Jazeker. Hebben ze jou overgeslagen dan.Jongere schreef:Krijgen de mods geen uitnodiging?

Jazeker. Hebben ze jou overgeslagen dan.Jongere schreef:Krijgen de mods geen uitnodiging?
Jammer Tib zoals een week geleden al aangegeven zullen hoogstens normale forummers een uitnodiging krijgen. Van ons soort zeg maar....niet van het übersoort der mods.Tiberius schreef:Jazeker. Hebben ze jou overgeslagen dan.Jongere schreef:Krijgen de mods geen uitnodiging?
Democritus schreef:Jammer Tib zoals een week geleden al aangegeven zullen hoogstens normale forummers een uitnodiging krijgen. Van ons soort zeg maar....niet van het übersoort der mods.Tiberius schreef:Jazeker. Hebben ze jou overgeslagen dan.Jongere schreef:Krijgen de mods geen uitnodiging?
Mods staan zo hoog op sociale ladder dat deze zich vast niet thuis voelen.
Zo berekenend was ik wel.....JolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Jammer Tib zoals een week geleden al aangegeven zullen hoogstens normale forummers een uitnodiging krijgen. Van ons soort zeg maar....niet van het übersoort der mods.Tiberius schreef:Jazeker. Hebben ze jou overgeslagen dan.Jongere schreef:Krijgen de mods geen uitnodiging?
Mods staan zo hoog op sociale ladder dat deze zich vast niet thuis voelen.jan is net op tijd gestopt
en dan bedoelt ie mij uiteraardDemocritus schreef:Kleine kans ..... maar toch blijf ik het bijzonder vinden dat er al mensen met een uitnodiging zijn.henriët schreef:Democritus schreef: O.... ik had jou naam nog wel doorgestreept op de adressenlijst
![]()
heb je misschien de verkeerde naam gedaan..
Want een van de lijdende voorwerpen weet namelijk nog helemaal van niets
jvdg schreef:Zo berekenend was ik wel.....JolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Jammer Tib zoals een week geleden al aangegeven zullen hoogstens normale forummers een uitnodiging krijgen. Van ons soort zeg maar....niet van het übersoort der mods.Tiberius schreef: Jazeker. Hebben ze jou overgeslagen dan.
Mods staan zo hoog op sociale ladder dat deze zich vast niet thuis voelen.jan is net op tijd gestopt
![]()
Ik wilde niet het risico nemen dat mods niet zouden worden uitgenodigd.
laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Dit is ook zo'n posting om te onthouden voor.......MarthaMartha schreef:laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
het wordt tijd dat-ie mij ook wat gaat vertellen
jvdg schreef:Dit is ook zo'n posting om te onthouden voor.......MarthaMartha schreef:laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Maar het probleem is dat ik niets te vertellen heb.MarthaMartha schreef:laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Kortom: je loopt je suf te practiseren hoe je haar op een eenvoudige doch indringende wijze zou kunnen vragen ... STERKTE!Democritus schreef:Maar het probleem is dat ik niets te vertellen heb.MarthaMartha schreef:laatste zei u?sela schreef:welverdraaid, gaan jullie trouwen. een bijzondere gebeurtenis, lijkt me. veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Inderdaad voor de oplettende lezer kan je dit tweeledig intepreteren. Beide is waar.
De meeste mensen op RF hebben een chronisch lees probleem.
Het is nog correcter om te spreken van de voorbereiding op de voorbereiding op de voorbereiding opde.......................sela schreef:dus het is correcter om te spreken van 'voorbereidingen' alleen?
Democritus schreef:
Maar het probleem is dat ik niets te vertellen heb.
Inderdaad voor de oplettende lezer kan je dit tweeledig intepreteren. Beide is waar.
.