wat is erMister schreef:monique schreef:... supper in engeland![]()

wat is erMister schreef:monique schreef:... supper in engeland![]()
super schrijf je met 1 pmonique schreef:wat is erMister schreef:monique schreef:... supper in engeland![]()
Smaakt dat een beetje, een engels diner?monique schreef:leuuuk joh albion tis supper in engeland
ja egt wel heerlijk chips and chicken pie tipisch engels ik hou van engelandMarco schreef:Smaakt dat een beetje, een engels diner?monique schreef:leuuuk joh albion tis supper in engeland
monique en supper is een engelse maaltijd (laat op de avond) vandaar dat ze er leut om haddenmonique schreef:ja egt wel heerlijk chips and chicken pie tipisch engels ik hou van engelandMarco schreef:Smaakt dat een beetje, een engels diner?monique schreef:leuuuk joh albion tis supper in engelandhihi
heerlijk Wilma, soms moet je dat wel eens doen! Enne, dat werk, dat komt vanzelf wel!Wilma van den Berg schreef:...gisteravond ben begonnen aan het boek 'Vaderliefde', van Deborah Raney
...maar het nog láng niet uit was
...ik er vanmorgen maar wéér in ben gaan lezen, ik kon het niet laten
...en het nu (helaas) uit is.
...een geweldig (dik) boek wat ik zeker wil aanbevelen!
...ik heb echt genoten van het lezen. Heerlijk!
...maar ik door het lezen niet toegekomen ben aan andere werkzaamheden
...het dus hard werken wordt
...ik het er zeker wel voor over heb!
.... ik dat ook een heel mooi boek vind!Wilma van den Berg schreef:...gisteravond ben begonnen aan het boek 'Vaderliefde', van Deborah Raney
...maar het nog láng niet uit was
...ik er vanmorgen maar wéér in ben gaan lezen, ik kon het niet laten
...en het nu (helaas) uit is.
...een geweldig (dik) boek wat ik zeker wil aanbevelen!
...ik heb echt genoten van het lezen. Heerlijk!
wees blij dat het 's nachts geweest is, dan heb je er in ieder geval geen last van gehad, toch??sweelinck 25 schreef:- dat hier het dorp gisteren van ong. 11:30 tot vannacht (wanneer weet ik niet, ik sliep) zonder internet en telefoon heeft gezeten. Er was een kabel geraakt![]()