Weer wat geleerd.

Dat vind ik ook. Ging per ongeluk.Jantje schreef:Één keer is genoeg hoor Piet... ;)
Dat dacht ik wel, vandaar dat ik mijn wens uitsprak.Ouddorp schreef:In het schoolbestuur participeert de PKN-gemeente niet, enkel de Hersteld Hervormde en de Gereformeerde Gemeente. De kinderen gaan wel naar deze school want er zijn slechts twee scholen in Ouddorp, een School met de Bijbel en een Openbare school.
Datzelfde geldt voor de GG ter plaatste. Zeker in relatie tot de HHK die ongeveer 12x (?) zo groot is.HHKtE schreef:de PKN gemeente is ook heel klein en het aantal kinderen zal zeer beperkt zijn
Ik las op de site van pkn dat de gereformeede 584 leden hebben dat is toch niet weinig, van de hervormde kant staat het aantal er niet bij.HHKtE schreef:de PKN gemeente is ook heel klein en het aantal kinderen zal zeer beperkt zijn
Kleine tip, zet je spellingscontrole aan..je vergeet nogal eens een letter in je overigens vaak positieve antwoorden;)liz boer schreef:Ik las op de site van pkn dat de gereformeede 584 leden hebben dat is toch niet weinig, van de hervormde kant staat het aantal er niet bij.HHKtE schreef:de PKN gemeente is ook heel klein en het aantal kinderen zal zeer beperkt zijn
jaja klopt, ik kijk het meestal na, maar ik zal eens kijken hoe het moet met die spelling controle.pierre27 schreef:Kleine tip, zet je spellingscontrole aan..je vergeet nogal eens een letter in je overigens vaak positieve antwoorden;)liz boer schreef:Ik las op de site van pkn dat de gereformeede 584 leden hebben dat is toch niet weinig, van de hervormde kant staat het aantal er niet bij.HHKtE schreef:de PKN gemeente is ook heel klein en het aantal kinderen zal zeer beperkt zijn
Grote tip: let op je interpunctie.pierre27 schreef:Kleine tip, zet je spellingscontrole aan..je vergeet nogal eens een letter in je overigens vaak positieve antwoorden;)liz boer schreef:Ik las op de site van pkn dat de gereformeede 584 leden hebben dat is toch niet weinig, van de hervormde kant staat het aantal er niet bij.HHKtE schreef:de PKN gemeente is ook heel klein en het aantal kinderen zal zeer beperkt zijn
Ja, we hebben niet allemaal schrijvende familieleden....refo schreef:Grote tip: let op je interpunctie.pierre27 schreef:Kleine tip, zet je spellingscontrole aan..je vergeet nogal eens een letter in je overigens vaak positieve antwoorden;)liz boer schreef:Ik las op de site van pkn dat de gereformeede 584 leden hebben dat is toch niet weinig, van de hervormde kant staat het aantal er niet bij.HHKtE schreef:de PKN gemeente is ook heel klein en het aantal kinderen zal zeer beperkt zijn
Mistig schreef:Weekdiensten Ger.Gem. Regio Rotterdam
Periode: Tweede helft September
Woensdag 19-09 - Sliedrecht - Ds. A.T. Huijser (Bijbellezing)
Donderdag 20-09 - Capelle aan den IJssel-Middelwatering - Ds. A. Verschuure (Bijbellezing)
Donderdag 20-09 - Hoogvliet - Ds. A. Schot
Donderdag 20-09 - Oostvoorne - Ds. L. Blok
Donderdag 20-09 - Ridderkerk - Ds. A.P. Baaijens
Donderdag 20-09 - Ridderkerk-Slikkerveer - Ds. J.W. Verweij
Donderdag 20-09 - Stolwijk - Ds. C. Hogchem (voor GBS)
Woensdag 26-09 - Berkenwoude - Ds. S. Maljaars
Woensdag 26-09 - Poortugaal - Ds. A. Schot
Woensdag 26-09 - Rotterdam-IJsselmonde - Ds. G. Hoogerland (Bijbellezing)
Woensdag 26-09 - Stolwijk - Ds. G. Beens
Donderdag 27-09 - 's-Gravenzande - Ds. C. van Ruitenburg
Bijzondere diensten:
Op woensdag 19-09 wordt Ds. G.J. Baan door Ds. H. Brons te Rotterdam-Zuidwijk bevestigd. Aanvang diensten om 15:00 en 19:45 uur.
Mistig schreef:Mistig schreef:Weekdiensten Ger.Gem. Regio Rotterdam
Periode: Tweede helft September
Woensdag 19-09 - Sliedrecht - Ds. A.T. Huijser (Bijbellezing) IN KERKGEBOUW GG HARDINXVELD
Donderdag 20-09 - Capelle aan den IJssel-Middelwatering - Ds. A. Verschuure (Bijbellezing)
Donderdag 20-09 - Hoogvliet - Ds. A. Schot
Donderdag 20-09 - Oostvoorne - Ds. L. Blok
Donderdag 20-09 - Ridderkerk - Ds. A.P. Baaijens
Donderdag 20-09 - Ridderkerk-Slikkerveer - Ds. J.W. Verweij
Donderdag 20-09 - Stolwijk - Ds. C. Hogchem (voor GBS)
Woensdag 26-09 - Berkenwoude - Ds. S. Maljaars
Woensdag 26-09 - Poortugaal - Ds. A. Schot
Woensdag 26-09 - Rotterdam-IJsselmonde - Ds. G. Hoogerland (Bijbellezing)
Woensdag 26-09 - Stolwijk - Ds. G. Beens
Donderdag 27-09 - 's-Gravenzande - Ds. C. van Ruitenburg
Bijzondere diensten:
Op woensdag 19-09 wordt Ds. G.J. Baan door Ds. H. Brons te Rotterdam-Zuidwijk bevestigd. Aanvang diensten om 15:00 en 19:45 uur.