Wie komen er naar de wegwijs 2004 D.V. ?

Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Daphne
K heb nog overwogen om naar de motorbeurs te gaan maar daar stond zo'n lange rij en er waren zulke enge mensen :i ik ben maar n stukje verder gelopen en jah... fjieuw..... daar zag ik dan allemaal rokken en knotten (loop je daar met je lange broek :! ) dus daar heen gevlucht...
Niet voor de gelegenheid even een rok aan getrokken? Zou kunnen natuurlijk....?!
Nee Pim, onder het thema Be yourself... heb ik dus besloten om geen rok aan te trekken (en meerdere met mij :) )
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ow, wel eens geprobeerd dan Lecram?:,
Nee, het heeft voor mij nog nooit een meemaakzaak mogen worden. Ben er dus niet in de dadelijkheid bij bepaald. Ik sta, zeg maar, nog voor de zaak.
oeioeioei, jongen jongen, dat is nu toch wel vereist hoor voor je daarover mee kunt praten. :!;)
Hmmmm, al dat voorwaardelijke, daar heb ik het niet zo op......
Sanderious

Bericht door Sanderious »

Ik ben ook geweest... maar ik blijf me verbazen over de verzuiling.

Volgende keer zou de Wegwijs ook aangekondigd kunnen worden als het reformatorisch openluchtmuseum :D

Daphne, ik heb er overigens 8 geteld...
Lecram

Bericht door Lecram »

Ow het leek me wel wat om de volgende keer D.V. met een stand van O.S.W. te gaan staan promoten :eur (eigenlijk stiekum een idee van Matthijs hoor);)
Word jij dan de OSW promotie dame? ;)
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

De volgende wegwijs duurt gelukkig nog heeeeeel lang
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ow het leek me wel wat om de volgende keer D.V. met een stand van O.S.W. te gaan staan promoten :eur (eigenlijk stiekum een idee van Matthijs hoor);)

Word jij dan de OSW promotie dame? ;)
Wie weet, kom je dan wél????? :thu
Uhmmm, kunnen we dan niet gewoon in de hal afspreken of zo? :bu:bu
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Mijn OSW kennis valt erg tegen, ik heb alleen Maninne slechts de hand gedrukt. En Parsifal, maar die had een stapel boeken in zijn handen, zodoende kon ik hem slechts aanspreken en niet de hand drukken.
Magere oogst dus. Ik heb er zelfs 4 hele dagen moeten doorbrengen.......
Lecram

Bericht door Lecram »

Oh jawel hoor, gaan we ff koffiedrinken op hoog Catherijne en dan kun jij naar de motorbeurs :eur
Ow nee laten we dat maar niet doen, want daar komen misschien praatjes van. We spreken af in de hal, dan sleur ik je mee naar de O.S.W. stand en dan drink je daar koffie met ál de andere osw'ers die er dan natuurlijk ook horen te zijn.

Maar ja, dat is allemaal nog toekomst, laten we ons daar nu nog maar geen zorgen over gaan maken. Het idee is wel leuk trouwens, daar niet van....:+
Of ik sleep jou mee naar de motorbeurs ;)
Laat die anderen maar praten hoor.
Daphne

Bericht door Daphne »

Hebben ze ook mini-motors???
;)

Maninne, ik werkte vorige week bij een gezin... die had een mini harley Davidson in de schuur staan voor hun 3.5 jarige dochtertje... arm kind werd al bang als het er naar keek....:#
Plaats reactie