kom op hè, schema maken en in je hoofd zettenSchemerlichtje schreef:Een goed humeur

kom op hè, schema maken en in je hoofd zettenSchemerlichtje schreef:Een goed humeur
henriët schreef:kom op hè, schema maken en in je hoofd zettenSchemerlichtje schreef:Een goed humeur
Sjonge, waar het weer al dan niet z'n invloed op heeft...Orchidee schreef:Veel haar
Het is haar alsof het haar haar afgesneden ware...Orchidee schreef:Veel haar
Haar kan een sieraad voor een vrouw zijn, maar mijn haar is niet zo sierlijk meer als het lang wordLuther schreef:Het is haar alsof het haar haar afgesneden ware...Orchidee schreef:Veel haar
Joh, ik vind het prima. Ik zat je maar een beetje te plagen.Orchidee schreef:Haar kan een sieraad voor een vrouw zijn, maar mijn haar is niet zo sierlijk meer als het lang wordLuther schreef:Het is haar alsof het haar haar afgesneden ware...Orchidee schreef:Veel haar![]()
Had vroeger in "mijn jeugd" lang haar, toen had ik nog een bos haar, en daar is helaas niet veel meer van over.
Ik heb er overigens geen problemen mee hoor, ik zie liever iemand met een goed geknipt "dameskapsel", dan iemand met een getoupeerde dot![]()
Als je dan mooi lang haar hebt, laat het dan ook als een sieraad zien, en niet in elkaar gefrot tot een dotje, dan is een goed in model geknipt kapsel "sierlijker"![]()
ps: wij hebben een OGG ambulante kapster
Luther schreef:Joh, ik vind het prima. Ik zat je maar een beetje te plagen.Orchidee schreef:Haar kan een sieraad voor een vrouw zijn, maar mijn haar is niet zo sierlijk meer als het lang wordLuther schreef:Het is haar alsof het haar haar afgesneden ware...Orchidee schreef:Veel haar![]()
Had vroeger in "mijn jeugd" lang haar, toen had ik nog een bos haar, en daar is helaas niet veel meer van over.
Ik heb er overigens geen problemen mee hoor, ik zie liever iemand met een goed geknipt "dameskapsel", dan iemand met een getoupeerde dot![]()
Als je dan mooi lang haar hebt, laat het dan ook als een sieraad zien, en niet in elkaar gefrot tot een dotje, dan is een goed in model geknipt kapsel "sierlijker"![]()
ps: wij hebben een OGG ambulante kapster
Bij warm weer groeit het haar onder de neus en onder de mond en terzijde daarvan veel harder.Orchidee schreef:Veel haar
uh... was dat ook de bedoeling?Lassie schreef:3 kg, in twee weken tijd.
yeps.MarthaMartha schreef:uh... was dat ook de bedoeling?Lassie schreef:3 kg, in twee weken tijd.
Kijk, hier nog iemand. Behalve dan dat dit 'per ongeluk' ging.Lassie schreef:3 kg, in twee weken tijd.