COVID-19
Re: Wuhan virus
Ach wat verdrietig Merel...
Van harte gecondoleerd! En sterkte met alle dingen.
Van harte gecondoleerd! En sterkte met alle dingen.
Onze schoonzoon heeft een bloemenkwekerij. Vandaag zo goed als alle bloemen vernietigd. Zo sneu!
Sterkte Merel!merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Ja, dat is heel heftig. Hoor het op veel plaatsen. Maar de transporteurs en bv The Greenery hebben het dan weer enorm druk. Lessen voor betere tijden; richten op noodzakelijke ipv luxe goederen, al is het maar voor een deel van het bedrijf, is belangrijk.helma schreef:Onze schoonzoon heeft een bloemenkwekerij. Vandaag zo goed als alle bloemen vernietigd. Zo sneu!
Bedankt! Het is ook best verdrietig en veel allemaal. Het verpleeghuis in totale isolatie behalve de terminale mensen, leven en dood, verdriet en veel regelen daarvoor en dan vervolgens de realiteit van 100 appjes en mailtjes om schoolsysteem en leeromgevingen op te starten. Mijn hoofd staat er niet echt naar.
Lijkt me echt heel pittig voor je.. Sterkte en liefs.
Van harte gecondoleerd.merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Zeker sneu!helma schreef:Onze schoonzoon heeft een bloemenkwekerij. Vandaag zo goed als alle bloemen vernietigd. Zo sneu!
Sterkte merel.merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Gecondoleerd. En in deze tijd is het regel van een begrafenis zo moeilijk. Wie mag wel komen en wie niet.merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ook van mij gecondoleerd en alle goeds toegewenst in deze omstandigheden.merel schreef:Ik hoop het ook. Afgelopen nacht heb ik gewaakt bij mijn oma en zij is vanmorgen overleden, aankomende week is de begrafenis.
-
- Verbannen
Van harte gocondoleerd en Gods nabijheid toegewenst in deze moeilijke tijd.
Het aantal besmettingen is met 346 toegenomen tot 2059 besmettingen.
Het aantal doden is met 15 toegenomen tot 58.
Het aantal besmettingen is met 346 toegenomen tot 2059 besmettingen.
Het aantal doden is met 15 toegenomen tot 58.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Kijk ValckeValcke schreef:O.k. Mara, ik denk dat wij beiden met de beste intenties deze berichten plaatsen.
Op mij kwam jouw bericht (genoeg mondkapjes IC Erasmus) over als een afzwakking van wat ik meldde over het acute (!) tekort aan mondkapjes bij Nederlandse huisartsen. Dat zul je niet bedoeld hebben, maar in de volgorde & reactie op berichten leek dat wel zo. Nogmaals: je zult het zo niet bedoeld hebben, dus wat mij betreft hoeven we hier verder geen onenigheid over te hebben.

Minister blij met mondkapjes voor Erasmus MC
LIVEBLOG
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gecondoleerd @merel én sterkte met en in alles!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ook blij, hoor! En over het Erasmus IC maakte ik mij al minder zorgen dan voor de huisartsen. Huisartsen hebben nog steeds niets ontvangen en zijn dus afhankelijk van wat mensen binnenbrengen.Mara schreef:Kijk ValckeValcke schreef:O.k. Mara, ik denk dat wij beiden met de beste intenties deze berichten plaatsen.
Op mij kwam jouw bericht (genoeg mondkapjes IC Erasmus) over als een afzwakking van wat ik meldde over het acute (!) tekort aan mondkapjes bij Nederlandse huisartsen. Dat zul je niet bedoeld hebben, maar in de volgorde & reactie op berichten leek dat wel zo. Nogmaals: je zult het zo niet bedoeld hebben, dus wat mij betreft hoeven we hier verder geen onenigheid over te hebben.![]()
Minister blij met mondkapjes voor Erasmus MC
LIVEBLOG