Je bent aardig op de hoogte wat bouwstijlen betreftjvdg schreef:Doet Brabants of Limburgs aan.
Maar ik kan er nog geen plaats aan koppelen.

Je bent aardig op de hoogte wat bouwstijlen betreftjvdg schreef:Doet Brabants of Limburgs aan.
Maar ik kan er nog geen plaats aan koppelen.
Nee, jammer HendrikusHendrikus schreef:Het lijkt me de Laurentiuskerk in Oud-Gastel te zijn.
Een ontwerp van G.J. van Swaay. Cuypers had een paar jaar eerder wel een plan ingediend, maar dat is niet uitgevoerd.
't Is Brouwershaven!albion schreef:Nee, jammer HendrikusHendrikus schreef:Het lijkt me de Laurentiuskerk in Oud-Gastel te zijn.
Een ontwerp van G.J. van Swaay. Cuypers had een paar jaar eerder wel een plan ingediend, maar dat is niet uitgevoerd.('t ligt wel vlakbij Zevenbergen maar daar ben ik niet geweest
)
Corydoras schreef:'t Is Brouwershaven!albion schreef:Nee, jammer HendrikusHendrikus schreef:Het lijkt me de Laurentiuskerk in Oud-Gastel te zijn.
Een ontwerp van G.J. van Swaay. Cuypers had een paar jaar eerder wel een plan ingediend, maar dat is niet uitgevoerd.('t ligt wel vlakbij Zevenbergen maar daar ben ik niet geweest
)
Is-tie te mooi gerestaureerd dat je op een neogotisch dwaalspoor werd gebracht?
Geen probleem hoor.albion schreef: En nu wachten op de foto's van de anderen! Maar als Hendrikus een 'tussendoortje' heeft is dat natuurlijk ook fantastisch
Nee, toen Albion de foto alleen nog maar op postzegelformaat had geplaatst, viel me vooral dat vieringtorentje op. En dat zie je bij Cuypers ook veel.Corydoras schreef:Is-tie te mooi gerestaureerd dat je op een neogotisch dwaalspoor werd gebracht?
Nee, 't is er wel een van datzelfde type, maar die staan oooooveral in Nederland.Gijs83 schreef:Stationsgebouw van Markelo?
Ook weer hetzelfde type, maar niet roze voor zover ik weet.albion schreef:Zetten-Andelst misschien?
Mister schreef:Ook weer hetzelfde type, maar niet roze voor zover ik weet.albion schreef:Zetten-Andelst misschien?
De kleur is niet origineel. Het is ook geen station meer, er wonen gewoon mensen. Maar de ware spoorfreaks gruwen van deze kleur.Mister schreef:Ook weer hetzelfde type, maar niet roze voor zover ik weet.albion schreef:Zetten-Andelst misschien?
Is het roze of meer terra-kleurig? Je zegt roze, maar ik zie terra.Hendrikus schreef:De kleur is niet origineel. Het is ook geen station meer, er wonen gewoon mensen. Maar de ware spoorfreaks gruwen van deze kleur.Mister schreef:Ook weer hetzelfde type, maar niet roze voor zover ik weet.albion schreef:Zetten-Andelst misschien?