Stemmen
Re: Stemmen
Hmm ik wist niet dat ik toch wel een echte SGP-er ben.....met stip bovenaan 

CU 82%
SGP 70%
Art1kel 64%
PVDA 64%
Denk 64%
SP 61 %
CDA 58%
SGP 70%
Art1kel 64%
PVDA 64%
Denk 64%
SP 61 %
CDA 58%
Christenunie 70%
CDA 64%
SGP 64%
Ik wist wel dat ik iets linkser ben dan de partij waarop ik stem :-)
CDA 64%
SGP 64%
Ik wist wel dat ik iets linkser ben dan de partij waarop ik stem :-)
VVD 74%
SGP 68%
CDA 68%
SGP 68%
CDA 68%
CU 77%
SGP 63%
Artikel 1 63%
SGP 63%
Artikel 1 63%
CU 63%
CDA 43%
SGP 40 %
VVD 30 %
CDA 43%
SGP 40 %
VVD 30 %
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Ik kwam bij de stemwijzer uit op: 1. CDA en 2. 50 plus, maar ik ga voor de nummer 3: SGP.
50 plus! En ik ben niet eens 50 plus!dennis schreef:Ik kwam bij de stemwijzer uit op: 1. CDA en 2. 50 plus, maar ik ga voor de nummer 3: SGP.
Met alle deelnemende partijen en zonder extra gewicht aan bepaalde stellingen:
SGP 67%
PVV 60%
CDA 60%
SGP 67%
PVV 60%
CDA 60%
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Het blijft wel heel erg rustig op het forum wat betreft de aanstaande verkiezingen......
Volgens de Christelijke Stemwijzer kom ik op:
1. CU 80%
2. SGP 45%
3. CDA 40%
Het wordt nummer 1 of 2....

Volgens de Christelijke Stemwijzer kom ik op:
1. CU 80%
2. SGP 45%
3. CDA 40%
Het wordt nummer 1 of 2....
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Hij is wel leuk...
CDA iets van 45%
CU iets van 45%
SGP iets van 40%
CDA wordt het niet.. (traditie is niet mijn ding) dus volgt CU. Bij stemwijzer was CU ook al de eerste die in aanmerking kwam. Ik mag wel na gaan denken..
Alhoewel, het verschilt maar een fractie 
CDA iets van 45%
CU iets van 45%
SGP iets van 40%
CDA wordt het niet.. (traditie is niet mijn ding) dus volgt CU. Bij stemwijzer was CU ook al de eerste die in aanmerking kwam. Ik mag wel na gaan denken..

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Christelijke stemwijzer ingevuld. CU 70%, SGP en CDA 40%. Weer springt de CU eruit. Misschien toch eens een andere partij gaan stemmen?
Met de christelijke stemwijzer:Bruna schreef:Met alle deelnemende partijen en zonder extra gewicht aan bepaalde stellingen:
SGP 67%
PVV 60%
CDA 60%
SGP 80%
CDA 50%
CU 20%
Voor mij dus geen twijfel (en deze was er ook niet!)
Ik vind het eigenlijk nog een soort van knap, ik kom nooit op SGP uit. Je hebt meer politieke letters gegeten dan mijn persoontje. Of ik ben toch geen echte.. 

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry
Net ook nog even berekend wat wij als gezin (éénverdiener met drie kinderen onder de 12) meer aan belasting betalen op
de site van de sgp https://www.sgp.nl/standpunten/dossiers/eenverdiener/19 dan als we beiden zouden werken en evenveel verdienen.
Schandalig. Het gaat richting de € 10.000 en dan is nog niet eens meegenomen dat we door ziekte en zorg nog meer eigen bijdrage betalen aan bijvoorbeeld WMO en vervoer speciaal onderwijs.
Temeer een reden om SGP te stemmen.
de site van de sgp https://www.sgp.nl/standpunten/dossiers/eenverdiener/19 dan als we beiden zouden werken en evenveel verdienen.
Schandalig. Het gaat richting de € 10.000 en dan is nog niet eens meegenomen dat we door ziekte en zorg nog meer eigen bijdrage betalen aan bijvoorbeeld WMO en vervoer speciaal onderwijs.
Temeer een reden om SGP te stemmen.