Niet dat ik tot de doelgroep behoor, maar wat is dat?Dodo schreef:Iedereen die graag af en toe een kaart krijgt, kan ik postcrossing aanraden. ik heb inmiddels een wand vol kaarten van over de hele wereld.
Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Kaartje sturen naar mensen die bij de club van kaartjesstuurders horen. En dan krijg je als het meezit een kaartje van iemand anders. Enzovoorts.Luther schreef:Niet dat ik tot de doelgroep behoor, maar wat is dat?Dodo schreef:Iedereen die graag af en toe een kaart krijgt, kan ik postcrossing aanraden. ik heb inmiddels een wand vol kaarten van over de hele wereld.
- Dodo
Niet 'als het meezit'. Het is bijna een garantie dat je post terug krijgt.Zita schreef:Kaartje sturen naar mensen die bij de club van kaartjesstuurders horen. En dan krijg je als het meezit een kaartje van iemand anders. Enzovoorts.Luther schreef:Niet dat ik tot de doelgroep behoor, maar wat is dat?Dodo schreef:Iedereen die graag af en toe een kaart krijgt, kan ik postcrossing aanraden. ik heb inmiddels een wand vol kaarten van over de hele wereld.
Ik doe het sinds een paar jaar, en het is echt leuk. Je kunt je er net zo druk mee maken als je zelf wil. Ik koop wel mijn kaarten in de kringloop, om de kosten wat te drukken. Maar het is erg leuk om post van vreemde landen terug te krijgen.
Aan alle moeilijke dingen die er gebeuren de achterliggende dagen...
-geestelijke leiders die in zonde vallen
-een jonge vrouw met een hersenbloeding
-een jonge vader uit de vriendenkring van mijn dochter die gister zelfmoord pleegde
Wat brengt de zonde toch veel smart teweeg!
Luisterde vorige week een preek over het gebed van Daniël. Dat resoneert in mijn hart.
-een jonge vader uit de vriendenkring van mijn dochter die gister zelfmoord pleegde
Luisterde vorige week een preek over het gebed van Daniël. Dat resoneert in mijn hart.
Ik met jou....wat een verdriet .....helma schreef:Aan alle moeilijke dingen die er gebeuren de achterliggende dagen...
"Heer ontferm U over ons"
Heftig en intens verdrietig @Helma 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat ernstig en verdrietig Helma.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vandaag staat de rouwadvertentie in het Reformatorisch Dagblad.-DIA- schreef:Mijn oude vriend, waarmee ik altijd naar de kerk ging, en waarmee ik de volwassenvereniging bezocht is zeer ernstig ziek, en was gisteren al niet meer aanspreekbaar. Een paar weken terug ben ik nog met hem bij de Aldi geweest om wat boodschappen te doen. Vorige week belde ik hem twee maal. Geen gehoor. Zondag kreeg ik meer te horen: Hij was opgenomen in het ziekenhuis en daar was slokdarmkanker geconstateerd. Wat gaat dit aangrijpend snel! Hij wordt nu naar het hospice overgebracht.
Eergisteren is hij overleden...
We hopen aankomende week een week met vakantie te zijn,
daarom kan ik dan de begrafenis niet bijwonen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heel veel sterkte -DIA-!
Dank u.Panny schreef:Heel veel sterkte -DIA-!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
@DIA:
Gecondoleerd.
Gecondoleerd.
Gecondoleerd dia; toch jammer dat je er niet bij kan zijn.
http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... t_1_937189
Bijzonder!
Nog altijd vol vreugde de Christus verkondigen en uitschilderen!
Bijzonder!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja en hij is er zelf ook verwonderd over.Orchidee schreef:http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... t_1_937189
Bijzonder!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
.. aan het gesprek (op het forum) naar aanleiding van huismans hartenkreet!
.... ergens een beetje bang voor; Dat jezelf wellicht er één van ben op wie gedoeld wordt. En dat er dan mensen zich niet meer thuisvoelen, dat is niet oké!
.... ergens een beetje bang voor; Dat jezelf wellicht er één van ben op wie gedoeld wordt. En dat er dan mensen zich niet meer thuisvoelen, dat is niet oké!