Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Vandaag rommelmarkt bij de Driestar. Ik sta in de boekenkraam. We hebben veel, maar kom vroeg.
Meestal heb je dan in alle vroegte de koopjesjagers, en die met hun scherpe getrainde vakmansogen zien ze meteen of er tussen de rommel nog iets 'kostbaars' ligt. Dat blijkt vaak voor zulke mensen ook nog wel lonend te zijn.refo schreef:Vandaag rommelmarkt bij de Driestar. Ik sta in de boekenkraam. We hebben veel, maar kom vroeg.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Dodo
Ik ga naar Reeuwijk. Daar is ook rommelmarkt. Waarschijnlijk koop ik niets huishoudelijks (eigenlijk heb ik alles wat ik nodig heb) maar met een kleinkind op komst kan ik wel los op de kinderboekjes.refo schreef:Vandaag rommelmarkt bij de Driestar. Ik sta in de boekenkraam. We hebben veel, maar kom vroeg.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Leuk, gefeliciteerd. Ben je al oma, of is dit je eerste kleinkind?Dodo schreef:Ik ga naar Reeuwijk. Daar is ook rommelmarkt. Waarschijnlijk koop ik niets huishoudelijks (eigenlijk heb ik alles wat ik nodig heb) maar met een kleinkind op komst kan ik wel los op de kinderboekjes.refo schreef:Vandaag rommelmarkt bij de Driestar. Ik sta in de boekenkraam. We hebben veel, maar kom vroeg.
Dit is mijn nieuwste aanwinst:

Toen ik googelde voor een afbeelding, kwam ik op een ander boek terecht. Dat boek heette precies hetzelfde, maar gaat heel ergens anders over.
Nu begrijp ik ook het uitroepteken en vraagteken achter de titel.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Dodo
Inderdaad de eerste. Spannend dus.
Uiteindelijk heb ik zeven Bob Evers' gekocht - voor mezelf. Tja... Dat kleinkind komt wel weer.
Uiteindelijk heb ik zeven Bob Evers' gekocht - voor mezelf. Tja... Dat kleinkind komt wel weer.
Kapitaal in de 21e eeuw, van Piketty. Voor €1,50. Ik hou wel van rommelmarkten.
In het voorbijlopen zag ik ook nog een aardig boek van Trudi Blom, maar bij het tweede voorbijlopen zag ik het niet meer.
In het voorbijlopen zag ik ook nog een aardig boek van Trudi Blom, maar bij het tweede voorbijlopen zag ik het niet meer.
'Waarom zou ik naar de kerk gaan?' van A.A. van Ruler
'Liefde kent geen tussenweg', trilogie van Nelly van Dijk-Has
Voor 3 Euro.
Ben ook dol op rommelmarkten.;-)
'Liefde kent geen tussenweg', trilogie van Nelly van Dijk-Has
Voor 3 Euro.
Ben ook dol op rommelmarkten.;-)

Als je kinderen hebt die je aan het lezen wil krijgen zijn boeken van deze auteur echt aan te raden.
Hier zijn eerdere boeken.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gefeliciteerd, erg spannend! En heel erg leuk!Dodo schreef:Ik ga naar Reeuwijk. Daar is ook rommelmarkt. Waarschijnlijk koop ik niets huishoudelijks (eigenlijk heb ik alles wat ik nodig heb) maar met een kleinkind op komst kan ik wel los op de kinderboekjes.refo schreef:Vandaag rommelmarkt bij de Driestar. Ik sta in de boekenkraam. We hebben veel, maar kom vroeg.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zaterdag 29 boeken gescoord uit mijn eigen kraam.
Vooral aan het eind van de markt als je er 5 voor een euro krijgt wordt het leuk.
Voornaamste aanwinsten:
Luther - Galatenbrief
Augustinus - Belijdenissen
Ds. H. Veldkamp: De balling van den Kabaroe
Nijenhuis - Tornado
Peretti - Profeet
Proefschrift van Kees Bregman (oud-klasgenoot van het lyceum)
Kader ABdola - Spijkerschrift
Vonne vd Meer - laatste seizoen
7 preken van Miskotte - Vreemde vrijspraak
Acta van de synodes GG van 1907-1959
Opstellen over de dialectische theologie uit 1934
Spreekkamer vd psychiater
Vastgoedfraude
Vooral aan het eind van de markt als je er 5 voor een euro krijgt wordt het leuk.
Voornaamste aanwinsten:
Luther - Galatenbrief
Nijenhuis - Tornado
Peretti - Profeet
Vastgoedfraude
Toe maar! Jij kunt voorlopig vooruit..refo schreef:Zaterdag 29 boeken gescoord uit mijn eigen kraam.
Voornaamste aanwinsten:
Luther - Galatenbrief
Nijenhuis - Tornado
Peretti - Profeet
Vastgoedfraude
Heb je ook boekenkast erbij gekocht?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... 9342936|no Koopjewindorgel schreef:Heb je ook boekenkast erbij gekocht?

~~Soli Deo Gloria~~
In mijn 'rommelkamer' staat Billy! Heel lief hoor, nooit ondeugend en hij draagt heel veel voor mij!Hendrikus schreef:http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... 9342936|no Koopjewindorgel schreef:Heb je ook boekenkast erbij gekocht?

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«