Moet je topic alcohol gebruik maar eens lezen!henriët schreef:Ja t was voor zowel haar als het thuisfront goed ja..albion schreef:Wat fijn. Fijn ook dat ze er even tussenuit geweest is.henriët schreef: J is vanavond na een heerlijk gezellige week weer keurig thuis afgeleverd!!!!
uhm wat doe jij hier zo laat nog????
Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Moet je topic alcohol gebruik maar eens lezen!
heb t gedaan,
en ik begrijp de dubbelheid
niet alleen wat betreft het alcohol..
ik heb op de camping van de week wat gesprekken gehad met jongelui rond de 15/16..
een enkeling weet het doel van zijn/ haar leven...
maar het gros, helaas leeft voor de lol om zo maar te zeggen..
en of het nu een donkere tijd is of niet, ten alle tijde is de jeugd gewoon een moeilijke leeftijd, men ontdekt zichzelf, wil een vrij leventje, wil zelf beschikken over goed en kwaad,
ik denk dat het heel belangrijk is, dat wij onze jeugd laten zien wat er in Math 11 vers 28 em 30 staat, daadwerkelijk zelf ook uitdragen.
Volhardt in het gebed, voor uzelf, jezelf, de jeugd, voor een wereld in nood, die op alle fundamenten aan het wankelen is,
laten we elkaar mogen wijzen op het vaste Fundament, onwankelbaar!
heb t gedaan,
en ik begrijp de dubbelheid
niet alleen wat betreft het alcohol..
ik heb op de camping van de week wat gesprekken gehad met jongelui rond de 15/16..
een enkeling weet het doel van zijn/ haar leven...
maar het gros, helaas leeft voor de lol om zo maar te zeggen..
en of het nu een donkere tijd is of niet, ten alle tijde is de jeugd gewoon een moeilijke leeftijd, men ontdekt zichzelf, wil een vrij leventje, wil zelf beschikken over goed en kwaad,
ik denk dat het heel belangrijk is, dat wij onze jeugd laten zien wat er in Math 11 vers 28 em 30 staat, daadwerkelijk zelf ook uitdragen.
Volhardt in het gebed, voor uzelf, jezelf, de jeugd, voor een wereld in nood, die op alle fundamenten aan het wankelen is,
laten we elkaar mogen wijzen op het vaste Fundament, onwankelbaar!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik gisteravond Marnix misschien wel gezien heb maar ik niet weet wie het was tussen 300 mensen? 

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Wilma van den Berg
...het in de zorg gigantisch druk is qua werkzaamheden
...we het bijna niet meer aankunnen
...ik vandaag toch heerlijk gewerkt heb
...morgen weer mag (en er nog veel meer data staan)
...er DV aankomende week een druk programma is met veel werk maar ook veel ontspanning
...maar: het eerst nog zondag mag zijn, fijn!
...we het bijna niet meer aankunnen
...ik vandaag toch heerlijk gewerkt heb
...morgen weer mag (en er nog veel meer data staan)
...er DV aankomende week een druk programma is met veel werk maar ook veel ontspanning
...maar: het eerst nog zondag mag zijn, fijn!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
... Jongere over een paar uur op vakantie vertrekt.
... hij dan een maandje even helemaal weg is.
... hij heel wat boeken bij zich heeft maar helaas de voorrang zal moeten geven aan zijn boeken burgelijk recht.
... hij dan een maandje even helemaal weg is.

... hij heel wat boeken bij zich heeft maar helaas de voorrang zal moeten geven aan zijn boeken burgelijk recht.

ehm... wij worden ondertussen toch wel gemodereerd hè?Jongere schreef:... Jongere over een paar uur op vakantie vertrekt.
... hij dan een maandje even helemaal weg is.![]()
anders gaat het hier vast niet goed hoor

fijne vakantie gewenst, niettegenstaande het burgerlijk recht

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
heerlijk, geniet ervan.......... (die boeken vergeet je heus wel.....)Jongere schreef:... Jongere over een paar uur op vakantie vertrekt.
... hij dan een maandje even helemaal weg is.![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
onze trouwdag (1e, gemeentehuis) vast staat?
we in sept. in ondertrouw gaan
Kan dat, vier maanden tevoren?Lassie schreef:onze trouwdag (1e, gemeentehuis) vast staat?
Of is de max. termijn een half jaar?
het mag zelfs een jaar van te voren.
Mooi, die termijn zal best wel een reden hebben.Lassie schreef:het mag zelfs een jaar van te voren.
...dat het hier nog al stil is, en dat ik me afvraag hoe het hier vandaag overdag was? Toch niet zo stil als nu hoop ik?????
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ik de avatar van joopjuhz heel herkenbaar vind....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
... ik blij ben dat de vooringenomen kritiek die bij het verschijnen van het eerste artikel kwam, verstomd isKislev schreef:... ik de stukjes in de Saambinder over de evangelischen een naar toontje vind hebben.
... ik de stukken van ds. Visscher altijd graag mag lezen.
... inmiddels deel 13 geplaatst is en het een zeer doorwrochte serie blijkt te zijn
... ik hoop, dat ds. De Heer deze artikelen laat bundelen in een boekje, zodat het als naslagwerk kan functioneren om de gevaren van de evangelische beweging aan te tonen.
en waar zijn die te lezen?Tiberius schreef:... ik blij ben dat de vooringenomen kritiek die bij het verschijnen van het eerste artikel kwam, verstomd isKislev schreef:... ik de stukjes in de Saambinder over de evangelischen een naar toontje vind hebben.
... ik de stukken van ds. Visscher altijd graag mag lezen.
... inmiddels deel 13 geplaatst is en het een zeer doorwrochte serie blijkt te zijn
... ik hoop, dat ds. De Heer deze artikelen laat bundelen in een boekje, zodat het als naslagwerk kan functioneren om de gevaren van de evangelische beweging aan te tonen.
En gaat dit over de neo-evangelischen? of over de vergadering der gelovigen (om maar een voorbeeld te noemen)
Wel erg jammer dat er zoveel kritiek is naar de evangelische groeperingen.