13 mei beweging

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Orckie
niet op 12 juni, in ieder geval.
dat is helaas niet toegestaan...

:sne
12 juni....:eur:eur:eur:eur Jongerendag...

ik heb de kaartjes al binnnnnnnnen :du
parsifal

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Volgens mij is Adrianus na 13 mei in rook opgegaan;)
Ik weet dat die gereformeerde vereniging wel een behoorlijke besloten club is. En we dienen heel grote belangen. Maar ik dacht dat onze inquisitie nog niet zo ver was als die van Alva.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Pim
Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :t
Het bier staat koud Marcel! Wat let je?
Ik wil niet kieskeurig zijn, Pim, maar wat voor bier heb je?
Als je zo'n kenner bent zal ik me wat preciezer uitdrukken. We hebben geen bier...... Want je weet het, je hebt bier en je hebt Grolsch!!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :t
Het bier staat koud Marcel! Wat let je?
Wij England en ik willen MEEEEEEEE!!!!!!! :bou::bou::bou:
Enjoy the club!!
Hartelijke groet,

Pim.

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Als je zo'n kenner bent zal ik me wat preciezer uitdrukken. We hebben geen bier...... Want je weet het, je hebt bier en je hebt Grolsch!!
Lecram, niet zo slim als je met de motor komt... boetes zijn hoog...

Met vriendelijke groet,

CJIB

:D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Hey Mensen,

Hier eens een reactie van mij.

Mooie foto's hoor!

Hoe laat ging de rest van de 13 Mei beweging weg? Verder mag ik nog "geen" commentaar leveren heb ik begrepen.

Mensen, ik begrijp dat het allemaal een grapje is over die "kerkelijke weg" waar jullie het over hebben. Op donderdagavond hoorde ik ook mensen (ik weet niet meer wie, maar dat maakt ook niet uit) hierover ginnegappen.

Als er onschriftuurlijke bevindingen worden bestempeld als zuiver, dan kan ik er van harte mee eens zijn dat je het afkeurt.

Ik geloof nl. wel dat de Heilige Geest in elke wederomgeboren zondaar in ordelijke weg werkt. En ik geloof ook niet dat Hij bij de één wat overslaat die Hij een ander wel laat beleven. Hoewel de één het wel dieper beleven kan dan een ander. De Heilige Geest is gekomen om de wereld te overtuigen van zonde, en van gerechtigheid, en van oordeel. Daar zit orde in. De Heilige Geest leidt Zijn volk in alle waarheid tot de Waarheid! En dat is een weg dat tegen het vlees ingaat. D'r is geen mens die van nature van genade wil leven. En wat leert de Heilige Geest? Eigen krachten verachten en alles van Hem verwachten. Geleidt worden door de Heilige Geest is onmisbaar, want ook Hij kan niet gemist worden, want dan zou er niemand zalig worden. God de Heilige Geest is het Die het verdorvene vernieuwt. God de Vader is het Die het verlorene zoekt. God de Zoon is het Die zondaren zaligt.

Is het daarom een voorwaardelijke Evangelie? Nee, het is onvoorwaardelijk. Het is onvoorwaardelijk komen tot Jezus. Maar dat gaat wel door de onmogelijkheid heen. Dan leer je wat vrije genade is, waar we allen van nature vijanden van zijn. De Heilige Geest leidt de mens tot Jezus, door de mens zichzelf in de vloekende wet te laten zien, zodat de mens gaat schreeuwen om genade, zodat de mens gaat dorsten en hongeren naar JEZUS!!!

Ik moest dit even kwijt.

Sola Scriptura!

Matthijs
Liever Turks dan Paaps
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Volgens mij is Adrianus na 13 mei in rook opgegaan;)
Ik weet dat die gereformeerde vereniging wel een behoorlijke besloten club is. En we dienen heel grote belangen. Maar ik dacht dat onze inquisitie nog niet zo ver was als die van Alva.
Parsifal, we zijn soms wel eens veel verder dan we zelf wel denken;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Hey Mensen,

Hier eens een reactie van mij.

Mooie foto's hoor!

Hoe laat ging de rest van de 13 Mei beweging weg? Verder mag ik nog "geen" commentaar leveren heb ik begrepen.

Matthijs
Ik weet het niet precies meer Matthijs, wel weet ik dat ik ze met zachte drang de deur heb uitgewerkt:,:,:,
limosa

Bericht door limosa »

Even nog over het inleidende praatje dat ik afgestoken heb. Want er ontstaat wat ge-emmer over geheimzinningheid.

Ik heb het verhaal uitgetypt (van te voren al) maar we hebben afgesproken dat ik het verhaal niet zou posten op OSW. Omdat het verhaal wat stellingen in zich heeft die bedoeld zijn discussie te krijgen. Da's op zich gelukt, maar de inleiding zonder de bijbehorende discussies is nu niet zomaar te plaatsen. Dat zou een verkeerde indruk kunnen wekken.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Even nog over het inleidende praatje dat ik afgestoken heb. Want er ontstaat wat ge-emmer over geheimzinningheid.

Ik heb het verhaal uitgetypt (van te voren al) maar we hebben afgesproken dat ik het verhaal niet zou posten op OSW. Omdat het verhaal wat stellingen in zich heeft die bedoeld zijn discussie te krijgen. Da's op zich gelukt, maar de inleiding zonder de bijbehorende discussies is nu niet zomaar te plaatsen. Dat zou een verkeerde indruk kunnen wekken.
Groot gelijk!

En laat je niet verleiden hier verslag te gaan doen van alles wat je in je vrije tijd onderneemt. Als jij een avondje naar Gouda gaat heeft niemand daar verder iets mee te maken!
Hartelijke groet,

Pim.

memento

Bericht door memento »

Groot gelijk!

En laat je niet verleiden hier verslag te gaan doen van alles wat je in je vrije tijd onderneemt. Als jij een avondje naar Gouda gaat heeft niemand daar verder iets mee te maken!
Precies. Het gezegde gaat: wie niet is, wie niet telt. Lekker puh!
Egbert

Bericht door Egbert »

Groot gelijk!

Ik blijf mekkeren, als niemand, die er niet geweest is niets mee te maken heeft ga dan lekker onder mekaar mailen en zeuren maar ga het niet in de groep gooien en zeggen dat het een groot geheim is, of nog beter maak nog een beslotener forum voor de 'meer ingeleiden'. :? :stu

[Aangepast op 19/5/04 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Egbert

Groot gelijk!

Ik blijf mekkeren, als niemand, die er niet geweest is niets mee te maken heeft ga dan lekker onder mekaar mailen en zeuren maar ga het niet in de groep gooien en zeggen dat het een groot geheim is, of nog beter maak nog een beslotener forum voor de 'meer ingeleiden'. :? :stu

[Aangepast op 19/5/04 door Egbert]
En wie verplicht jou deze topic te openen? :D
Hartelijke groet,

Pim.

Gerrie

Bericht door Gerrie »

Dat je het hele verhaal niet wil plaatsen is duidelijk.
Maar een samenvatting o.i.d. zou toch wel kunnen.
Want een verkeerde indruk is er nu zeker gewekt.
Dat kun je alleen nog goedmaken met een verklaring, waarover er wel is gesproken.:+
Plaats reactie