Doe niet zo moeilijk, de moderators nemen een besluit, en daar hebben wij mee te dealen.GerefGemeente-lid schreef:Dank voor dit antwoord. Misschien is het dan goed om niet vooraf al een reden te geven waarom dit topic gesloten wordt. Nu kan er ten onrechte iemand beschuldigt worden van laster, terwijl daar misschien niet direct van sprake van is.Zita schreef:Ik heb er nog niet heel diep inhoudelijk naar gekeken, maar het topic is gesloten om af te koelen. We gaan zo nodig nog wat swifferen en zien dan verder.Simon0612 schreef:Ik zag dat het kleine letterjes topic is gesloten vanwege laster, wat begrijpelijk niet is toegestaan. Nu snap ik niet zo goed hoe men tot dit besluit komt. Kan het moderatorteam dat toelichten? Laster is namelijk een vrij ernstige beschuldiging en ik lees het in het topic niet. Of de berichten van Thea moeten zo gekwalificeerd worden, maar daarover heeft een andere moderator (namelijk Herman) al wijze dingen gezegd. Dus hoe men tot het besluit komt dat het vanwege laster gesloten wordt is me nu totaal niet duidelijk. Of zijn die berichten al 'gesnoeid'?
Het valt me op dat jij altijd met dit soort berichten komt ná moderatorbesluiten of topics die gesloten worden, je hebt er vaak wel wat op aan te merken. Laat de mods nou gewoon hun ding doen, en als zij vinden dat er even e.e.a. afgekoeld moet worden dan heb je dat te accepteren. Altijd maar weer die discussies over het modbeleid