Online Spel Travian.nl (kost vaak weinig tijd)
Even wachten nog.
Ik ga even kijken hoe lang het duurt als ik wat naar je toestuur.
Maar als je graantekort hebt en de rest wel genoeg dan kan je meestal heel makkelijk graan upgraden...
Ik ga even kijken hoe lang het duurt als ik wat naar je toestuur.
Maar als je graantekort hebt en de rest wel genoeg dan kan je meestal heel makkelijk graan upgraden...
Gian schreef:Ik ga denk overnieuw beginnen.
Zit met een hopeloos graan tekort
Duurt dagen eer ik op niveau ben, en de rest van mijn grondstoffen zitten al tegen de 800
Ahh, ik heb even uitgerekens, ik kan morgenavond weer een beetje op snelheid zijn met mijn graan produktie.ahuibers schreef:Nee, duurt te lang.
Duur: 19:16:33 enkele reis.
Maar ik denk dat de aliantie van ons je wel wilt helpen.
Als je zegt dat je je bij ons aansluit kan ik wat proberen los te peuteren.
Deal?
Andere vraag, hoe kan ik de opslag van mijn grondstoffen verhogen, ik zag ergens op een plaatje dat het van 800 naar 1200 kan.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Het scheelt nog maar een heel klein beetje Gian....Gian schreef:MS schreef:Ahuibers,
Kun je mij ook aanvallen, ik heet Marijn, dorp Chios.
Kan ik ff plannen, wanneer ik wat moet doen.
Het hoofdgebouw verder uitbouwen op het begin, is dat wel verstandig?? Heb nu niveau 3 hoofdgebouw.
Groet ,
Je moet helemaal niks bouwen of uitbbouwen.
Je moet met je voorraden alleen maar velden opwaarderen. Zo veel als je kan. Je populatie van 12 zegt mij dat je nagenoeg niks hebt. Ik zat gisteren in een paar uur tijd al op 16.