mee eens!!!!!hmprff schreef: - ik Channa een schat vind![]()
- Henri en Naomi ook schatten zijn
Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
- MarthaMartha
helma schreef:aangrijpend verhaal in de krant.....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
kindje dood in Staphorst....MarthaMartha schreef:helma schreef:aangrijpend verhaal in de krant.....
- MarthaMartha
vreselijk, ongeluk ofzo?helma schreef:kindje dood in Staphorst....MarthaMartha schreef:helma schreef:aangrijpend verhaal in de krant.....
STAPHORST - De 3-jarige Andrea Boessenkool is dinsdag om het leven gekomen in haar ouderlijke woning aan de Lindenlaan in Staphorst.
Een zegsman van de politie gaat uit van een misdrijf.
De moeder van het meisje zou de hand hebben gehad in de dood van haar dochtertje. Over de precieze toedracht kon de politie nog niets zeggen.
Het gezin is aangesloten bij de hersteld hervormde gemeente in Staphorst. Het echtpaar had vier kinderen, drie dochters van 6, 3 en 0,5 jaar en een zoontje van 4 jaar.
De moeder van het meisje zou de hand hebben gehad in de dood van haar dochtertje. Over de precieze toedracht kon de politie nog niets zeggen.
Het gezin is aangesloten bij de hersteld hervormde gemeente in Staphorst. Het echtpaar had vier kinderen, drie dochters van 6, 3 en 0,5 jaar en een zoontje van 4 jaar.
- MarthaMartha
afschuwelijk!helma schreef:STAPHORST - De 3-jarige Andrea Boessenkool is dinsdag om het leven gekomen in haar ouderlijke woning aan de Lindenlaan in Staphorst.
- sweelinck 25
2 aangrijpende gevallen. Deze dan, en bij de overlijdensberichten. Een vrouw van 27 jaar overleden, en haar kindje wat net geboren was.helma schreef:kindje dood in Staphorst....MarthaMartha schreef:helma schreef:aangrijpend verhaal in de krant.....
Laten we beide gevallen in ons persoonlijk gebed opdragen!
Wij vonden het ook heeeeeeeel gezellig!hmprff schreef:- ik vandaag bij Channa geweest ben![]()
- ik het heeeeeeeeeeeeeeel gezellig vond
- ik Channa een schat vind![]()
- Henri en Naomi ook schatten zijn
of in Henri's woorden: edgieydgxedu'shdxiwj98e8ydixkzqq1nkn.

De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
- monique
ja klopt en mn moeder komt uit staphorst dus we schrokken wel ffhelma schreef:kindje dood in Staphorst....MarthaMartha schreef:helma schreef:aangrijpend verhaal in de krant.....
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
Hm....zet de christenen weer in goed daglicht 
Vreselijk zeg....! Heel erg zoiets!
Wat moet er op dat moment allemaal wel niet in dat kindje om zijn gegaan hè..

Vreselijk zeg....! Heel erg zoiets!
Wat moet er op dat moment allemaal wel niet in dat kindje om zijn gegaan hè..

My one and only goal;
His image in my soul.
dat laatste van die vrouw klopt niet!sweelinck 25 schreef:
2 aangrijpende gevallen. Deze dan, en bij de overlijdensberichten. Een vrouw van 27 jaar overleden, en haar kindje wat net geboren was.
zeg ging naar de wc en voelde dat ze last van haar hart had, dit zei ze tegen haar man toen heeft haar man de ziekenauto gebeld maar voordat die er was is ze al overleden.
Het heeft niets met de bevalling te maken, ze moest nog 8 weken en ze hebben nog geprobeerd het kindje met de keizersnee te halen maar die had al niet meer genoeg zuurstof gehad...
ik gewoon even wil
of een
onder zijn stoel is ook een leuk idee.

of een

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Klopt, ze was 31 weken zwanger; het heeft inderdaad niets met de bevalling te maken maar met een gescheurde(?) aorta.Lassie schreef:dat laatste van die vrouw klopt niet!sweelinck 25 schreef:
2 aangrijpende gevallen. Deze dan, en bij de overlijdensberichten. Een vrouw van 27 jaar overleden, en haar kindje wat net geboren was.
zeg ging naar de wc en voelde dat ze last van haar hart had, dit zei ze tegen haar man toen heeft haar man de ziekenauto gebeld maar voordat die er was is ze al overleden.
Het heeft niets met de bevalling te maken, ze moest nog 8 weken en ze hebben nog geprobeerd het kindje met de keizersnee te halen maar die had al niet meer genoeg zuurstof gehad...
- MarthaMartha
ben ik blij dat ik een "haar" ben en geen "zijn".........fluitje schreef:ik gewoon even wil![]()
![]()
![]()
of eenonder zijn stoel is ook een leuk idee.
Vreselijk!! Kschrok er echt vanMarthaMartha schreef:afschuwelijk!helma schreef:STAPHORST - De 3-jarige Andrea Boessenkool is dinsdag om het leven gekomen in haar ouderlijke woning aan de Lindenlaan in Staphorst.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.