Wist je dat . . . [3]

Daphne

Bericht door Daphne »

Ik zal uitleggen waarom ik schreef 'probeer het van je af te zetten'
ik begrijp uit het bericht van Lassie dat deze mevrouw niet hééél dichtbij haar af stond, op de cathegisatie samen gezeten en vorige week nog gegroet... tuurlijk grijpt het je aan als je zoiets van 'dichtbij' ziet... :( maar een stukje zelfbescherming moet dan ook zijn... 'het daar laten, waar het hoort'... 'er niet al teveel mee aan de haal gaan'... trek je al dit leed vreselijk aan... (wat logisch is... daarom schreef ik ook probeer het een beetje van je af te zetten' ) dan ga j eer zelf aan onderdoor... is ook niet okidokie he?
Tjonge, wat n dooddoener heb ik toch geschreven...
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Daphne schreef:Ik zal uitleggen waarom ik schreef 'probeer het van je af te zetten'
ik begrijp uit het bericht van Lassie dat deze mevrouw niet hééél dichtbij haar af stond, op de cathegisatie samen gezeten en vorige week nog gegroet... tuurlijk grijpt het je aan als je zoiets van 'dichtbij' ziet... :( maar een stukje zelfbescherming moet dan ook zijn... 'het daar laten, waar het hoort'... 'er niet al teveel mee aan de haal gaan'... trek je al dit leed vreselijk aan... (wat logisch is... daarom schreef ik ook probeer het een beetje van je af te zetten' ) dan ga j eer zelf aan onderdoor... is ook niet okidokie he?
Trek je het maar niet zo aan Daphne, je bedoelt het goed. Helaas kwam de uitspraak op anderen een beetje verkeerd over, maar dat hoeft niet aan jou te liggen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

Daphne schreef:Ik zal uitleggen waarom ik schreef 'probeer het van je af te zetten'
Ik begrijp je wel hoor Daphne en eerlijk gezegd ben ik het met eens. In mijn dagelijkse werk sta ik heel dicht bij mensen omdat je ze elke dag ziet, groet, intensief verzorgt soms jaren lang. Je moet het van je afzetten ook al heb je met sommigen echt een band! Jij zult dat ook hebben in je gezinntjes. Dan kan het nog steeds verdrietig zijn als je iemand ziet overlijden die net zo oud is, en veel moet achterlaten, dat wil ik niet zeggen, maar een gezonde nuance is wel verstandig denk ik. Maar goed, beste stuurlui staan aan wal en een mens blijft een nietige vertrooster!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

..... de boodschap van dit alles is
..... dat we ten alle tijde bereid moeten zijn
......het is steeds voor een ander, maar het komt ook voor ons
......zie je daar naar uit, of tegen op ?
Lassie

Bericht door Lassie »

Mariavt, vandaag jarig is.

Ik haar daarmee feliciteer!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Afbeelding
helma

Bericht door helma »

Barryvrouw schreef:Afbeelding
daar sluit ik mij bij aan
(en ik weet niet hoe ik zelf van die leuke plaatjes erin moet zitten dus ik gebruik die van barryvrouw maar even
MariaW

Bericht door MariaW »

van harte gefeliciteerd Mariavt!
Adorote

Bericht door Adorote »

Mariavt jij als een van de schaarse mensen met een warm hart en ruime geest---------------PROFICIAT met je nieuwe levensjaar,Dat Gods Rijke Zegen ook jou in dit levensjaar weer ten deel mag vallen .

Pax et Bonum.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Nou gefeliciteerd Maria, ondanks alle zorgen een heel fijne dag!
En Gods zegen in je nieuwe levensjaar
Ik weet, mijn Verlosser leeft
shapie

Bericht door shapie »

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag !
Gods zegen toegebeden in de weg die je moet gaan,
samen met degenen die je lief en dierbaar zijn.
De Heere vergist zich niet.
Rens

Bericht door Rens »

.......ik vanmiddag naar de cardioloog moet voor uitgebreide controle, omdat de longarts bevreesd is dat het hart verdere schade heeft opgelopen door de te grote belasting door de longemfyseem.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Rens schreef:.......ik vanmiddag naar de cardioloog moet voor uitgebreide controle, omdat de longarts bevreesd is dat het hart verdere schade heeft opgelopen door de te grote belasting door de longemfyseem.............
Tjonge, veel sterkte Rens! Als ik dit lees, is het niet meer zo normaal als je gezond bent...
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Rens

Bericht door Rens »

jakobmarin schreef:
Rens schreef:.......ik vanmiddag naar de cardioloog moet voor uitgebreide controle, omdat de longarts bevreesd is dat het hart verdere schade heeft opgelopen door de te grote belasting door de longemfyseem.............
Tjonge, veel sterkte Rens! Als ik dit lees, is het niet meer zo normaal als je gezond bent...
ach, het lijstje van wat nog goed werkt bij mij is heel wat korter dan wat niet goed meer werkt....

maar......voor zover het mij gegeven is, ga ik door met wat ik tot nu toe steeds heb gedaan: adem halen, en blij zijn met elke dag die mij geschonken wordt, samen met mijn lief........hoewel het "blij zijn" soms wel eens wat "minder blij" is dan zou behoren te zijn.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gesloten