Waar baal je van? [2]

Lassie

Re: Waar baal je van?

Bericht door Lassie »

Allemaal lief en aardig, maar m'n huishouden is een puinhoop. En krijg er alleen maar commentaar op dat het hier een zooitje is. En ik maar zeggen: daar is de emmer, stofzuiger staat in de gangkast. :banghead En dan wordt er gelachen en dat is het.

:nonnon
vlinder

Bericht door vlinder »

Lassie schreef:Allemaal lief en aardig, maar m'n huishouden is een puinhoop. En krijg er alleen maar commentaar op dat het hier een zooitje is. En ik maar zeggen: daar is de emmer, stofzuiger staat in de gangkast. :banghead En dan wordt er gelachen en dat is het.

:nonnon
Misschien denken ze dat het een grapje is? Misschien kun je concreet benoemen dat je graag een helpende hand nodig hebt tegen die mensen?
Daarnaast: aan het einde van de zwangerschap stijgt de bloeddruk vaak weer wat (110/50 is btw niet super laag, hebben veel mensen altijd) en kun je het dan met je nesteldrang weer goed maken...;)
En tenslotte is het jouw huis. Als jij er geen last van hebt, laat die mensen lekker praten....En niet alles hoeft in één keer af. Doe het in etappes. Probeer lang staan te vermijden, strijk zittend, laat je man stofzuigen, doe de afwas zittend. Probeer zittend te douchen. Bij opstaan eerst komen zitten, daarna staan. Vermijdt grote mensenmassa's en rust vaak tussendoor.

Succes hoor meid, kan me best voorstellen dat het moeilijk voor je is. Mijn opmerking was niet zo aardig...;)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het is dat ik niet in je buurt woon, anders zou ik je huis even komen opruimen.
Lassie

Bericht door Lassie »

tsja ik moet me er maar bij neer leggen. Rustpauze worden er ingelast. Manlief doet al heel veel in huis.
henriët

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:Het is dat ik niet in je buurt woon, anders zou ik je huis even komen opruimen.
oh oh die Tib...
kan je makkelijk zeggen he, zo n eind uit de buurt :langue

@ lassie: bedenk maar t is voor het goede doel!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Lassie schreef:Dat is natuurlijk ook wel zo. Maar k heb al weinig energie en dan ook nog eens dit erbij. pppfff
k Zelfs sterretjes als ik zit.
:love
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Lassie

Bericht door Lassie »

Ik heb gisteren eindelijk eens voor mezelf gekozen en de boel de boel gelaten. Enorm lastig.
helma

Bericht door helma »

na twee foto's gemaakt te hebben met koninginnedag van school was mijn batterij leeg :bobo
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Met 107 pagina's acht ik dit onderwerp wel vol gepraat. We kunnen deel 2 starten, maar er is ook een topic over ergernissen, om het wat op te schonen zou dat geen gek idee zijn.
helma

Bericht door helma »

Gijs83 schreef:Met 107 pagina's acht ik dit onderwerp wel vol gepraat. We kunnen deel 2 starten, maar er is ook een topic over ergernissen, om het wat op te schonen zou dat geen gek idee zijn.
ik ben nog lang niet uitgepraat hoor Gijs :wiz
Lourens

Bericht door Lourens »

helma schreef:na twee foto's gemaakt te hebben met koninginnedag van school was mijn batterij leeg :bobo
Kwestie van op tijd opladen. :langue
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
helma

Bericht door helma »

Lourens schreef:
helma schreef:na twee foto's gemaakt te hebben met koninginnedag van school was mijn batterij leeg :bobo
Kwestie van op tijd opladen. :langue
echt??
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Ichtus schreef:
Orchidee schreef:
Ichtus schreef:Dat de airco in m'n auto het niet naar wens doet. Het maakt niet uit of ie aan staat of niet, het blijft net zo warm.
Toch maar naar laten kijken, wij hebben het ook al een paar keer gehad, vervelend is dat hé als je het éénmaal gewend/verwend ben...
Dat kost dan weer 100 euri mevrouw :bobo
Ik kijk eerst effe of ik dat niet via via voor wat minder kan doen.
Tadaa. Het gaat lukken voor de helft :tilt
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
DirkM

Bericht door DirkM »

Ichtus schreef:
Ichtus schreef:
Orchidee schreef:
Ichtus schreef:Dat de airco in m'n auto het niet naar wens doet. Het maakt niet uit of ie aan staat of niet, het blijft net zo warm.
Toch maar naar laten kijken, wij hebben het ook al een paar keer gehad, vervelend is dat hé als je het éénmaal gewend/verwend ben...
Dat kost dan weer 100 euri mevrouw :bobo
Ik kijk eerst effe of ik dat niet via via voor wat minder kan doen.
Tadaa. Het gaat lukken voor de helft :tilt
Laatst deed de airco bij mijn auto het ook niet meer, en zat een klein gaatje in de leidingen en de vloeistof was er uit gelopen.
Leiding dicht laten maken en nieuwe vloeistof er in en de airco deed het weer zoals het moest.
Kosten ongeveer 20 euries
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Dat systeem traag is... Ga zo maar weer richting Rijssen...daar is het vast beter...
Gesloten