Kheb er echt zin in!!!!!

sweelinck 25 schreef:- Dat we zo weg gaan. Me moeder, oma en broertje gaan me weg brengen in Barendrecht, ze gaan nog even mee met de trein tot Rotterdam-Centraal, en dan ga ik alleen verder naar Veenendaal.
Kheb er echt zin in!!!!!![]()
![]()
eindelijk
JAMarthaMartha schreef:het vandaag errug rustig is op rf............
nou ik denk dat ik je wel ga ziensweelinck 25 schreef:- Dat we zo weg gaan. Me moeder, oma en broertje gaan me weg brengen in Barendrecht, ze gaan nog even mee met de trein tot Rotterdam-Centraal, en dan ga ik alleen verder naar Veenendaal.
Kheb er echt zin in!!!!!![]()
![]()
eindelijk
tja, soms moet er gewerkt wordenMarthaMartha schreef:het vandaag errug rustig is op rf............
Ik ben verkoudenTiberius schreef:Ik dacht altijd dat vrouwen daar een scherpe neus voor hadden.JolandaOudshoorn schreef:Hij??? nog 5 uur??? Ik kom vrijdag??? Is juut zenuwachtig omdat swee komt??? Heeft toch niets te maken met de onlangs opgemerkte "refoforumromance"???
JolandaOudshoorn schreef:Ik ben verkoudenTiberius schreef:Ik dacht altijd dat vrouwen daar een scherpe neus voor hadden.JolandaOudshoorn schreef:Hij??? nog 5 uur??? Ik kom vrijdag??? Is juut zenuwachtig omdat swee komt??? Heeft toch niets te maken met de onlangs opgemerkte "refoforumromance"???
tja ... flakkeee weer hesweelinck 25 schreef:- dat hier het dorp gisteren van ong. 11:30 tot vannacht (wanneer weet ik niet, ik sliep) zonder internet en telefoon heeft gezeten. Er was een kabel geraakt![]()
J is vanavond na een heerlijk gezellige week weer keurig thuis afgeleverd!!!!albion schreef:Wordt J. dan na een week opgehaald????? Je brengt haar dus niet thuis!henriët schreef:ik ff thuis ben want mn pa is jarig, en om een nichtje op te halen, die gezellig een weekje meegaat naar de camping. ( dr moeder is geopereerd en zes weken aanhuis gebonden)
ik vannacht wakker schrok van het gekletter van de regen,
het ook wel gezellig klonk, gelukkig hebben we een vlonder met een zeil
ik jullie allemaal weer groet, jean en ik hebben afgesproken de eerste 2 weken niet naar huis te gaan, en nee, zelfs niet voor de was
geweldig, heerlijk herkenbaar!!!!Wilma van den Berg schreef:...gisteravond ben begonnen aan het boek 'Vaderliefde', van Deborah Raney
...maar het nog láng niet uit was
...ik er vanmorgen maar wéér in ben gaan lezen, ik kon het niet laten
...en het nu (helaas) uit is.
...een geweldig (dik) boek wat ik zeker wil aanbevelen!
...ik heb echt genoten van het lezen. Heerlijk!
...maar ik door het lezen niet toegekomen ben aan andere werkzaamheden
...het dus hard werken wordt
...ik het er zeker wel voor over heb!
Wat fijn. Fijn ook dat ze er even tussenuit geweest is.henriët schreef: J is vanavond na een heerlijk gezellige week weer keurig thuis afgeleverd!!!!
Ja t was voor zowel haar als het thuisfront goed ja..albion schreef:Wat fijn. Fijn ook dat ze er even tussenuit geweest is.henriët schreef: J is vanavond na een heerlijk gezellige week weer keurig thuis afgeleverd!!!!