Welk boek ben jij nu aan het lezen?

Ichtus

Bericht door Ichtus »

entiteitxx schreef:Leest er hier iemand eigenlijk ook 'gewone' boeken naast alle oudvaders, of is dat ijdelheid.
Overleven in groep 7 - Hans Mijnders :lol:
entiteitxx

Bericht door entiteitxx »

Ichtus schreef:
entiteitxx schreef:Leest er hier iemand eigenlijk ook 'gewone' boeken naast alle oudvaders, of is dat ijdelheid.
Overleven in groep 7 - Hans Mijnders :lol:
uhu dat is je vakliteratuur?
"............................................................."
helma

Bericht door helma »

ja hoor, vandaag een half uurtje gelezen in "Sunroom" door Beverly Lewis

Pianist Becky Owens is stunned when she learns of her mother's life-threatening illness. So the talented 12-year-old makes a deal with God. She promises that she will give up her passionate love for music if God will spare her mother's life.
Kislev

Bericht door Kislev »

Ene grondighe vercklaring der thien geboden van Maximiliaan Teellinck.

En af en toe als gewoon boek een Bob Evers ofzo :lol:

Maar kom weinig meer aan lezen toe, de leestijd die ik dan heb wil in nuttig gebruiken.
entiteitxx

Kislev schreef:Ene grondighe vercklaring der thien geboden van Maximiliaan Teellinck.

En af en toe als gewoon boek een Bob Evers ofzo :lol:

Maar kom weinig meer aan lezen toe, de leestijd die ik dan heb wil in nuttig gebruiken.
:)
Tsja ik lees altijd alles door elkaar
Unionist

Bericht door Unionist »

Momenteel 'lees' ik de nieuwe catalogus van antiquariaat Müller. Daar staat weer het nodige in, ook lekker geprijsd om weg te geven.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
entiteitxx

Menuet van Boon en wat vakliteratuur.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Tuurlijk. Ik lees van alles door elkaar: Sanne van Havelte, W.G. van de Hulst, Aart Romijn, Ina Boudier-Bakker, An Rutgers van der Loeff, Lineke Dijkzeul, Jo van Dorp-Ypma.
freek

Bericht door freek »

Unionist schreef:Momenteel 'lees' ik de nieuwe catalogus van antiquariaat Müller. Daar staat weer het nodige in, ook lekker geprijsd om weg te geven.
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je daaraan. 'k Zou hem ook wel willen hebben.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

freek schreef:
Unionist schreef:Momenteel 'lees' ik de nieuwe catalogus van antiquariaat Müller. Daar staat weer het nodige in, ook lekker geprijsd om weg te geven.
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je daaraan. 'k Zou hem ook wel willen hebben.
Googelen op Mullerbook, het telefoonnummer bellen en een catalogus opvragen. Of een mail sturen. Of een briefkaart met de postkoets laten bezorgen.
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Josephus schreef:
Wilhelm schreef:Wie kent het boek: "Wat moet ik doen om zalig te worden" van John Angel James ?

Het is indrukwekkend en radicaal maar ook heel eerlijk.
Maar ik had nog nooit van deze schrijver gehoord

Wie kent deze schrijver ?
Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat van deze schrijver al een tijd een ander boek in de ramsj ligt voor een paar euro, "Groeien als christen". Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen (in meerdere opzichten).

Er zijn er dus niet meer die wat over deze schrijver en zijn boeken kunnen vertellen ?
Of, heb je dit boek gelezen en wat vond je er van ?
Josephus

Bericht door Josephus »

Wilhelm schreef:
Josephus schreef:
Wilhelm schreef:Wie kent het boek: "Wat moet ik doen om zalig te worden" van John Angel James ?

Het is indrukwekkend en radicaal maar ook heel eerlijk.
Maar ik had nog nooit van deze schrijver gehoord

Wie kent deze schrijver ?
Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat van deze schrijver al een tijd een ander boek in de ramsj ligt voor een paar euro, "Groeien als christen". Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen (in meerdere opzichten).

Er zijn er dus niet meer die wat over deze schrijver en zijn boeken kunnen vertellen ?
Of, heb je dit boek gelezen en wat vond je er van ?
Nee, ik heb het zelf niet gelezen, dus helaas...
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Unionist

Bericht door Unionist »

Herman schreef:
freek schreef:
Googelen op Mullerbook, het telefoonnummer bellen en een catalogus opvragen. Of een mail sturen. Of een briefkaart met de postkoets laten bezorgen.
Eén keer wat bestellen en je krijgt 'em voortaan altijd.

Maar je wordt er wel begerig van. En een heleboel koopjes kosten samen een heleboel geld... :(
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

H. Binning.

Gemeenschap met God.
Preken uit de eerste Joh. brief.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
entiteitxx

Afgewezen schreef:
Tuurlijk. Ik lees van alles door elkaar: Sanne van Havelte, W.G. van de Hulst, Aart Romijn, Ina Boudier-Bakker, An Rutgers van der Loeff, Lineke Dijkzeul, Jo van Dorp-Ypma.
DIt verklaart veel
Gesloten