Inderdaad. Want ik ben benieuwd hoeveel hulpgoederen en 'hulpgoederen' ze in de haven tegenkomen...Terri schreef:Ja ik ben vooral bezorgd.Mister schreef:Chagrijnig over de nogal eenzijdige pro-palestijnse berichtgeving van de media inzake het 'hulpgoederen'-incident van vanmorgen.
De hele wereld valt weer over ze heen.
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Het RD geeft een ander verslag als b.v. de Telegraaf. En inderdaad er zouden wapens gevonden zijn.Mister schreef:Inderdaad. Want ik ben benieuwd hoeveel hulpgoederen en 'hulpgoederen' ze in de haven tegenkomen...Terri schreef:Ja ik ben vooral bezorgd.Mister schreef:Chagrijnig over de nogal eenzijdige pro-palestijnse berichtgeving van de media inzake het 'hulpgoederen'-incident van vanmorgen.

Inderdaad. Hulpgoederen in de vorm van AK-47's etc.Terri schreef:Het RD geeft een ander verslag als b.v. de Telegraaf. En inderdaad er zouden wapens gevonden zijn.Mister schreef:Inderdaad. Want ik ben benieuwd hoeveel hulpgoederen en 'hulpgoederen' ze in de haven tegenkomen...Terri schreef:Ja ik ben vooral bezorgd.Mister schreef:Chagrijnig over de nogal eenzijdige pro-palestijnse berichtgeving van de media inzake het 'hulpgoederen'-incident van vanmorgen.

- JolandaOudshoorn
een beetje in de mineur totdat ik ben gaan zingen....
muziek is echt een gift van God!!!
muziek is echt een gift van God!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Oh...was er over?helma schreef:gelukkig kwam familie Helma je zondagavond nog van alle voorraden afhelpenAuto schreef:Tevreden, nog nagenietend van het weekend en de zondag.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ja, washuisman schreef:Oh...was er over?helma schreef:gelukkig kwam familie Helma je zondagavond nog van alle voorraden afhelpenAuto schreef:Tevreden, nog nagenietend van het weekend en de zondag.
zo moe... ik ga denk ik maar naar bed. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Redelijk idioot 

Mister schreef:Het eerste 'voel'. En dat met dezelfde mensen herken ik wel. Heel lastig om je gevoelens over iemand bij te stellen of onbevooroordeeld te blijven/worden. Leestip: http://www.postorderboekhandel.nl/objec ... ief_denkenhelma schreef: nee, maar ondereind gaan voelt niet leuk![]()
bedoel je trouwens het eerste 'voel' of het tweede?
als ik assertief ben voelt dat lang niet altijd goed
sub-assertief overigens ook niet
en het gaat meestal om dezelfde mensen
Het moeilijke vind ik: hoe verhoudt assertief zijn zich met 'de tweede mijl gaan'
Maar dat is misschien een nieuw topic waard...
Ik heb de posts over assertivitet gelezen, maar weet niet waar ik ze moet plaatsen.helma schreef:Mister schreef:Het eerste 'voel'. En dat met dezelfde mensen herken ik wel. Heel lastig om je gevoelens over iemand bij te stellen of onbevooroordeeld te blijven/worden. Leestip: http://www.postorderboekhandel.nl/objec ... ief_denkenhelma schreef: nee, maar ondereind gaan voelt niet leuk![]()
bedoel je trouwens het eerste 'voel' of het tweede?
als ik assertief ben voelt dat lang niet altijd goed
sub-assertief overigens ook niet
en het gaat meestal om dezelfde mensen
Het moeilijke vind ik: hoe verhoudt assertief zijn zich met 'de tweede mijl gaan'
Maar dat is misschien een nieuw topic waard...
Het maakt nogal verschil of het gaat over een boze buurman of een ongehoorzaam kind.
Om maar wat te noemen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
het gaat om volwassen mensen
tegen kinderen durf ik best

Je mag hier rustig oefenen.helma schreef:het gaat om volwassen mensen

ah ja, is een goede oefening hier!!Tiberius schreef:Je mag hier rustig oefenen.helma schreef:het gaat om volwassen mensen

- JolandaOudshoorn
eh.. dit:helma schreef:ah ja, is een goede oefening hier!!Tiberius schreef:Je mag hier rustig oefenen.helma schreef:het gaat om volwassen mensen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:eh.. dit:helma schreef:ah ja, is een goede oefening hier!!Tiberius schreef:Je mag hier rustig oefenen.helma schreef:het gaat om volwassen mensen
tegen kinderen durf ik bestis niet assertief, maar agressief!!!!
bemoei je er niet tegenaan!!