WEGWIJS 2002 vervolg
Leuke man, die Troost ja!Origineel geplaatst door sunshine
Troost?? Bedoel je troost die aardrijkskunde en Godsdienst geeft?
Daar heb ik 2 jaar lang les van gehad. 't was altijd wel lache bij hem, meestal een bende van hier tot tokio, maar dat is wel gezellig. Maar pas op als troost kwaad word, want dan is 'ie echt kwaad! (sorry, als ik de verkeerde 'troost' voor me heb hoor!):)
Inderdaad, een bende daar in de les! Het eerste kwartier ging hij nog door met dat waar hij de vorige les bezig was, daarna ons een kwartier les geven en de laatste 15 min. was 't weer gezellig kletsen!
Een goedzak is 't!
He Egbert,
Zijn Arend Altena, Jan Altena of de Altena van de fietsenmaker (Genemuiden) soms ook familie van je?
Groetjes,
Lien :bou:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken, tijden veranderen "meester" Troost niet, meer als twintig jaar geleden en geen spatje veranderd. Kom vraag eens of meneer Troost een zekere Gerrit Altena nog kent die die les gegeven heeft in de [gedeeltelijk] 2e en 3e klas van de Rehoboth school in Genemuiden. [een broer {Jan} van die Gerrit is getrouwd met juffrouw Mateboer, moet'tie nog wel weten.] en verder Lieneke is de arend Altena m'n vader Jan Altena [de een] is m'n broer e de andere [fietsenmaker] is m'n neef. Zo nu weet je alles van mij.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.