jvdg wel hoor.....Rens schreef:nóg leuker!!!MarthaMartha schreef:
sorry......
verzadigd en verkwikt, aanmerkelijk aangedikt en voor de afwas ongeschikt
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
tjonge toch, dat ze de humor toch niet herkennen willen...........

jvdg wel hoor.....Rens schreef:nóg leuker!!!MarthaMartha schreef:
sorry......
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk erkenning!MarthaMartha schreef:jvdg wel hoor.....Rens schreef:nóg leuker!!!MarthaMartha schreef:
sorry......
zo beter?![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zus zei altijd:MarthaMartha schreef:dat ut zakke mag.....jvdg schreef:En aan het eind....?Jongere schreef:Huh? Ik zeg altijd eet smakelijk aan het begin van de maaltijd.
Dat deze maaltijd u allen ten goede zal mogen bekomen.Jongere schreef:Goede bekomst. (of schrijf je 'bijkomst'?)
caprice schreef:Dat deze maaltijd u allen ten goede zal mogen bekomen.Jongere schreef:Goede bekomst. (of schrijf je 'bijkomst'?)
daar kun jij iets voor betekenen jvdg.. ...jvdg schreef:caprice schreef:Dat deze maaltijd u allen ten goede zal mogen bekomen.Jongere schreef:Goede bekomst. (of schrijf je 'bijkomst'?)
Dus: Goede bekomst!
(Mompel, mompel: De Heere heeft het weer gegeven aan hen die het niet hebben verdiend, terwijl zovelen niets hebben ontvangen......)
als het me gesmaakt heeft, geef ik vrijwel altijd een complimentje aan de kokert-van-dienst........Marnix schreef:In Turkije zeggen ze: dat het tot wat goeds mag leiden. Dat vind ik dan mooier. Maar sowieso heb ik er een hekel aan als men dingen zegt omdat het zo hoort. Dat het u wel mag bekomen? Ja, tuurlijk, whatever. Als die formaliteiten en protocollen. Vork links, mes rechtsen voor het eten moet je dit zeggen en erna dat. Beetje onzinnig kuddegedrag. Ik zeg gewoon: Het was lekker. Of ik zeg gewoon niks.
o o, waar moet dat heen, Gijs...Gijs83 schreef:Volgens mij is het hier allemaalaan het worden!
Marnix schreef:In Turkije zeggen ze: dat het tot wat goeds mag leiden. Dat vind ik dan mooier. Maar sowieso heb ik er een hekel aan als men dingen zegt omdat het zo hoort. Dat het u wel mag bekomen? Ja, tuurlijk, whatever. Als die formaliteiten en protocollen. Vork links, mes rechtsen voor het eten moet je dit zeggen en erna dat. Beetje onzinnig kuddegedrag. Ik zeg gewoon: Het was lekker. Of ik zeg gewoon niks.