Storm in Nederland?
Re: Storm in Nederland?
Mannetje schreef:En dat laatste was denk ik het ergste voor je.

Zeker. Maar van een dakpan op je hoofd kun je ook overlijden, toch? Dat was mijn punt.Herman schreef:Dakpannnen waaien er overal.
Erger vind ik de plotselinge sterfgevallen als gevolg van omwaaiende bomen.
Nee, daar heb ik geen actieve herinneringen aan, dus dat viel wel mee.Mannetje schreef:En dat laatste was denk ik het ergste voor je.
Re: RE: Re: Storm in Nederland?
Klopt. Maar het rd heeft een apart artikel over de dakpannen van een gg kerkgebouw in den lande. Ietwat overdreven.DDD schreef:Zeker. Maar van een dakpan op je hoofd kun je ook overlijden, toch? Dat was mijn punt.Herman schreef:Dakpannnen waaien er overal.
Dat is een sprake, Herman. We bemerken dat dit steeds minder begrepen wordt.Herman schreef:Klopt. Maar het rd heeft een apart artikel over de dakpannen van een gg kerkgebouw in den lande. Ietwat overdreven.DDD schreef:Zeker. Maar van een dakpan op je hoofd kun je ook overlijden, toch? Dat was mijn punt.Herman schreef:Dakpannnen waaien er overal.
Bij een broer van mij zijn er 30 dakpannen afgewaaid

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
- Verbannen
Geen GG, maar een GGiN, voor de goede orde. 'We' zijn nog niet samen hoor.Herman schreef:Klopt. Maar het rd heeft een apart artikel over de dakpannen van een gg kerkgebouw in den lande. Ietwat overdreven.DDD schreef:Zeker. Maar van een dakpan op je hoofd kun je ook overlijden, toch? Dat was mijn punt.Herman schreef:Dakpannnen waaien er overal.
-
- Verbannen
Ik ken iemand waar er 31 zijn afgewaaid.Orchidee schreef:Bij een broer van mij zijn er 30 dakpannen afgewaaid

Nou dat zou prettig zijn
Inmiddels is hij onderweg nieuwe pannen kopen maar mijn broer zelf heeft hoogtevrees

Inmiddels is hij onderweg nieuwe pannen kopen maar mijn broer zelf heeft hoogtevrees

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Woon jij ook in het Zeeuwse?Orchidee schreef:Nou dat zou prettig zijn
NeeMarck schreef:Woon jij ook in het Zeeuwse?Orchidee schreef:Nou dat zou prettig zijn

Ik ook niet. Maar hier was het ook heftig met de windOrchidee schreef:NeeMarck schreef:Woon jij ook in het Zeeuwse?Orchidee schreef:Nou dat zou prettig zijn
Het is ook wat, om een Zeeuw te zijn...Marck schreef:Ik ook niet. Maar hier was het ook heftig met de windOrchidee schreef:NeeMarck schreef:Woon jij ook in het Zeeuwse?Orchidee schreef:Nou dat zou prettig zijn

Of bedoelde je dat niet?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«