Rens schreef:ik weet het, ik weet het............mar mede door het gebruik van sederende medicatie is het soms vechten om je ogen open te houden.........en niet lukt het altijd..........
Ik ga ´s middags ook wel eens slapen

Rens schreef:ik weet het, ik weet het............mar mede door het gebruik van sederende medicatie is het soms vechten om je ogen open te houden.........en niet lukt het altijd..........
Rens, wat ben jij er toch elke morgen mega vroeg uit.... lijkt me ook geen pretje..Rens schreef:ben om even na 9 uur gisterenavond m'n bed ingedoken, direct als een blók in slaap gevallen en tot een half uurtje terug lekker liggen knorren als een kudde tevreden varkens........nog wel een tikkie suf, zodat ik bijna elk woord dat ik typ moet corrigeren, maar dat mag de pret niet drukken............heb het wél erg benauwd, dus dat wordt heel rustig-aan doen
dus:
goeiemorgen lieve vrienden............
met het vroeg er uit zijn is geen enkel probleem, dat is vaste prik voor mij.............soms slaap ik uit tot 06.00 uur, maar dat gebeurd niet veel.BJD schreef:Rens, wat ben jij er toch elke morgen mega vroeg uit.... lijkt me ook geen pretje..Rens schreef:ben om even na 9 uur gisterenavond m'n bed ingedoken, direct als een blók in slaap gevallen en tot een half uurtje terug lekker liggen knorren als een kudde tevreden varkens........nog wel een tikkie suf, zodat ik bijna elk woord dat ik typ moet corrigeren, maar dat mag de pret niet drukken............heb het wél erg benauwd, dus dat wordt heel rustig-aan doen
dus:
goeiemorgen lieve vrienden............
fijne dag, ik zou maar binnen blijven vandaag!
ja, hopelijk voldoende brandstof om de week door te komen..fluitje schreef:Iedereen een hele goede morgen toegewenst.
Ik hoop dat jullie brandstoftank gisteren goed is bijgevuld zodat je deze week weer de kracht mag hebben om door te gaan.
ik doe het niet, omdat ik net zag dat de temperatuur vrij scherp aan het dalen is hier...........ik heb geen zin in complicatiesvlinder schreef:@ Rens, zou je dat nou wel doen tegen zo'n zwaarwegend advies van de longarts in? De longpoli heeft alleen de zeer zware patienten gebeld?