Wist je dat...

Sheba
Inactief

Re: Wist je dat........[7]

Bericht door Sheba »

Hij kan die keus voor zichzelf niet maken. Maar legt niemand anders iets op! Dat is wel een groot verschil in dezen...!
helma

Bericht door helma »

Sheba schreef:Hij kan die keus voor zichzelf niet maken. Maar legt niemand anders iets op! Dat is wel een groot verschil in dezen...!
Maar dat kan een heleboel met karakter of persoonlijkheid te maken hebben. Als iemand heel zwart-wit denkt en hij is ervan overtuigd dat God dit zo wil; dan kan je dat inderdaad voor anderen ook vinden.

Laten we hierin ook maar een beetje geduld hebben met anderen. :huhu
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:Ik heb goed nieuws; ik krijg mijn vliegticket naar Canada vergoed (okt.2014)
De inzittendenverzekering betaalt alle onkosten mbt het ongeluk van mijn ouders.
Aangezien het ziekenfonds maar een schijntje van de ziekenhuiskosten wilde dekken is dit voor mijn ouders onverwachts erg goed nieuws!
:) :) :)
Sjonge, wat enorm fijn zeg!
Iets om dankbaar voor te zijn!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma

Bericht door helma »

mmm....ik hoef geen salaris. Maar wel grappig dat er mensen zijn die denken dat ik dit verdien :humhihi

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mama/2381 ... n=facebook
Albert1987

Bericht door Albert1987 »

---knip--- Reclame niet toegestaan
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:mmm....ik hoef geen salaris. Maar wel grappig dat er mensen zijn die denken dat ik dit verdien :humhihi

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mama/2381 ... n=facebook
Alleen de vraag is dan: wie gaat dit betalen? :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dodo

Bericht door Dodo »

Een redacteur van het AD zijn hoofd er vanmorgen niet bij had.
In één artikeltje twee flinke fouten, allebei ook een beetje grappig. Het gaat over Chinezen die onze melkpoeder opkopen om die naar China te verschepen.
Om te voorkomen dat er voor de 'gewone' markt nog wat overblijft hebben de meeste winkels een limiet van één pak melkpoeder per dag per klant ingesteld.
Eén van hen is een Kaapverdische vrouw die volgens de regels bij een Rotterdams Jumbo-filiaal twee pakken Nutrilon wilde kopen. Dat mocht niet van de bedrijfsleiding, omdat ze geen baby bij zich had. Daarom zou ze een doorverkoopster zijn. Die mevrouw stopte schennis en kreeg uiteindelijk één pak mee.
:D

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... elen.dhtml
Dodo

Bericht door Dodo »

Dodo schreef:Een redacteur van het AD zijn hoofd er vanmorgen niet bij had.
In één artikeltje twee flinke fouten, allebei ook een beetje grappig. Het gaat over Chinezen die onze melkpoeder opkopen om die naar China te verschepen.
Om te voorkomen dat er voor de 'gewone' markt nog wat overblijft hebben de meeste winkels een limiet van één pak melkpoeder per dag per klant ingesteld.
Eén van hen is een Kaapverdische vrouw die volgens de regels bij een Rotterdams Jumbo-filiaal twee pakken Nutrilon wilde kopen. Dat mocht niet van de bedrijfsleiding, omdat ze geen baby bij zich had. Daarom zou ze een doorverkoopster zijn. Die mevrouw stopte schennis en kreeg uiteindelijk één pak mee.

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/art ... elen.dhtml
Het AD heeft nu een van de fouten een beetje verbeterd, maar het klopt nog steeds niet.
Die mevrouw schopte schennis en kreeg uiteindelijk één pak mee.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

:tas
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Raar, ik wist niet dat je ook schennis kon schoppen. Ik meende dat je dat alleen kon plegen.
The Groom's still waiting at the altar
helma

Bericht door helma »

Op school dacht de klas van mijn dochter bij het vak Godsdienst na over de Bergrede. En ze kwamen op een gegeven moment bij de vraag: Hoe kan je nu het christelijk geloof in praktijk brengen? Het handen en voeten geven?
Als klas bedachten ze dat ze iets voor 'een ander' wilden betekenen.
Samen met Stichting Present gaan ze nu wat doen voor het ASZ in het naburige dorp Overberg.
Ze gaan met de jongeren van het AZC een culinaire activiteit doen en hun kamers opknappen en gezellig maken. Maar ze hebben geld nodig.
Nu is er morgenmiddag een actiemiddag om geld in te zamelen. Onder andere Sponsorloop en rommelmarkt. Het gebeurt allemaal op het plein van de Johannes Calvijnschool in Veenendaal. Groepen 6,7 en 8 van de basisschool werken mee en zitten daar op een kleedje leuke spullen te verkopen. Ook andere leuke activiteiten.
De hele klas is erg enthousiast en er is van álles bedacht en geregeld.

Kom gezellig kijken! (en kopen...). Het is van 1-5 uur.
(en als je daarna zin hebt in koffie bij mij...altijd welkom!)
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:Op school dacht de klas van mijn dochter bij het vak Godsdienst na over de Bergrede. En ze kwamen op een gegeven moment bij de vraag: Hoe kan je nu het christelijk geloof in praktijk brengen? Het handen en voeten geven?
Als klas bedachten ze dat ze iets voor 'een ander' wilden betekenen.
Samen met Stichting Present gaan ze nu wat doen voor het ASZ in het naburige dorp Overberg.
Ze gaan met de jongeren van het AZC een culinaire activiteit doen en hun kamers opknappen en gezellig maken. Maar ze hebben geld nodig.
Nu is er morgenmiddag een actiemiddag om geld in te zamelen. Onder andere Sponsorloop en rommelmarkt. Het gebeurt allemaal op het plein van de Johannes Calvijnschool in Veenendaal. Groepen 6,7 en 8 van de basisschool werken mee en zitten daar op een kleedje leuke spullen te verkopen. Ook andere leuke activiteiten.
De hele klas is erg enthousiast en er is van álles bedacht en geregeld.

Kom gezellig kijken! (en kopen...). Het is van 1-5 uur.
(en als je daarna zin hebt in koffie bij mij...altijd welkom!)
Wat een goed initiatief :super
Maar weet wat je aanbiedt Helma, zo heb je morgen tientallen koffie- en theeleuters in je voortuintje. :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
modesto
Inactief

Bericht door modesto »

... wij thuis nu ons brood beleggen met slagen des hagels?
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
Mannetje

Bericht door Mannetje »

... Er net een vliegtuig is neergestort:

http://www.nu.nl/vliegramp-germanwings/ ... krijk.html
- Niet meer zo actief -
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Wat vreselijk weer :(
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie