Je zit nog steeds boven de 11 per dag.Jantje schreef:Ik ben wel benieuwd naar een lijstje met forummers met de meeste berichten van de afgelopen maand, dus vanaf 6 december tot 6 januari. Kan iemand dat maken? @refo ofzo?
Forum-thermometer
Re: Forum-thermometer
-
- Verbannen
Jawel.refo schreef:Je zit nog steeds boven de 11 per dag.Jantje schreef:Ik ben wel benieuwd naar een lijstje met forummers met de meeste berichten van de afgelopen maand, dus vanaf 6 december tot 6 januari. Kan iemand dat maken? @refo ofzo?
Maar ik ben benieuwd naar een top 10 van de forummers met de meeste berichten van de afgelopen 30 dagen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Als je benieuwd was, had je hem zelf wel samengesteld.Jantje schreef:Jawel.refo schreef:Je zit nog steeds boven de 11 per dag.Jantje schreef:Ik ben wel benieuwd naar een lijstje met forummers met de meeste berichten van de afgelopen maand, dus vanaf 6 december tot 6 januari. Kan iemand dat maken? @refo ofzo?
Maar ik ben benieuwd naar een top 10 van de forummers met de meeste berichten van de afgelopen 30 dagen.
-
- Verbannen
Ik wil je dat wel uitleggen...Jantje schreef:Nee.
Ik weet niet hoe dat moet.
-
- Verbannen
Vertel...Piet Puk schreef:Ik wil je dat wel uitleggen...Jantje schreef:Nee.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
En heb je je lijstje al compleet, Jantje? Ik heb je uitgelegd hoe het moet....Jantje schreef:Vertel...Piet Puk schreef:Ik wil je dat wel uitleggen...Jantje schreef:Nee.
-
- Verbannen
Binnenkort Teamviewer sessie doen dan? Dan kan ik het je laten zien.Jantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Afscheid: 18-09-2024
Dat Jantje de meeste berichten plaatst bedoel je? Dat is toch een publiek geheim?Mannetje schreef:Sommige dingen moet je niet willen weten ;)
Wat begrijp je er niet aan dan?Jantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Zoek aanklikken, linksbovenJantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Zoek naar auteur: jantje invullen
Onderaan aangeven dat je 1 maand wilt
resultaat 467
Laatst gewijzigd door refo op 07 jan 2021, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Op deze manier kom je wel aan een hoog aantal..Piet Puk schreef:Wat begrijp je er niet aan dan?Jantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Soms krijg ik het idee dat Jantje aan selectief niet willen snappen doet. Of hij moet jou ook niet snappen?refo schreef:Zoek aanklikken, linksbovenJantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Zoek naar auteur: jantje invullen
Onderaan aangeven dat je 1 maand wilt
resultaat 467