12 juni....:eur:eur:eur:eur Jongerendag...Oorspronkelijk gepost door Orckie
niet op 12 juni, in ieder geval.
dat is helaas niet toegestaan...
:sne
ik heb de kaartjes al binnnnnnnnen :du
Ik weet dat die gereformeerde vereniging wel een behoorlijke besloten club is. En we dienen heel grote belangen. Maar ik dacht dat onze inquisitie nog niet zo ver was als die van Alva.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Volgens mij is Adrianus na 13 mei in rook opgegaan;)
Als je zo'n kenner bent zal ik me wat preciezer uitdrukken. We hebben geen bier...... Want je weet het, je hebt bier en je hebt Grolsch!!Oorspronkelijk gepost door LecramIk wil niet kieskeurig zijn, Pim, maar wat voor bier heb je?Oorspronkelijk gepost door PimHet bier staat koud Marcel! Wat let je?Oorspronkelijk gepost door Lecram
Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :t
Enjoy the club!!Oorspronkelijk gepost door ManinneWij England en ik willen MEEEEEEEE!!!!!!! :bou::bou::bou:Oorspronkelijk gepost door PimHet bier staat koud Marcel! Wat let je?Oorspronkelijk gepost door Lecram
Misschien krijg ik het mandaat om jou namens de 'beweging' te ontgroenen. HIA is niet zo ver bij Boerendrecht vandaan. Waar zullen we afspreken? :t
Lecram, niet zo slim als je met de motor komt... boetes zijn hoog...Oorspronkelijk gepost door Pim
Als je zo'n kenner bent zal ik me wat preciezer uitdrukken. We hebben geen bier...... Want je weet het, je hebt bier en je hebt Grolsch!!
Parsifal, we zijn soms wel eens veel verder dan we zelf wel denken;)Oorspronkelijk gepost door parsifalIk weet dat die gereformeerde vereniging wel een behoorlijke besloten club is. En we dienen heel grote belangen. Maar ik dacht dat onze inquisitie nog niet zo ver was als die van Alva.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Volgens mij is Adrianus na 13 mei in rook opgegaan;)
Ik weet het niet precies meer Matthijs, wel weet ik dat ik ze met zachte drang de deur heb uitgewerkt:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Hey Mensen,
Hier eens een reactie van mij.
Mooie foto's hoor!
Hoe laat ging de rest van de 13 Mei beweging weg? Verder mag ik nog "geen" commentaar leveren heb ik begrepen.
Matthijs
Groot gelijk!Oorspronkelijk gepost door limosa
Even nog over het inleidende praatje dat ik afgestoken heb. Want er ontstaat wat ge-emmer over geheimzinningheid.
Ik heb het verhaal uitgetypt (van te voren al) maar we hebben afgesproken dat ik het verhaal niet zou posten op OSW. Omdat het verhaal wat stellingen in zich heeft die bedoeld zijn discussie te krijgen. Da's op zich gelukt, maar de inleiding zonder de bijbehorende discussies is nu niet zomaar te plaatsen. Dat zou een verkeerde indruk kunnen wekken.
Precies. Het gezegde gaat: wie niet is, wie niet telt. Lekker puh!Oorspronkelijk gepost door PimGroot gelijk!Oorspronkelijk gepost door limosa
Even nog over het inleidende praatje dat ik afgestoken heb. Want er ontstaat wat ge-emmer over geheimzinningheid.
Ik heb het verhaal uitgetypt (van te voren al) maar we hebben afgesproken dat ik het verhaal niet zou posten op OSW. Omdat het verhaal wat stellingen in zich heeft die bedoeld zijn discussie te krijgen. Da's op zich gelukt, maar de inleiding zonder de bijbehorende discussies is nu niet zomaar te plaatsen. Dat zou een verkeerde indruk kunnen wekken.
En laat je niet verleiden hier verslag te gaan doen van alles wat je in je vrije tijd onderneemt. Als jij een avondje naar Gouda gaat heeft niemand daar verder iets mee te maken!
Ik blijf mekkeren, als niemand, die er niet geweest is niets mee te maken heeft ga dan lekker onder mekaar mailen en zeuren maar ga het niet in de groep gooien en zeggen dat het een groot geheim is, of nog beter maak nog een beslotener forum voor de 'meer ingeleiden'.Oorspronkelijk gepost door PimGroot gelijk!Oorspronkelijk gepost door limosa
En laat je niet verleiden hier verslag te gaan doen van alles wat je in je vrije tijd onderneemt. Als jij een avondje naar Gouda gaat heeft niemand daar verder iets mee te maken!
En wie verplicht jou deze topic te openen?Oorspronkelijk gepost door EgbertIk blijf mekkeren, als niemand, die er niet geweest is niets mee te maken heeft ga dan lekker onder mekaar mailen en zeuren maar ga het niet in de groep gooien en zeggen dat het een groot geheim is, of nog beter maak nog een beslotener forum voor de 'meer ingeleiden'.Oorspronkelijk gepost door PimGroot gelijk!Oorspronkelijk gepost door limosa
En laat je niet verleiden hier verslag te gaan doen van alles wat je in je vrije tijd onderneemt. Als jij een avondje naar Gouda gaat heeft niemand daar verder iets mee te maken!:stu
[Aangepast op 19/5/04 door Egbert]
Dat je het hele verhaal niet wil plaatsen is duidelijk.Oorspronkelijk gepost door limosa