Hoe is het nu met hem Helma?helma schreef:Aan mijn schoonvader tijdens zijn laatste levensfase. Wat is de mens... Erg intensief allemaal.
Ik denk nu aan mijn schoonmoeder die in haar laatste levensfase is.
En geen vertroosting en Uitzicht heeft.

Hoe is het nu met hem Helma?helma schreef:Aan mijn schoonvader tijdens zijn laatste levensfase. Wat is de mens... Erg intensief allemaal.
Ach...heftig Mara!! Veel sterkte!Mara schreef:Hoe is het nu met hem Helma?helma schreef:Aan mijn schoonvader tijdens zijn laatste levensfase. Wat is de mens... Erg intensief allemaal.
Ik denk nu aan mijn schoonmoeder die in haar laatste levensfase is.
En geen vertroosting en Uitzicht heeft.
Het is zo moeilijk omdat ze hier juist geen behoefte aan heeft.Orchidee schreef:Wat moeilijk @Mara, sterkte!!!
Gisteren nog weer een ernstig oproepende en gunnende prediking gehoord, Hij laat geen bidder staan!
O ja, voor kwetsbare mensen is die hitte soms gevaarlijk, ze hebben vaak geen dorstgevoel meer he.helma schreef:Schoonpa is weer redelijk 'opgeknapt'. Verschillende tia's en uitdroging vanwege het warme weer waren de oorzaak.
Nu is hij wel dementerend en moet bij alles geholpen worden; maar kritiek is het momenteel niet.
vréselijk!!Terri schreef:Aan het ongeluk met de kranen in Alphen a/d Rijn....
Gelukkig is een gevreesde grote ramp veranderd in een zaak van 'wie gaat dat betalen?'.helma schreef:vréselijk!!Terri schreef:Aan het ongeluk met de kranen in Alphen a/d Rijn....
Tja, vakantietijd is komkommertijd. Maar start gerust een pittige discussie opRealisTH schreef:...aan het feit dat ik gisteravond op refoforum een account aangemaakt heb in de hoop dat er leuke & leerzame discussies zouden plaatsvinden en ik dit op dit moment een enorme tegenvaller vind...
Dat is heel ernstig en een zeer verdrietig bericht.-DIA- schreef:Mijn oude vriend, waarmee ik altijd naar de kerk ging, en waarmee ik de volwassenvereniging bezocht is zeer ernstig ziek, en was gisteren al niet meer aanspreekbaar. Een paar weken terug ben ik nog met hem bij de Aldi geweest om wat boodschappen te doen. Vorige week belde ik hem twee maal. Geen gehoor. Zondag kreeg ik meer te horen: Hij was opgenomen in het ziekenhuis en daar was slokdarmkanker geconstateerd. Wat gaat dit aangrijpend snel! Hij wordt nu naar het hospice overgebracht.