Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
En ik ben zeer benieuwd welke forumleden morgen vanuit Spanje moeten forummen..... :roll:
Een boze man aan de telefoon en een huilende vrouw aan mn bureau. kVond het wel weer welletjes voor vandaag op 't werk.hoofdpijn en ook nog een hoop gezeur aan mn hoofd vandaag op 't werk. Deze jongen gaat op tijd naar huis vandaag.
Avatarregels:Rens schreef:"tante Cato" is Markies de Canteclaer....................oude adel ter rechterzijde die het plebs verafschuwt............parbleu!!freek schreef:En die tante Cato van jou is in dat geval helemaal uit den boze!!!Rens schreef:in het verlengde hiervan vraag ik me af of een cartoon van dhr rouvoet (als avatar) wél behoort binnen de normen van de (nadere) reformatie????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.
:mrgreen:
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
een adressenboek van Poeh-beer, een ketting met Davidster, een theeglas, een boekje over olijf en azijn en een fles wijn-azijn, een scrapbook album en labels
Verder kwamen uit de zak speelgoed voor de kinderen, boekjes, pyama's, beker en brooddoos, cd, shampoo, lekkers, spelletjes en nog veel meer.
En vanmorgen met de pakketpost een heerlijke banketletter van een goede klant.
En gisteren een kerstdiner (althans een uitnodiging daarvoor), maar die hebben we afgeslagen.
Verder kwamen uit de zak speelgoed voor de kinderen, boekjes, pyama's, beker en brooddoos, cd, shampoo, lekkers, spelletjes en nog veel meer.
En vanmorgen met de pakketpost een heerlijke banketletter van een goede klant.
En gisteren een kerstdiner (althans een uitnodiging daarvoor), maar die hebben we afgeslagen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Twee kaarten (à € 5) voor dit concert
jaja, het was je natuurlijk om die viool te doenwim schreef:Twee kaarten (à € 5) voor dit concert

vreemde kleur - of is dat reflectie?
Inderdaad vreemde kleur. JJ ziet zelf een beetje bleek. Zal wel het betere photoshopwerk zijn.Hendrikus schreef:jaja, het was je natuurlijk om die viool te doenwim schreef:Twee kaarten (à € 5) voor dit concert![]()
vreemde kleur - of is dat reflectie?
Uiteraard gaat het me puur om de viool (m'n vrouw gaat ook mee).
Leuk, een goed concert! 't Is al weer wat jaren geleden dat ik d'r gehoord heb in het vioolconcert van Tsjaikovski olv Gergiev.
Onlangs naar deze dame in het Concertgebouw geluisterd. 't Ging me natuurlijk om de stem :mrgreen: (o ja, wie zegt ook alweer dat operzangeressen van die dikke lelijke dames zijn? )

Onlangs naar deze dame in het Concertgebouw geluisterd. 't Ging me natuurlijk om de stem :mrgreen: (o ja, wie zegt ook alweer dat operzangeressen van die dikke lelijke dames zijn? )

nieuwste aanwinst, beter gezegd ; dik verlies.....m'n zeer ruime haardos die bij de kapper is achtergebleven, zodat een kort koppie overbleef.............. :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wel zwaar geschilderd/geschminckt en waarschijnlijk geplamuurd zoals men dat hier in deze kringen wordt omschreven... :|Kislev schreef:Onlangs naar deze dame in het Concertgebouw geluisterd. 't Ging me natuurlijk om de stem :mrgreen: (o ja, wie zegt ook alweer dat operzangeressen van die dikke lelijke dames zijn? )
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
hahaahahahahah 1-1Hendrikus schreef:de piet verwijt de pot dat zij... hoe zat het ook alweer? :mrgreen:wim schreef:Je moet je eigen foto eens bekijken. Dàt is nog eens plamuren. :mrgreen:Daphne schreef: Wel zwaar geschilderd/geschminckt en waarschijnlijk geplamuurd zoals men dat hier in deze kringen wordt omschreven... :|

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."