Goede morgen [2]

Daphne

Re: Goede morgen [2]

Bericht door Daphne »

Rens schreef:ik weet het, ik weet het............mar mede door het gebruik van sederende medicatie is het soms vechten om je ogen open te houden.........en niet lukt het altijd..........

Ik ga ´s middags ook wel eens slapen :baille maar als je dat vaker gaat doen ga je ´s nachts slechter slapen. Als je overdag moe bent, kan je beter wat gaan doen... en ´s avonds vroeg je bedje inkruipen.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

ben om even na 9 uur gisterenavond m'n bed ingedoken, direct als een blók in slaap gevallen en tot een half uurtje terug lekker liggen knorren als een kudde tevreden varkens........nog wel een tikkie suf, zodat ik bijna elk woord dat ik typ moet corrigeren, maar dat mag de pret niet drukken............heb het wél erg benauwd, dus dat wordt heel rustig-aan doen

dus:

goeiemorgen lieve vrienden............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
BJD

Bericht door BJD »

Rens schreef:ben om even na 9 uur gisterenavond m'n bed ingedoken, direct als een blók in slaap gevallen en tot een half uurtje terug lekker liggen knorren als een kudde tevreden varkens........nog wel een tikkie suf, zodat ik bijna elk woord dat ik typ moet corrigeren, maar dat mag de pret niet drukken............heb het wél erg benauwd, dus dat wordt heel rustig-aan doen

dus:

Rens, wat ben jij er toch elke morgen mega vroeg uit.... lijkt me ook geen pretje..
fijne dag, ik zou maar binnen blijven vandaag!
Rens

Bericht door Rens »

BJD schreef:
Rens schreef:ben om even na 9 uur gisterenavond m'n bed ingedoken, direct als een blók in slaap gevallen en tot een half uurtje terug lekker liggen knorren als een kudde tevreden varkens........nog wel een tikkie suf, zodat ik bijna elk woord dat ik typ moet corrigeren, maar dat mag de pret niet drukken............heb het wél erg benauwd, dus dat wordt heel rustig-aan doen

dus:

Rens, wat ben jij er toch elke morgen mega vroeg uit.... lijkt me ook geen pretje..
fijne dag, ik zou maar binnen blijven vandaag!
met het vroeg er uit zijn is geen enkel probleem, dat is vaste prik voor mij.............soms slaap ik uit tot 06.00 uur, maar dat gebeurd niet veel.

en verder............ik heb een ábsoluut verbod van de huisarts om buiten te komen ivm een heel groot risico op een dubbele longontsteking vanwege de extreem zwakke longen. dus ik zit al een paar weken aan huis gekluisterd.................
Moderatorbericht:
Rens

Bericht door Rens »

Afbeelding
gisterenmiddag gemaakt aan de achterzijde van m'n huis.

GOEIEMORGEN Boeren, burgers en buitenlui!!!

Allen die door de barre weersomstandigheden hun weg moeten banen rechtdoor naar school en kantoor wens ik veel sterkte!!!

Ik ga vandaag de eerste poging wagen om Puck weer zelf uit te laten, ijs en weder dienende.............omdat ik, samen met de 3 buren, op een terp woon, is het uitkijken geblazen dat ik niet rechtstreeks de sloot in glij..........het pad naast het huis loopt dus naar beneden áf.....ách "we morken het wel"
Moderatorbericht:
Lourens

Bericht door Lourens »

Iedereen een hele goede morgen toegewenst.
Ik hoop dat jullie brandstoftank gisteren goed is bijgevuld zodat je deze week weer de kracht mag hebben om door te gaan.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
henriët

Bericht door henriët »

fluitje schreef:Iedereen een hele goede morgen toegewenst.
Ik hoop dat jullie brandstoftank gisteren goed is bijgevuld zodat je deze week weer de kracht mag hebben om door te gaan.
ja, hopelijk voldoende brandstof om de week door te komen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vlinder

Bericht door vlinder »

@ Rens, zou je dat nou wel doen tegen zo'n zwaarwegend advies van de longarts in? De longpoli heeft alleen de zeer zware patienten gebeld? :jongle
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Rens

Bericht door Rens »

vlinder schreef:@ Rens, zou je dat nou wel doen tegen zo'n zwaarwegend advies van de longarts in? De longpoli heeft alleen de zeer zware patienten gebeld? :jongle
ik doe het niet, omdat ik net zag dat de temperatuur vrij scherp aan het dalen is hier...........ik heb geen zin in complicaties
Moderatorbericht:
Rens

Bericht door Rens »

Een hele fijne dag gewenst!!

mmmmmmmmmm, m'n bedje lag nog zo lekker en warm, mar als ik eenmaal wákker ben dan kan ik niet rustig meer liggen, dan moet ik er gewoon uit.

m'n eerste bak koffie ga ik zo even arresteren..........eerst even déze posting plaatsen!!

Afbeelding
Moderatorbericht:
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Goedemorgen iedereen!
Ik hoop dat jullie beter wakker zijn dan ik :baille :baille :baille
Lassie

Bericht door Lassie »

Goedenmorgen allemaal. :baille
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Goede morgen allemaal

Ik ga nu naar bed.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
henriët

Bericht door henriët »

Goedemorgen allemaal,
We hebben ons verslapen, om 8 uur kwamen we uit bed, ondanks dat zijn de kinderen gewassen, aangekleed ( in je pyama door de sneeuw is toch echt wel bibbers koud) gegeten en nu om 6 voor half naar school, dus prima gehaald..
Ik vraag me nu af hoe het komt als je soms vroeg uit bed gaat, je aan t einde toch nog moet haasten :bobo
@ Dia, slaap lekker!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Goedemorgen iedereen!
Plaats reactie