Moet je attent zijn tegen een dierenbeul?Oorspronkelijk gepost door DaphneNEE JIJ BENT ATTENT :sneOorspronkelijk gepost door BarryvrouwDit kan niet.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Jakkes man... :#:i Spuugt die vis nou ook zo'n ienieminie visje uit of moest ie gewoon effe roggelen??:?:?:?:?:? bah
![]()
BBQ for 2
-
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwMoet je attent zijn tegen een dierenbeul?Oorspronkelijk gepost door DaphneNEE JIJ BENT ATTENT :sneOorspronkelijk gepost door BarryvrouwDit kan niet.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Jakkes man... :#:i Spuugt die vis nou ook zo'n ienieminie visje uit of moest ie gewoon effe roggelen??:?:?:?:?:? bah
![]()
:t:t:t:t:t:t:t:t uw vraag wordt in behandeling genomen. Op dit moment zijn er nog wachtenden voor u... blijft u even aan de lijn?!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Moet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphneenig :!Oorspronkelijk gepost door nicnameWel leuk he, die spanning,...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Kom op, voor de dag ermee:,:,
[size=-1](ff off-topic, zit daar nu een kind in die vis-avatar van jou???)[/size]
Maar Nic... Ik vind t wel een beetje erg hoor dat je t nu pas ziet van dat kleine visje :$:bu :!:D:P

Oorspronkelijk gepost door nicnameMoet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphneenig :!Oorspronkelijk gepost door nicnameWel leuk he, die spanning,...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
[size=-1](ff off-topic, zit daar nu een kind in die vis-avatar van jou???)[/size]
Maar Nic... Ik vind t wel een beetje erg hoor dat je t nu pas ziet van dat kleine visje :$:bu :!:D:PZou dat weer met haarkleur te maken hebben
![]()
Kan niet missen :,:,
Je kunt tegenwoordig je haar zwart laten verven...Oorspronkelijk gepost door nicnameMoet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphneenig :!Oorspronkelijk gepost door nicnameWel leuk he, die spanning,...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Maar Nic... Ik vind t wel een beetje erg hoor dat je t nu pas ziet van dat kleine visje :$:bu :!:D:PZou dat weer met haarkleur te maken hebben
![]()
Zou dat helpen? :#Oorspronkelijk gepost door LecramJe kunt tegenwoordig je haar zwart laten verven...Oorspronkelijk gepost door nicnameMoet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphneenig :!Oorspronkelijk gepost door nicname Wel leuk he, die spanning,...
![]()
Misschien dat het psychisch is, weet jij veel.Oorspronkelijk gepost door PimZou dat helpen? :#Oorspronkelijk gepost door LecramJe kunt tegenwoordig je haar zwart laten verven...Oorspronkelijk gepost door nicnameMoet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphne enig :!
![]()
Oorspronkelijk gepost door nicnameMoet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphneenig :!Oorspronkelijk gepost door nicnameWel leuk he, die spanning,...Oorspronkelijk gepost door tukkertje
![]()
:,:, Ik dacht ook dat het een kind was,maar nu zie ik het goed ja, t is een visje:#
kan wel, verandert het uiterlijk, maar het innerlijk blijft hetzelfde:,Oorspronkelijk gepost door LecramJe kunt tegenwoordig je haar zwart laten verven...Oorspronkelijk gepost door nicnameMoet je nagaan hoe goed ik avatars in me opneem..Maar 'k dacht serieus dat het een kindje was en geen visjeOorspronkelijk gepost door Daphneenig :!Oorspronkelijk gepost door nicname Wel leuk he, die spanning,...
![]()