Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Het valt vast niet mee, na zo'n heerlijke vakantie 

ja zeg dat wel... het is soms heeeel erg lastig.
Het was zo fijn, die vakantie en kom je terug wordt je gelijk weer geconfronteerd met van alles en nog wat (terwijl men niet kunnen luisteren, kan het tig keer zeggen (wanneer houdt dat eens op?). En dan wordt er tegen ons gezegd dat wij aan onze relatie moeten werken...

Het was zo fijn, die vakantie en kom je terug wordt je gelijk weer geconfronteerd met van alles en nog wat (terwijl men niet kunnen luisteren, kan het tig keer zeggen (wanneer houdt dat eens op?). En dan wordt er tegen ons gezegd dat wij aan onze relatie moeten werken...

Lassie schreef:ja zeg dat wel... het is soms heeeel erg lastig.
Het was zo fijn, die vakantie en kom je terug wordt je gelijk weer geconfronteerd met van alles en nog wat (terwijl men niet kunnen luisteren, kan het tig keer zeggen (wanneer houdt dat eens op?). En dan wordt er tegen ons gezegd dat wij aan onze relatie moeten werken...![]()
![]()

- MarthaMartha
Een beetje van slag...
Gisteren is een levenloos geboren kindje uit de gemeente begraven, maandag is een man van 66 uit de gemeente overleden en gisteren is plotseling een diaken overleden aan een hartstilstand tijdens zijn werk (een man wiens vrouw kanker heeft en ws ook niet lang meer te leven heeft). Het is zo plotseling allemaal en zo jong nog allemaal.
Gisteren is een levenloos geboren kindje uit de gemeente begraven, maandag is een man van 66 uit de gemeente overleden en gisteren is plotseling een diaken overleden aan een hartstilstand tijdens zijn werk (een man wiens vrouw kanker heeft en ws ook niet lang meer te leven heeft). Het is zo plotseling allemaal en zo jong nog allemaal.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat kan ik me voorstellen. Heftig zeg.
Ah, ja, dat kan ik me voorstellen. Wat heftig. Zo zie je hoe broos het leven is zeg.MarthaMartha schreef:Een beetje van slag...
Sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
confuus....
- JolandaOudshoorn
Dankbaar en blij 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Beetje dizzy... maar verders wel goed.
Hard werken aan mijn GD werkstuk.
Hard werken aan mijn GD werkstuk.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

het bittere feit dat ik me, ondanks 2 assertiviteitstrainingen, nog niet opgewassen voel tegen sommige mensen, geeft me een gevoel alsof ik zojuist verpletterd ben.

en wat is wijsheid...
Voelen en zijn is niet hetzelfdehelma schreef:![]()
![]()
het bittere feit dat ik me, ondanks 2 assertiviteitstrainingen, nog niet opgewassen voel tegen sommige mensen, geeft me een gevoel alsof ik zojuist verpletterd ben.![]()
![]()
en wat is wijsheid...

ik ben altijd nog overeind gekrabbeldMister schreef:Voelen en zijn is niet hetzelfdehelma schreef:![]()
![]()
het bittere feit dat ik me, ondanks 2 assertiviteitstrainingen, nog niet opgewassen voel tegen sommige mensen, geeft me een gevoel alsof ik zojuist verpletterd ben.![]()
![]()
en wat is wijsheid...

Verwacht je dan dat er mensen zijn die altijd overeind blijven??helma schreef:ik ben altijd nog overeind gekrabbeldMister schreef:Voelen en zijn is niet hetzelfdehelma schreef:![]()
![]()
![]()
en wat is wijsheid...