Op 1 been kun je immers niet lopenhuisman schreef:Zeker met 36 graden is een rose'tje of drie wel erg lekker. (Ben ik nu een alcoholist?Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!)

Op 1 been kun je immers niet lopenhuisman schreef:Zeker met 36 graden is een rose'tje of drie wel erg lekker. (Ben ik nu een alcoholist?Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!)
als je weer een keertje wilt zingen... we hebben nog wel een flesje!Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!
MarthaMartha schreef:Bintang
bier uit Indonesië.... héérlijk!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Bintang![]()
Ons een beetje lekker maken.MarthaMartha schreef:bier uit Indonesië.... héérlijk!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Bintang![]()
jvdg schreef:Ons een beetje lekker maken.MarthaMartha schreef:bier uit Indonesië.... héérlijk!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Bintang![]()
![]()
Stuur ons alllen svp een monster met een minimale inhoud van twee liter.
Twee liter is echt nodig om een eerlijk en vooral wetenschappelijke onderbouwing te geven aan jouw qualificatie: .....héérlijk.
hihi ach refo ik weet dat je gelijk hebt... eigenlijk moet ik et ook niet doen, maar heeeel af en toe één glaasje mag tog wel? en als ze het hier toch vragen dan kom ik daar ook eerlijk vooruitrefo schreef:Gelieve dit topic niet te vervuilen met die zure rommel.
refo solliciteert voor modber10e schreef:hihi ach refo ik weet dat je gelijk hebt... eigenlijk moet ik et ook niet doen, maar heeeel af en toe één glaasje mag tog wel? en als ze het hier toch vragen dan kom ik daar ook eerlijk vooruitrefo schreef:Gelieve dit topic niet te vervuilen met die zure rommel.![]()
mn vriend houdt me gelukkig ook in toom om niet meer te nemen
Verkeerd ingelichthenriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??
M'n moeder moest elke dag een flesje drinken toen ze m'n zusje nog borstvoeding gaf ;-)Orchidee schreef:Verkeerd ingelichthenriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??![]()
Als je borstvoeding geeft................schijnt![]()
Ik ...
aah ja, idd, bij borstvoeding..*girly* schreef:M'n moeder moest elke dag een flesje drinken toen ze m'n zusje nog borstvoeding gaf ;-)Orchidee schreef:Verkeerd ingelichthenriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??![]()
Als je borstvoeding geeft................schijnt![]()
Ik ...
borstvoeding komt vaak ná de zwangerschap, heb ik me laten vertellenLassie schreef:Zwanger zijn en alcohol drinken?