Wist je dat...

Tiberius
Administrator

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Tiberius »

Pimpelmees schreef:
Tiberius schreef:Ik zal de forumsoftware de tellerstanden nog eens opnieuw laten berekenen, misschien geeft dat een ander licht op de zaak.
Dat huisman er dan bijna is, en dat Tiberius dan besluit dat huisman het refoforum nog eens 7 jaren moet dienen.
Of misschien slechts 7 dagen. ;)
Overigens ik besluit dat niet, ik zorg alleen maar dat de juiste tellerstanden beschikbaar zijn. Wat mij betreft mag hij door tot de 100.000 berichten of nog meer
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

huisman schreef:
Posthoorn schreef:
huisman schreef:
Posthoorn schreef: Je zou het haast denken, ja.
Nee hoor dit scenario is in de luchtvaartwereld vaker besproken na alle maatregelen na 9/11.
Daarom hebben verschillende airlines in de loop van de tijd besloten tot de "altijd twee man in de cockpit" regel. Deze regel zal nu nog algemener worden ingevoerd.
En dus kan deze co-piloot niet door genoemde column op het idee gebracht zijn?!
De column verscheen in het Nederlands in een Nederlands tijdschrift. Lijkt mij vergezocht om te denken dat een Duitse vlieger daar zijn inspiratie vandaan haalde.
In de column staat toch juist dat het wel eerder was gebeurd dat de tweede man uit de cockpit bewust werd buitengesloten? Of lees ik nou iets verkeerd?
Mara

Bericht door Mara »

.... bij Rijkswaterstaat een extra dag is ingepland dit jaar?
Afbeelding

Als je bij de Noord de tunnel in rijdt, staat dit bord.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

:oO Ongelooflijk toch?!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Er vandaag bij ons geen markt is :tilt
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
helma

Bericht door helma »

Lezenswaardig artikel in het RD over dr Stephen Tong.
Ik luister af en toe een preek van hem via Internet.
Min of meer door zijn prediking is mijn Chinese vriendin in onze gemeente terecht gekomen.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

...dat ik vandaag voor het eerst in mijn leven een Wild Zwijn zag? In levende lijnve!
Het was stil in het Veluwse bos. Ineens hoorde ik iets, en spitste mijn oren. Net een galopperend paard!
Even later galoppeerde het Zwijn mij op zo'n 5 tot 8 meter afstand (ruwe schatting) met grote haast voorbij. Het Zwijn keek op noch om, en ik was daar wel verheugd om. Het schijnt zo te zijn dat het Zwijn uit het Woud niet altijd even ongevaarlijk is. Maar ik heb daar verder geen gegevens over. Overigens ben ik niet bepaaldelijk hard geschrokken, ik vond het zelfs wel boeiend om te zien.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Panny

Bericht door Panny »

Mooie ervaring -DIA!
Ik heb er nog nooit één gezien! (maar ik woon dan ook in het westen)

Ontmoetingen met wilde dieren is altijd wel speciaal.
Tegenwoordig kun je in verschillende gebieden in Nederland ook redelijk tamme vossen tegen komen.
Ik denk doordat mensen ze te eten geven, wat denk ik helemaal niet goed is. Die vossen verliezen hun natuurlijk schuwheid.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Panny schreef:Mooie ervaring -DIA!
Ik heb er nog nooit één gezien! (maar ik woon dan ook in het westen)

Ontmoetingen met wilde dieren is altijd wel speciaal.
Tegenwoordig kun je in verschillende gebieden in Nederland ook redelijk tamme vossen tegen komen.
Ik denk doordat mensen ze te eten geven, wat denk ik helemaal niet goed is. Die vossen verliezen hun natuurlijk schuwheid.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat ook, naast verschillende, als dan niet Boze Insecten, ook de (Boze) Wolf weer, na lange tijd afwezigheid, weer onze gewesten binnen zal treden. Zich over de internationaal erkende landsgrenzen niet bekommerend. Zich verplaatsende dieren schijnt soms ook te maken te hebben met de klimaatsverandering en andere factoren die de dieren op drift jagen.
Overigens ik woon in het Oosten des lands, en voor zover mijn geringe kennis aangaande de Zwijnen rijkt, komt het Zwijn uit het Woud ook in het Oosten des Lands niet voor.
ejvl

Bericht door ejvl »

Je zou best een boek kunnen schrijven DIA ;)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

...ik vandaag @huisman een hand heb geschud?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
huisman

Bericht door huisman »

ejvl schreef:Je zou best een boek kunnen schrijven DIA ;)

..een soort schrijvende DIA Poortvliet.

Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
samanthi

Bericht door samanthi »

@DIA
Ik denk dat ik weet wat je voelde!
Een gave ervaring!
Nu de wolf nog :haha
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

ejvl schreef:Je zou best een boek kunnen schrijven DIA ;)
Met taal spelen vind ik wel leuk.
Daar heb ik, zo het schijnt, naar de overleveringen der ouden, van jongs af gevoel voor gehad.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik wou. dat de sneeuw stopte...Het is Pasen geweest Ik will niet meer in een kerstkaart wonen.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plaats reactie