Wie komt er in de chat?MarthaMartha schreef:mmm ik was te laat.....Lassie schreef:Nog iemand interesse voor de chat?MarthaMartha schreef:hij 's weer leeg... geen wonder op dit tijdstip....
nee hij is niet leeg
Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Weten jullie dat de chat op zondag wel toegankelijk is?
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
hoe weet je dat

Ja dat weten we....PvS schreef:Weten jullie dat de chat op zondag wel toegankelijk is?
En hoe we dat weten Helma: nou als je zit te chatten en het forum gaat er om 00 uur uit, maar de chat blijft het nog doen.
Memento zei laatst al dat hij dit nog een keer zou aanpassen, maar heeft daar nog geen tijd voor gehad...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hij doet het ook als ik op een willekeurig tijdstip in de chat zit!vlinder schreef:Ja dat weten we....PvS schreef:Weten jullie dat de chat op zondag wel toegankelijk is?
En hoe we dat weten Helma: nou als je zit te chatten en het forum gaat er om 00 uur uit, maar de chat blijft het nog doen.
Memento zei laatst al dat hij dit nog een keer zou aanpassen, maar heeft daar nog geen tijd voor gehad...
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Tjoh tjoh.... Maar hoe kan je dat nou weten? Je probeert dat toch zeker niet op zondag uit

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:Tjoh tjoh.... Maar hoe kan je dat nou weten? Je probeert dat toch zeker niet op zondag uit![]()
![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ben er ook, maar waar ben jij?Orchidee schreef:![]()

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Oke, ik zit nu dus in de chat, heb je zin om te kletsen? zou ik erg gezellig vinden 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
- MarthaMartha
best gezellig, maar nee, Helma kan hier elk moment binnenstappen, dus ik heb geen tijd...Ria schreef:Oke, ik zit nu dus in de chat, heb je zin om te kletsen? zou ik erg gezellig vinden
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nou, ik zit weer in de chat, dus heb je zin om te kletsen, kom gezellig!
You put me outside my safety-zone
Ik spreek je wel in real life...veel gezelligerRia schreef:Nou, ik zit weer in de chat, dus heb je zin om te kletsen, kom gezellig!

die goede oude tijd 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:die goede oude tijd
Ik heb weer voor het eerst na (weet ik hoeveel) maanden een kijkje genomen op de chat. Heel even met JGW gechat.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)