BBQ for 2
-
Zegt genoeg.... Jammer hoor....Oorspronkelijk gepost door Jelle
verwacht van mij niet teveel goeds, Pim zegt het is dichter bij en ik zeg het is verder weg.
Wat er nu verderweg is of wat er nu dichterbij is weet ik ook niet.
Ik kan alleen zeggen blijf het forum in de gaten houden.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door Daphne[size=-2]pssssssssssst Lassie... dr klopt iets niet...[/size]Oorspronkelijk gepost door Lassie:u:uOorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Lassie
Lassie houdt niet van Vleeseten :S
tukkertje welllll
Lassie houd meer van Nasi denk ik :,:,:,
met satestokjes en satesaus,,,,
mmmmmmmm :du
500 g varkenslappen (hamlappen, frikandeau of varkenshaas) in blokjes (2 cm)
100 ml sojasaus
50 ml citroensap
2 el bruine suiker
1 gehakte ui
1 t. knoflook
1 tl gemberpoeder
1 tl korianderpoeder
0.5 tl tabascosaus
Vermeng alle ingredienten behalve het vlees en doe dit eventueel in een blender of keukenmachine. Vermeng de kruiden met het vlees. Doe de schaal met folie en laat tenminste 3 uur marineren.
Steek ongeveer 5 a 6 stukjes vlees aan een stokje. Brand de saté op de barbecue in ongeveer 10-15 minuten gaar. Af en toe keren.
Uhm Zou je je posting niet even corrigeren Lassie?! :!:P

Maar als Lassie het nou corrigeerd en wel het vlees erbij doet is het zo lastig aan een stokje rijgen.:tOorspronkelijk gepost door LassieOorspronkelijk gepost door Daphne[size=-2]pssssssssssst Lassie... dr klopt iets niet...[/size]Oorspronkelijk gepost door Lassie:u:uOorspronkelijk gepost door tukkertje
tukkertje welllll
Lassie houd meer van Nasi denk ik :,:,:,
met satestokjes en satesaus,,,,
mmmmmmmm :du
500 g varkenslappen (hamlappen, frikandeau of varkenshaas) in blokjes (2 cm)
100 ml sojasaus
50 ml citroensap
2 el bruine suiker
1 gehakte ui
1 t. knoflook
1 tl gemberpoeder
1 tl korianderpoeder
0.5 tl tabascosaus
Vermeng alle ingredienten behalve het vlees en doe dit eventueel in een blender of keukenmachine. Vermeng de kruiden met het vlees. Doe de schaal met folie en laat tenminste 3 uur marineren.
Steek ongeveer 5 a 6 stukjes vlees aan een stokje. Brand de saté op de barbecue in ongeveer 10-15 minuten gaar. Af en toe keren.
Uhm Zou je je posting niet even corrigeren Lassie?! :!:P
![]()
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.