Auto schreef:![]()
wat inkan uitlopen ..

Auto schreef:![]()
wat inkan uitlopen ..
Zie PBJolandaOudshoorn schreef:![]()
![]()
![]()
woeps dat klinkt niet goed wat is er???JolandaOudshoorn schreef:![]()
![]()
![]()
gewoon ff eenJolandaOudshoorn schreef:![]()
![]()
![]()
zoo beter!!!??henriët schreef:Tjonge wat ziet het er allemaal droevig uit vandaag, kijk naar buiten, ga de natuur in en laat je verwarmen door de zon!!!!!!!!!!
hahah die rensiee ow hoe gaat het met je moeder???Rens schreef:ik voel me, ehhhhhhhhh, hoe zal ik het zeggen zonder ruzie te krijgen met de mods?.......héél goed................
dat weet ik morgen pas écht, als ik bij haar geweest ben.........vrienden komen me om halftwaalf ophalen om naar Haarlem te gaan, waar m'n moeder is opgenomen.monique schreef:hahah die rensiee ow hoe gaat het met je moeder???Rens schreef:ik voel me, ehhhhhhhhh, hoe zal ik het zeggen zonder ruzie te krijgen met de mods?.......héél goed................
ow dat is fijn rens ik hoop dat et een beetje gaat met drRens schreef:dat weet ik morgen pas écht, als ik bij haar geweest ben.........vrienden komen me om halftwaalf ophalen om naar Haarlem te gaan, waar m'n moeder is opgenomen.monique schreef:hahah die rensiee ow hoe gaat het met je moeder???Rens schreef:ik voel me, ehhhhhhhhh, hoe zal ik het zeggen zonder ruzie te krijgen met de mods?.......héél goed................
In een auto slapen? het huis uitgezet?Lassie schreef:uhm wel goed... voel me een beetje alleen in dit grote huis....bbrrr... denkend aan m'n vriend die vannacht waarschijnlijk in z'n auto moet slapen.