¡Ola, buenos dias amigos! ¿Cómo va con su?Kislev schreef:En ik ben zeer benieuwd welke forumleden morgen vanuit Spanje moeten forummen..... :roll:
¿Lekker weertje, no?
Oei oei Unionist, wat heb je uitgespookt? Zeker geen comfortabel tochtje, in de zak?? :mrgreen: :mrgreen:Unionist schreef:¡Ola, buenos dias amigos! ¿Cómo va con su?Kislev schreef:En ik ben zeer benieuwd welke forumleden morgen vanuit Spanje moeten forummen..... :roll:
¿Lekker weertje, no?
Die gospelplaat, Slow train coming?Nieuwe aanwinsten: 2 "nieuwe" oude cd's van Bob Dylan (Robert Zimmerman dus.....)
niet meer te koop.........nu binnen The Freewheeling en Blonde on BlondeBonny schreef:
Rens schreef:
Die gospelplaat, Slow train coming?Nieuwe aanwinsten: 2 "nieuwe" oude cd's van Bob Dylan (Robert Zimmerman dus.....)
De komende 30 uur geen posts van Rens?Rens schreef:Nét binnen: 10-dvd-set (30 uur totaal). Documentaire over WOII, opkomst en ondergang van nazi-Duitsland vanaf de eerste politieke stappen van Adolf Hitler t/m de atoombommen op Japan.
(bij Kruidvat voor 19,99....)
Thanks!henriët schreef:jammer van je vrije dag, fijn dat je hart voor je werk hebt, en gaat!!!!Daphne schreef:een kraamgezin op mn vrije dag morgen...
dat gezin is blij dat je komt!!! werkse!
Ik heb je werkgever gisteren nog aan de telefoon gehad. Om door te geven dat ze op extra uren kunnen rekenen dat de in de eerste instantie geindiceerde 44 uur. Ze waren blij dat ik zo attent was om nu alvast door te geven dat het er meer werden!Daphne schreef:Thanks!henriët schreef:jammer van je vrije dag, fijn dat je hart voor je werk hebt, en gaat!!!!Daphne schreef:een kraamgezin op mn vrije dag morgen...
dat gezin is blij dat je komt!!! werkse!ik krijg er mn salaris en n bos bloemen bij... van t kraamcentrum. Ik had ze vanmiddag aan de foon... met de schrikbarende vraag of k mn vrije dag zou willen opgeven... was niet blij natuurlijk maar n grappige mannelijke collega riep op de achtergrond als grapje dat als ik het deed dat ik van hem n bos bloemen of gebak zou krijgen... ik mocht kiezen. In het kader van de decembermaand en dan ook nog eens van de lijn... heb k voor de bloemen gekozen
: we zullen het zien dinsdag... als we een feestje hebben met mn werk!
Daphne
Kijkaan! Toppie!!! Hoeveel krijg je, 54 of 64 uur?JolandaOudshoorn schreef:Ik heb je werkgever gisteren nog aan de telefoon gehad. Om door te geven dat ze op extra uren kunnen rekenen dat de in de eerste instantie geindiceerde 44 uur. Ze waren blij dat ik zo attent was om nu alvast door te geven dat het er meer werden!Daphne schreef:Thanks!henriët schreef:jammer van je vrije dag, fijn dat je hart voor je werk hebt, en gaat!!!!Daphne schreef:een kraamgezin op mn vrije dag morgen...
dat gezin is blij dat je komt!!! werkse!ik krijg er mn salaris en n bos bloemen bij... van t kraamcentrum. Ik had ze vanmiddag aan de foon... met de schrikbarende vraag of k mn vrije dag zou willen opgeven... was niet blij natuurlijk maar n grappige mannelijke collega riep op de achtergrond als grapje dat als ik het deed dat ik van hem n bos bloemen of gebak zou krijgen... ik mocht kiezen. In het kader van de decembermaand en dan ook nog eens van de lijn... heb k voor de bloemen gekozen
Daphne
Het precieze aantal uur wordt vastgesteld bij de bevalling. (ik hoop natuurlijk op die 64 uurDaphne schreef:Kijkaan! Toppie!!! Hoeveel krijg je, 54 of 64 uur?JolandaOudshoorn schreef:Ik heb je werkgever gisteren nog aan de telefoon gehad. Om door te geven dat ze op extra uren kunnen rekenen dat de in de eerste instantie geindiceerde 44 uur. Ze waren blij dat ik zo attent was om nu alvast door te geven dat het er meer werden!Daphne schreef:Thanks!henriët schreef: jammer van je vrije dag, fijn dat je hart voor je werk hebt, en gaat!!!!
Daphne