Overleven in groep 7 - Hans Mijndersentiteitxx schreef:Leest er hier iemand eigenlijk ook 'gewone' boeken naast alle oudvaders, of is dat ijdelheid.

ja hoor, vandaag een half uurtje gelezen in "Sunroom" door Beverly Lewisentiteitxx schreef:Leest er hier iemand eigenlijk ook 'gewone' boeken naast alle oudvaders, of is dat ijdelheid.
Kislev schreef:Ene grondighe vercklaring der thien geboden van Maximiliaan Teellinck.
En af en toe als gewoon boek een Bob Evers ofzo:
Maar kom weinig meer aan lezen toe, de leestijd die ik dan heb wil in nuttig gebruiken.
Googelen op Mullerbook, het telefoonnummer bellen en een catalogus opvragen. Of een mail sturen. Of een briefkaart met de postkoets laten bezorgen.freek schreef:Misschien een domme vraag, maar hoe kom je daaraan. 'k Zou hem ook wel willen hebben.Unionist schreef:Momenteel 'lees' ik de nieuwe catalogus van antiquariaat Müller. Daar staat weer het nodige in, ook lekker geprijsd om weg te geven.
Josephus schreef:Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat van deze schrijver al een tijd een ander boek in de ramsj ligt voor een paar euro, "Groeien als christen". Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen (in meerdere opzichten).Wilhelm schreef:Wie kent het boek: "Wat moet ik doen om zalig te worden" van John Angel James ?
Het is indrukwekkend en radicaal maar ook heel eerlijk.
Maar ik had nog nooit van deze schrijver gehoord
Wie kent deze schrijver ?
Nee, ik heb het zelf niet gelezen, dus helaas...Wilhelm schreef:Josephus schreef:Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat van deze schrijver al een tijd een ander boek in de ramsj ligt voor een paar euro, "Groeien als christen". Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen (in meerdere opzichten).Wilhelm schreef:Wie kent het boek: "Wat moet ik doen om zalig te worden" van John Angel James ?
Het is indrukwekkend en radicaal maar ook heel eerlijk.
Maar ik had nog nooit van deze schrijver gehoord
Wie kent deze schrijver ?
Er zijn er dus niet meer die wat over deze schrijver en zijn boeken kunnen vertellen ?
Of, heb je dit boek gelezen en wat vond je er van ?
Eén keer wat bestellen en je krijgt 'em voortaan altijd.Herman schreef:Googelen op Mullerbook, het telefoonnummer bellen en een catalogus opvragen. Of een mail sturen. Of een briefkaart met de postkoets laten bezorgen.freek schreef:Misschien een domme vraag, maar hoe kom je daaraan. 'k Zou hem ook wel willen hebben.Unionist schreef:Momenteel 'lees' ik de nieuwe catalogus van antiquariaat Müller. Daar staat weer het nodige in, ook lekker geprijsd om weg te geven.
DIt verklaart veelAfgewezen schreef:Tuurlijk. Ik lees van alles door elkaar: Sanne van Havelte, W.G. van de Hulst, Aart Romijn, Ina Boudier-Bakker, An Rutgers van der Loeff, Lineke Dijkzeul, Jo van Dorp-Ypma.entiteitxx schreef:Leest er hier iemand eigenlijk ook 'gewone' boeken naast alle oudvaders, of is dat ijdelheid.