Vakantie 2004

Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

:u:sleep:
Tja, als je geen andere hobby's hebt.:,
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
:u:sleep:
Tja, als je geen andere hobby's hebt.:,

Bullfrogs maken. Sta straks weer in de schuur om er weer een serie te maken. Leuke hobby die nog geld opleverd ook.
Barryvrouw

Kost wel veel moeite.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Wij hopen in de zomervakantie naar Oostenrijk te gaan! Super veel zin in!
Naar Walgrain, ligt in Salzburg!

Afbeelding
Ons schitterende vakantiehuis!

Afbeelding
Ons huis ligt in een dal

Afbeelding
Mooi eh... waarschijnlijk zal er geen sneeuw in de zomer liggen, of ergens in een hoog topje! (of zomersneeuw;))

'k Heb er zin in!

Groetjes,
Keverr!

He kevertje.. Walgrain is Wagrain:D Maar leuk joh, dat je deze foto's plaatst van het skigebied. Ik zie ineens weer al de hellingen waar ik ben wezen skien. En ja je hebr gelijk helaas in en nabij Wagrain en Flachau in de zomer geen sneeuw ook niet op de toppen omdat het daarvoor te laag is.
Maar ik ken het gebied heel goed, een bijzonder mooie omgeving en zeker de moeite waard in de zomer.
groetjes
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Wij hopen in de zomervakantie naar Oostenrijk te gaan! Super veel zin in!
Naar Walgrain, ligt in Salzburg!

Afbeelding
Ons schitterende vakantiehuis!

Afbeelding
Ons huis ligt in een dal

Afbeelding
Mooi eh... waarschijnlijk zal er geen sneeuw in de zomer liggen, of ergens in een hoog topje! (of zomersneeuw;))

'k Heb er zin in!

Groetjes,
Keverr!

He kevertje.. Walgrain is Wagrain:D Maar leuk joh, dat je deze foto's plaatst van het skigebied. Ik zie ineens weer al de hellingen waar ik ben wezen skien. En ja je hebr gelijk helaas in en nabij Wagrain en Flachau in de zomer geen sneeuw ook niet op de toppen omdat het daarvoor te laag is.
Maar ik ken het gebied heel goed, een bijzonder mooie omgeving en zeker de moeite waard in de zomer.
groetjes
ha dat is grappig, ik ben dit jaar ook naar dit ski-gebied geweest! ons huisje stond alleen in Eben, dat is vlakbij Wagrain, wel een hele mooie omgeving alleen jammer dat je niet kunt skieen in de zomer:#:#
ik ga v.d. zomer naar Frankrijk op vakantie. Tentje mee en lekker vakantie vieren!;):!
Kevertje

Bericht door Kevertje »

He kevertje.. Walgrain is Wagrain:D
Ja sorry Jelle, ik bedoelde Wagrain :P

Maarja.. in plaats van skieen maar mountainbiken :) (of gaat dat ook niet?)
takkie

Bericht door takkie »

Maarja.. in plaats van skieen maar mountainbiken :) (of gaat dat ook niet?) [/quote]
mountainbiken moet lukken, ik heb speciale mountainbike paadjes gezien toen ik in de lift zat:eur
groeten takkie
Jelle

Bericht door Jelle »

He kevertje.. Walgrain is Wagrain:D
Ja sorry Jelle, ik bedoelde Wagrain :P

Maarja.. in plaats van skieen maar mountainbiken :) (of gaat dat ook niet?)
Nou voor een beetje een hollands Zeeuws meisje moet mountainbike wel te doen zijn daar. Soms een beetje steil hellinkje, maar je hebt er ook heul leuke paden om te doen.
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

*P*O*L*S*K*A*
Lecram

Bericht door Lecram »

We hebben net voor de meivakantie een huisje geboekt op een bungalowpark in de Ardennen. Met een subtropisch zwembad. En de motor gaat nagenoeg zeker mee AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
visje

Bericht door visje »

voor het geval dat je nog geen vakantieplannen hebt........ Ik kan je de Gezinskampen van harte aanbevelen !!!!!
Er is nog plek, dus.....:eur
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik hoop dit jaar naar Kenia en naar Madagascar te gaan.
Barryvrouw

Ik heb 7 weken, waarvan 1 of 2 weken op een camping om te evangeliseren en recreeren met kinderen, tieners en ouders. En dan nog met mijn man weg. En verder???.... Ik geniet van alle 7 weken.
Plaats reactie