Rens schreef:Sorry Daphne, dit is een beetje een "dooddoener" (al is het wat wrang in deze context dit te gebruiken)Daphne schreef:wat verdrietig Lassie!
:
Probeer het toch een beetje 'van je af te zetten'...
Jij mag je mond houden Rens, wil je?
ook als wij van zéér nabij ineenzelfde situatie verkeren?Daphne schreef:Rens schreef:Sorry Daphne, dit is een beetje een "dooddoener" (al is het wat wrang in deze context dit te gebruiken)Daphne schreef:wat verdrietig Lassie!
:
en dus mag ík geen zogenaamde 'dooddoeners' (zoals jij mijn bemoediging durft te noemen) aan LASSIE schrijven?Rens schreef:ook als wij van zéér nabij ineenzelfde situatie verkeren?Daphne schreef:Rens schreef:Sorry Daphne, dit is een beetje een "dooddoener" (al is het wat wrang in deze context dit te gebruiken)Daphne schreef:wat verdrietig Lassie!
:
Ik reageerde alleen op je eerste quote zoals boven staat.Daphne schreef:en dus mag ík geen zogenaamde 'dooddoeners' (zoals jij mijn bemoediging durft te noemen) aan LASSIE schrijven?Rens schreef:ook als wij van zéér nabij ineenzelfde situatie verkeren?Daphne schreef:
Ach Lassie, het is een wonder als de vuist niet naar Boven wordt geschudt!Lassie schreef:ja klopt.
De jongste van haar is 3 maanden (1,5 maand geleden hun kindje laten dopen).
Ik vindt het nog steeds zo onwerkelijk. en kan het nog steeds niet geloven!
en jij mag ok je mondhouden baardmansAdorote schreef:Maar Rens heeft wel gelijk,totaal. Mensen een dooddoener meegeven is onrespect.Lassie schreef:Ik snap je Daphne! en bemoediging uit het geloof halen geeft zeker enige rust. Maar het is toch o zo onwerkelijk.
Rens een beetje minder fel kan geen kwaad.(ook al is je reactie te begrijpen).
o nee, maar er gaat ook zeker geen vuuist naar Boven.jvdg schreef:Ach Lassie, het is een wonder als de vuist niet naar Boven wordt geschudt!Lassie schreef:ja klopt.
Een wonder als we voor die (begrijpelijke) opstand worden bewaard.
Slecht getafeld, Daffie?Daphne schreef:en jij mag ok je mondhouden baardmansAdorote schreef:Maar Rens heeft wel gelijk,totaal. Mensen een dooddoener meegeven is onrespect.Lassie schreef:Ik snap je Daphne! en bemoediging uit het geloof halen geeft zeker enige rust. Maar het is toch o zo onwerkelijk.
Rens een beetje minder fel kan geen kwaad.(ook al is je reactie te begrijpen).
Maar Lassie, hoe is het bij de betrokkenen, liefhebbers.....Lassie schreef:o nee, maar er gaat ook zeker geen vuuist naar Boven.jvdg schreef:Ach Lassie, het is een wonder als de vuist niet naar Boven wordt geschudt!Lassie schreef:ja klopt.
Maar het is zo onwerkelijk omdat ik haar een paar dagen daarvoor nog gezien heb.
Nou dat weet ik niet hoe het daar bij is.jvdg schreef:Maar Lassie, hoe is het bij de betrokkenen, liefhebbers.....Lassie schreef:o nee, maar er gaat ook zeker geen vuuist naar Boven.jvdg schreef:Ach Lassie, het is een wonder als de vuist niet naar Boven wordt geschudt!Lassie schreef:ja klopt.
Maar het is zo onwerkelijk omdat ik haar een paar dagen daarvoor nog gezien heb.
Mijn vuist is al veelvuldig gebruikt.