Het zou wel eens een virus kunnen zijn?Hendrikus schreef:Maandag stuur ik iemand bij je langs.-DIA- schreef:Mijn internet werkt nauwelijks. Soms kom ik erdoor, na erg lang laden ben ik hier terecht gekomen.
En zeker kan hij geen plaatjes of foto's goed weergeven, dan na heel lang laden, maar dan nog niet helemaal correct.
Soms kan hij de pagina helemaal niet weergeven.
Ook ben ik telefonisch niet te bereiken en ik kan zelf ook niemand bereiken.
Ja, dan merken we wel hoe afhankelijk we ons zijn gaan voelen aan allerlei moderne gemakken.
Ik denk dat er hier niemand is die weet hoe dit zo komt?
Wat info: Na de installatie van een nieuw modem (aan de hand van een helpdesk van Solcon) deed ineens
heel internet het niet meer. De helpdesk gaf het op het laatst op, en zei dat het niet bij hun lag, maar aan
deze computer. En de telefoon dan?
Een vraag: Ik vraag me soms af of dit normaal is?
Vraag (pc en internet)
Re: Een vraag:
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Nee, gelukkig niet. Dan zou je telefoon het gewoon doen. Ik denk dat in de bekabeling iets niet helemaal goed zit.
Het zou kunnen.Curatorium schreef:Nee, gelukkig niet. Dan zou je telefoon het gewoon doen. Ik denk dat in de bekabeling iets niet helemaal goed zit.
Ik heb niet veel verstand van computers,
en alles wat met techniek te maken heeft...

Het gaat me een btje boven me pet. (bij wijze van spreken dan, want een pet draag ik nooit)
Nou, als het goed is komt er iemand langs die er wél verstand van heeft.-DIA- schreef:Het zou kunnen.Curatorium schreef:Nee, gelukkig niet. Dan zou je telefoon het gewoon doen. Ik denk dat in de bekabeling iets niet helemaal goed zit.
en alles wat met techniek te maken heeft...![]()
Het gaat me een btje boven me pet. (bij wijze van spreken dan, want een pet draag ik nooit)
~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb je persoonlijk al gemeld dat alles wél is!Hendrikus schreef:Nou, als het goed is komt er iemand langs die er wél verstand van heeft.-DIA- schreef:Het zou kunnen.Curatorium schreef:Nee, gelukkig niet. Dan zou je telefoon het gewoon doen. Ik denk dat in de bekabeling iets niet helemaal goed zit.
En heb je al persoonlijk bedankt, maar een keer extra kan ook geen kwaad.
Waar zouden we zijn in deze grote stad zonder Hendrikus!

Ondanks jullie verschillen hier op het forum elkaar toch helpen.-DIA- schreef:Ik heb je persoonlijk al gemeld dat alles wél is!Hendrikus schreef:Nou, als het goed is komt er iemand langs die er wél verstand van heeft.-DIA- schreef:Het zou kunnen.Curatorium schreef:Nee, gelukkig niet. Dan zou je telefoon het gewoon doen. Ik denk dat in de bekabeling iets niet helemaal goed zit.
En heb je al persoonlijk bedankt, maar een keer extra kan ook geen kwaad.
Waar zouden we zijn in deze grote stad zonder Hendrikus!

Een aantal berichten hier weggehaald. We gaan hier niet over de persoonlijke belijdenis van een ander spreken.
Hoe komt het dat google wijzigt in Yahoo. Dat gebeurt alleen in mijn account?
Dit gebeurt geregeld (eens in de week of zo) en dat is heel irritant.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een vraag:
Na de Synode van 1618 / 1619 bleven de Remonstranten de Psalmberijming van Datheen gebruiken.
Een aantal jaren na verschijnen hebben ze ook de Statenvertaling overgenomen, zij het zonder de kanttekeningen die ze 'te gereformeerd' vonden.
Tot zover weet ik het. Mijn vraag: hebben ze ook de berijming van 1773 ingevoerd na verschijning?
Na de Synode van 1618 / 1619 bleven de Remonstranten de Psalmberijming van Datheen gebruiken.
Een aantal jaren na verschijnen hebben ze ook de Statenvertaling overgenomen, zij het zonder de kanttekeningen die ze 'te gereformeerd' vonden.
Tot zover weet ik het. Mijn vraag: hebben ze ook de berijming van 1773 ingevoerd na verschijning?
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
In 1760 verscheen de berijming van Laus Deo Salus Populo. Die werd langzamerhand ingevoerd daar.emigrant schreef:Een vraag:
1773 heeft daar veel van opgenomen. Het hijgend hert komt daaruit ook.
Spitten en niet moe worden.
Re: RE: Re: Een vraag:
Ik heb dit nog nooit gehoord, hoe bedoel je dat?Mara schreef:Hoe komt het dat google wijzigt in Yahoo. Dat gebeurt alleen in mijn account?
Re: RE: Re: Een vraag:
Zoals ik het zeg, wij hebben het ook nooit eerder gehad.Chrisje72 schreef:Ik heb dit nog nooit gehoord, hoe bedoel je dat?Mara schreef:Hoe komt het dat google wijzigt in Yahoo. Dat gebeurt alleen in mijn account?
Het gebeurt alleen op mijn account.
Opeens staat Yahoo er dan op. Waardeloze zoekmachine.
Dan heb je een zoekmachine mee naar binnen gehengeld bij een update van het een of ander programma.
Even googelen: hoe stel ik in welke zoekmachine mijn voorkeur heeft + je browser. 't Is overal weer anders geregeld.
Of gaat het om je startpagina? Dan niet zoekmachine, maar startpagina
Even googelen: hoe stel ik in welke zoekmachine mijn voorkeur heeft + je browser. 't Is overal weer anders geregeld.
Of gaat het om je startpagina? Dan niet zoekmachine, maar startpagina
Dat dacht ik eerst dus ook en heb hem opnieuw ingesteld (startpagina) maar een week later stond Yahoo er weer op.
Er hebben zich zelfs 2 aankomende ITers over gebogen, google weer ingesteld, konden niets bijzonders vinden en na enkele dagen is het dan weer.
Het probleem is niet dat ik google op de startpagina in moet stellen, maar meer dat ie er vroeger of later weer af gaat.
Hoe komt dat en hoe voorkom ik dat, is dus de vraag en heeft iemand hier dit ook eens aan de hand gehad.
Er hebben zich zelfs 2 aankomende ITers over gebogen, google weer ingesteld, konden niets bijzonders vinden en na enkele dagen is het dan weer.
Het probleem is niet dat ik google op de startpagina in moet stellen, maar meer dat ie er vroeger of later weer af gaat.
Hoe komt dat en hoe voorkom ik dat, is dus de vraag en heeft iemand hier dit ook eens aan de hand gehad.

Jazeker, had te maken met een of andere toolbar destijds.
Ook programma's als MC Afee, of Flashplayer, en nog veel meer, stellen andere zoekpagina's in als standaard als je per ongeluk vergeet een vinkje uit te zetten.
Je kunt de gratis versie van superantispyware eens installeren en laten draaien.
En anders, check dit:
https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/320159
Voornamelijk dit stukje:
- Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren. (kan ook met de Windows toets op het toetsenbord en de R tegelijk in te drukken)
- Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
- Ga in de Register-editor naar de volgende subsleutel (indien aanwezig):
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel
-Als de waarde ResetWebSettings of de waarde HomePage bestaat in deze sleutel, klikt u met de rechtermuisknop op de waarden en klikt u op Verwijderen.
Let wel op, doe niet zomaar iets in het register, hier kun je hele verkeerde dingen doen.
Ook programma's als MC Afee, of Flashplayer, en nog veel meer, stellen andere zoekpagina's in als standaard als je per ongeluk vergeet een vinkje uit te zetten.
Je kunt de gratis versie van superantispyware eens installeren en laten draaien.
En anders, check dit:
https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/320159
Voornamelijk dit stukje:
- Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren. (kan ook met de Windows toets op het toetsenbord en de R tegelijk in te drukken)
- Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.
- Ga in de Register-editor naar de volgende subsleutel (indien aanwezig):
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel
-Als de waarde ResetWebSettings of de waarde HomePage bestaat in deze sleutel, klikt u met de rechtermuisknop op de waarden en klikt u op Verwijderen.
Let wel op, doe niet zomaar iets in het register, hier kun je hele verkeerde dingen doen.