henriët schreef:Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier veelbelovend, let s start working!!

Hopelijk morgen ook zo...
henriët schreef:Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier veelbelovend, let s start working!!
hoezo???Wilma van den Berg schreef:henriët schreef:Goedemorgen allemaal, de zon schijnt hier veelbelovend, let s start working!!![]()
Hopelijk morgen ook zo...
Komt er weer zo'n leuk verhaal?Daphne schreef:Goedemorgen!![]()
Mn laatste zorgdagje in mn kraamgezin. Jammer hoor, maar wel lekker vrij daarna (*op morgen middag na dan...!)
Fijne dag allemaal.
Juist, hier sluit ik me volledig bij aan. We wachten in spanning af....MarthaMartha schreef:Komt er weer zo'n leuk verhaal?Daphne schreef:Goedemorgen!![]()
Mn laatste zorgdagje in mn kraamgezin. Jammer hoor, maar wel lekker vrij daarna (*op morgen middag na dan...!)
Fijne dag allemaal.
ik heb zin in een leuk verhaal!
judith schreef:goeiemorge
ben er al!!melissa schreef:judith schreef:goeiemorge
hey juud waar ben je?![]()
waar zit je wij in de mediatheek kom je ook?
Op een nacht van een moeder met zieke kinderen?????Daphne schreef:Goedemorgen, ik had zo graag willen uitslapen... weer niet geluktkon niet in slaap komen gisteravond en toen ik eenmaal sliep... werd ik om 01.30 wakker, toen om 04.30 en kon k met geen mogelijkheid meer slapen... uurtje later (*denk ik) toch weer in slaap gevallen tot 09.00
wat is dat voor nacht?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maargoed... goedemorgen