Tiberius schreef:Dat boek is meer bedoeld om bloembollen te drogen.ejvl schreef:Dan is het toch jammer dat ds Kort niet een dikker boek gemaakt heeft zeker?Anker schreef:Ze schat exact het nut van dat dikke boek in. Prima om bloemen te drogen.

Tiberius schreef:Dat boek is meer bedoeld om bloembollen te drogen.ejvl schreef:Dan is het toch jammer dat ds Kort niet een dikker boek gemaakt heeft zeker?Anker schreef:Ze schat exact het nut van dat dikke boek in. Prima om bloemen te drogen.
Alleen mist kinderpraat gelukkig dat vaak vervelende ondertoontje...eilander schreef:Volwassenpraat is soms net zo humoristisch als kinderpraat.Tiberius schreef:Dat boek is meer bedoeld om bloembollen te drogen.ejvl schreef:Dan is het toch jammer dat ds Kort niet een dikker boek gemaakt heeft zeker?Anker schreef:Ze schat exact het nut van dat dikke boek in. Prima om bloemen te drogen.
Maar dan ligt het boek zó uit de band!Tiberius schreef:Dat boek is meer bedoeld om bloembollen te drogen.ejvl schreef:Dan is het toch jammer dat ds Kort niet een dikker boek gemaakt heeft zeker?Anker schreef:Ze schat exact het nut van dat dikke boek in. Prima om bloemen te drogen.
Dan zijn de bloembollen toch nog ergens goed voor!Luther schreef:Maar dan ligt het boek zó uit de band!Tiberius schreef:Dat boek is meer bedoeld om bloembollen te drogen.ejvl schreef:Dan is het toch jammer dat ds Kort niet een dikker boek gemaakt heeft zeker?Anker schreef:Ze schat exact het nut van dat dikke boek in. Prima om bloemen te drogen.
Wat liefhenriët schreef:Ons prinsje liet een moedervlek zien, en ik moest kijken of er toch niet nog meer moedervlekken zaten..
Nu, die zag ik dus zeker en wees ze aan.
Komt ie helemaal om me heen hangen, krijg ik een heel dikke knuffel.."Mam, ik hou ook zoooooveel van u.. daar komt het natuurlijk van..."
Heel schattig!henriët schreef:Ons prinsje liet een moedervlek zien, en ik moest kijken of er toch niet nog meer moedervlekken zaten..
Komt ie helemaal om me heen hangen, krijg ik een heel dikke knuffel.."Mam, ik hou ook zoooooveel van u.. daar komt het natuurlijk van..."
Grappige benaming eigenlijk, moedervlekken.helma schreef:Heel schattig!henriët schreef:Ons prinsje liet een moedervlek zien, en ik moest kijken of er toch niet nog meer moedervlekken zaten..
Tja...Mara schreef:Grappige benaming eigenlijk, moedervlekken.helma schreef:Heel schattig!henriët schreef:Ons prinsje liet een moedervlek zien, en ik moest kijken of er toch niet nog meer moedervlekken zaten..
Ik heb er eentje op mijn enkel en één van mijn kinderen heeft er ook eentje op precies dezelfde plek.
De laatste jaren worden we erop gewezen dat we goed in de gaten moeten houden of ze veranderen van kleur, vorm, gaan bloeden.
Ik HAD er ook eentje, maar die werd groter en groter... En die moest operatief verwijderdMara schreef:Grappige benaming eigenlijk, moedervlekken.helma schreef:Heel schattig!henriët schreef:Ons prinsje liet een moedervlek zien, en ik moest kijken of er toch niet nog meer moedervlekken zaten..
Ik heb er eentje op mijn enkel en één van mijn kinderen heeft er ook eentje op precies dezelfde plek.
De laatste jaren worden we erop gewezen dat we goed in de gaten moeten houden of ze veranderen van kleur, vorm, gaan bloeden.
+1MarthaMartha schreef:Laten we teruggaan naar de kinderpraat, die is wat fijner te lezen dan de volwassenpraat...
Anker schreef:Zoontje (3) ziet boekje met zwarte kindjes. Hij zegt tegen broertje (2) terwijl hij naar de kindjes wijst: Kijk, dit is woord en dat is daad.
Anker schreef:Zoontje (3) ziet boekje met zwarte kindjes. Hij zegt tegen broertje (2) terwijl hij naar de kindjes wijst: Kijk, dit is woord en dat is daad.