Preken beluisteren op internet
-
Preeklinks.nl
20 preeklinks toegevoegd op:
PREEKLINKS
PREEKLINKS
-
www.preeklinks.nl
Preeklinks.nl is bijgewerkt tot en met 8 januari.
Toegevoegde preken van:
ds. L.M. Jongejan
ds. C.M. Visser
ds. W. van Vlastuin
ds. A. van Wijk
ds. D.J. Budding
kand. M. Klaassen
ds. A.L. van Zwet
ds. H. Polinder
ds. A. van der Zwan
Wanneer iemand trouwens bereid is mij per week (op maandag) van een bepaalde gemeente een aantal links te mailen (in een kladblokbestand) o.v.v. predikant en tekst, zou dit erg mooi zijn. Reacties graag per pb.
Toegevoegde preken van:
ds. L.M. Jongejan
ds. C.M. Visser
ds. W. van Vlastuin
ds. A. van Wijk
ds. D.J. Budding
kand. M. Klaassen
ds. A.L. van Zwet
ds. H. Polinder
ds. A. van der Zwan
Wanneer iemand trouwens bereid is mij per week (op maandag) van een bepaalde gemeente een aantal links te mailen (in een kladblokbestand) o.v.v. predikant en tekst, zou dit erg mooi zijn. Reacties graag per pb.
-
www.preeklinks.nl
Preeklinks.nl is bijgewerkt tot en met 15 januari. In de loop van de week zullen er nog een aantal links geplaatst worden.
Nu o.a. de intredepreek van ds. J.P. Ouwehand in Wilnis.
Nu o.a. de intredepreek van ds. J.P. Ouwehand in Wilnis.
Laatst gewijzigd door elbert op 18 jan 2006, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi man. Ik hoor vaak verhalen over de preken in jullie kerk. Dan ga ik ze nu verifiëren.elbert schreef:Diensten in m'n eigen gemeente:
http://www.ebenhaezerkerk.nl/submenus/a ... dienst.asp
-
www.preeklinks.nl
Preeklinks.nl is gedeeltelijk bijgewerkt. In de loop van de week zullen er diverse aanvullingen geplaatst worden.
Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
Re: www.preeklinks.nl
Handige tijd! Echt iets voor mij om midden in de nacht preken te gaan downloaden!Johannes 3:16 schreef: Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
Ben benieuwd wat dáár nou voor 'n filosofie achter zit :roll:Johannes 3:16 schreef:Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
Bandbreedte problemen, staat er op de site.Hendrikus schreef:Ben benieuwd wat dáár nou voor 'n filosofie achter zit :roll:Johannes 3:16 schreef:Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
Maar het lukt me op dit moment (08:29) gewoon om preken te downloaden...Tiberius schreef:Bandbreedte problemen, staat er op de site.Hendrikus schreef:Ben benieuwd wat dáár nou voor 'n filosofie achter zit :roll:Johannes 3:16 schreef:Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
Waarschijnlijk zit er tussen 08:00 en 23:00 uur af en toe iemand achter te werken. Bij inloggen, schakelt wellicht automatisch de download mogelijkheid uit en bij uitloggen weer aan.Hendrikus schreef:Maar het lukt me op dit moment (08:29) gewoon om preken te downloaden...Tiberius schreef:Bandbreedte problemen, staat er op de site.Hendrikus schreef:Ben benieuwd wat dáár nou voor 'n filosofie achter zit :roll:Johannes 3:16 schreef:Hierbij wil ik ook melding maken van het feit dat de preken op de site de-levensbron elke dag tussen 23:00 en 8:00 kunnen worden gedownload.
En heeft die betreffende man/vrouw nu een vrije dag (of is ziek).
(PS> Dit is slechts 1 van de mogelijkheden; als je het echt wil weten, moet je even een mailtje sturen)
Edit: het kan trouwens ook een truc zijn, om mensen zo veel mogelijk preken te laten downloaden voordat het spertijd is.