Ook je grammatica moet nog wat gereformeerd worden...Avi schreef:van het refoforum...ik wordt er bijna reformatorisch van...

Ook je grammatica moet nog wat gereformeerd worden...Avi schreef:van het refoforum...ik wordt er bijna reformatorisch van...
Luther schreef:Ook je grammatica moet nog wat gereformeerd worden...Avi schreef:van het refoforum...ik wordt er bijna reformatorisch van...![]()
![]()
Heb je een fijn weekend gehad Lassie, volgens mij had je hartstikke mooi weer!Lassie schreef:van onze vakantie (afgelopen weekend)
van het weer
van onze vakantie volgende week
Idd, als ik tenminste kijk naar het weer wat wij gehad hebben: super! Hopelijk blijft het de komende dagen ook zo * gaat met de kinders op schoolreis *Kippetje schreef:Heb je een fijn weekend gehad Lassie, volgens mij had je hartstikke mooi weer!Lassie schreef:van onze vakantie (afgelopen weekend)
van het weer
wij hebben een goed en fijn weekend gehad.Kippetje schreef:Heb je een fijn weekend gehad Lassie, volgens mij had je hartstikke mooi weer!Lassie schreef:van onze vakantie (afgelopen weekend)
van het weer
geniet er maar van!!!MarthaMartha schreef:van de rest van de week heerlijk vrij.....
Ik bijna. Of zaterdag, óf zondag nog werken.MarthaMartha schreef:van de rest van de week heerlijk vrij.....