Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Ik merk wel dat vrouwen dit forum erg serieus nemen. Mannen relativeren meer.
Een onenigheid zijn mannen ook sneller kwijt. Bij vrouwen blijft dat wroeten.
-
- Verbannen
Ik vind dit anders wel een heel leuk draadje. Ik denk dat ik @Bezorgd begin te begrijpen... Over lotgenoten gesproken...Hollander schreef:Straks voel jij je zo goed begrepen dat je niet meer bij de de doelgroep past...Piet Puk schreef:Toch krijg ik steeds meer het idee dat dit topic tot z'n recht komt.
Het voordeel van dit draadje is namelijk dat je niet steeds een moderator hebt die roept: On topic!

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
refo schreef:Ik merk wel dat vrouwen dit forum erg serieus nemen. Mannen relativeren meer.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Ja, het kwam weer in mijn herinnering. Ik vond het altijd vreselijk, dat spel. En zo langdradig ook. Ik voelde me altijd erg onbegrepen...Nathanaël schreef:Is er ook sprake van een causaal verband tussen die twee zinnen?Jantje schreef:Ooo, dat heb ik in geen jaren gespeeld, joh. Ik kwam trouwens wel altijd in de gevangenis terecht...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Fijn dat je in dit topic het vertrouwen ervaart om zo open te kunnen zijn.Jantje schreef:Ja, het kwam weer in mijn herinnering. Ik vond het altijd vreselijk, dat spel. En zo langdradig ook. Ik voelde me altijd erg onbegrepen...Nathanaël schreef:Is er ook sprake van een causaal verband tussen die twee zinnen?Jantje schreef:Ooo, dat heb ik in geen jaren gespeeld, joh. Ik kwam trouwens wel altijd in de gevangenis terecht...
-
- Verbannen
Ja, normaal ben ik veel geslotener hé? (Dat is toch wat je wilde zeggen?Nathanaël schreef:Fijn dat je in dit topic het vertrouwen ervaart om zo open te kunnen zijn.Jantje schreef:Ja, het kwam weer in mijn herinnering. Ik vond het altijd vreselijk, dat spel. En zo langdradig ook. Ik voelde me altijd erg onbegrepen...Nathanaël schreef:Is er ook sprake van een causaal verband tussen die twee zinnen?Jantje schreef:Ooo, dat heb ik in geen jaren gespeeld, joh. Ik kwam trouwens wel altijd in de gevangenis terecht...

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
In Mara's beleving heeft ze hierboven vast heel duidelijk gezegd dat ze het over Tiberius heeft. Maar goed. Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.Ad Anker schreef:Mara is niet de enige, zegt ze zelf. Er zijn er meer die moeite hebben met een bepaalde moderators. Tib en ik zijn wel een beetje de boeven van de modclub, dus als Tib het niet is ben ik het.
Als je iets wil oplossen moet je wel concreet worden.
refo schreef:Ik merk wel dat vrouwen dit forum erg serieus nemen. Mannen relativeren meer.
Niet alleen vrouwen.
Ik zie hier ook voldoende mannen die het forum wel erg serieus nemen.
Terwijl fora als deze vooral ter ontspanning zijn bedoeld.
-
- Verbannen
Dat lijkt me een goed idee. Kan @Zita dat niet promoten?DDD schreef:Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Haha, normaal zeg je niet zoveel inderdaad!Jantje schreef:Ja, normaal ben ik veel geslotener hé? (Dat is toch wat je wilde zeggen?Nathanaël schreef:Fijn dat je in dit topic het vertrouwen ervaart om zo open te kunnen zijn.Jantje schreef: Ja, het kwam weer in mijn herinnering. Ik vond het altijd vreselijk, dat spel. En zo langdradig ook. Ik voelde me altijd erg onbegrepen...)
Welke vrouw achten wij geschikt?Jantje schreef:Dat lijkt me een goed idee. Kan @Zita dat niet promoten?DDD schreef:Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.
Willen wij wel door een vrouw geregeerd worden?
- Niet meer zo actief -
Nathanaël schreef:Fijn dat je in dit topic het vertrouwen ervaart om zo open te kunnen zijn.Jantje schreef:Ja, het kwam weer in mijn herinnering. Ik vond het altijd vreselijk, dat spel. En zo langdradig ook. Ik voelde me altijd erg onbegrepen...Nathanaël schreef:Is er ook sprake van een causaal verband tussen die twee zinnen?Jantje schreef:Ooo, dat heb ik in geen jaren gespeeld, joh. Ik kwam trouwens wel altijd in de gevangenis terecht...

Wat is humor een grote gave!
Goed idee, één vrouw is duizend mannen te sterk.DDD schreef:In Mara's beleving heeft ze hierboven vast heel duidelijk gezegd dat ze het over Tiberius heeft. Maar goed. Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.Ad Anker schreef:Mara is niet de enige, zegt ze zelf. Er zijn er meer die moeite hebben met een bepaalde moderators. Tib en ik zijn wel een beetje de boeven van de modclub, dus als Tib het niet is ben ik het.
Als je iets wil oplossen moet je wel concreet worden.
Ach, regeren, regeren. Het is vooral een beetje knip- en plakwerk toch? (Plakwerk vooral als er weer teveel geknipt is en @Bezorgd in opstand komt.)Mannetje schreef:Welke vrouw achten wij geschikt?Jantje schreef:Dat lijkt me een goed idee. Kan @Zita dat niet promoten?DDD schreef:Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.
Willen wij wel door een vrouw geregeerd worden?
Knippen en plakken leerde ik ook van een juffrouw ja, da's waar ook 

- Niet meer zo actief -