Ja hoor, en ik mag ook graag wielrennen.Oorspronkelijk gepost door marsm104Passief sporten... :,Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Veel succes. Als jullie in de buurt spelen (wierden etc.) kom ik wel even een kijkje nemen
Maareh.. tukker, voetbal je zelf ook wel eens?
Zaterdagvoetbal
-
Alleen moeten er al 3 jaar lang nieuwe banden op dat ding....Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor, en ik mag ook graag wielrennen.Oorspronkelijk gepost door marsm104Passief sporten... :,Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Veel succes. Als jullie in de buurt spelen (wierden etc.) kom ik wel even een kijkje nemen
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Vergeet het vissen niet, of is dat ook passief?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor, en ik mag ook graag wielrennen.Oorspronkelijk gepost door marsm104Passief sporten... :,Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Zeker niet, ik zou zeggen, ga een zaterdag mee. Dan zie je nog eens watOorspronkelijk gepost door PimVergeet het vissen niet, of is dat ook passief?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor, en ik mag ook graag wielrennen.Oorspronkelijk gepost door marsm104Passief sporten... :,Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Maareh.. tukker, voetbal je zelf ook wel eens?![]()
-
Och och, vanavond haalde je er niet veel uit.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZeker niet, ik zou zeggen, ga een zaterdag mee. Dan zie je nog eens watOorspronkelijk gepost door PimVergeet het vissen niet, of is dat ook passief?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa hoor, en ik mag ook graag wielrennen.Oorspronkelijk gepost door marsm104 Passief sporten... :,
Maareh.. tukker, voetbal je zelf ook wel eens?![]()
:,:,:,:,:,:,:,:,
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
Wij laten nog niet gelijk zien wat we kunnen, dat is alles...
Misschien hebben we de smaak van het degraderen te pakken?
Wellicht hadden we Overmars toch moeten contracteren?
Dit zal je wel aanspreken:
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=46945
[Aangepast op 13/9/04 door Unionist]
Had het vanmorgen al gelezen in de krant. Heb proefabb. op het ND.Oorspronkelijk gepost door Unionist
Wij laten nog niet gelijk zien wat we kunnen, dat is alles...
Maar vooralsnog gaat het lekker in de hoofdklasse.
tukker