Wist je dat . . . [10]
- madelief1983
Re: Wist je dat . . . [10]
ik zenuwachtig ben
- Oude-Waarheid
Ja hoor Rens ik heb jou wel eens met een (rose overhemd) onder een zwart pak gezienRens schreef:wat deugt er niet aan roze?? ik draag vaak genoeg roze, maar nog nooit commentaar gehad in het dorp.....Auto schreef:
Maakt niet uit ROZE = ROZE =
het is niet meer of minder dan een persoonlijke kwestie of je het ja dan nee mooi vindt.......dan past het kotsende mannetje niet......
stond heel goed!!!
wat is HIER mis mee? :Auto schreef:Maakt niet uit ROZE = ROZE =albion schreef:ik had die kleur roze ook niet in mijn gedachte!Auto schreef:Het heeft helemaal niets met ouderwets te maken, het kan gewoon niet ..............Hendrikus schreef: Nou, laat mij dan deze keer maar ouderwets zijn. Dat hoor ik niet vaak, maar deze keer ben ik er blij mee. Dank je!
Gisteren maakte ik het mee, een nieuwe medewerker met een knal roze overhemd, vervolgens doet ie zijn jasje uit (ik doe mijn zonnebril op) en dan schrik je je nog lam ook want de binnenkant van het jasje is ook fel roze ........ jak

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Rens schreef:wat is HIER mis mee? :Auto schreef:Auto schreef:Het heeft helemaal niets met ouderwets te maken, het kan gewoon niet ..............Hendrikus schreef: Nou, laat mij dan deze keer maar ouderwets zijn. Dat hoor ik niet vaak, maar deze keer ben ik er blij mee. Dank je!
Gisteren maakte ik het mee, een nieuwe medewerker met een knal roze overhemd, vervolgens doet ie zijn jasje uit (ik doe mijn zonnebril op) en dan schrik je je nog lam ook want de binnenkant van het jasje is ook fel roze ........ jak
Maakt niet uit ROZE = ROZE =

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik het zoo zat word als mensen over je praten in plaat van met..........

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
sterkte dan maar!madelief1983 schreef:ik zenuwachtig ben
- JolandaOudshoorn
maar eigenlijk vind ik rose zo op z'n best!

haha Demo, ben benieuwd waar je in trouwt als het zover mag komen
eens kijken hoe dat zit met de beslissingsbevoegdheid van je

eens kijken hoe dat zit met de beslissingsbevoegdheid van je

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Demo, er wordt aan je getrokken. De periode waarin je nu zit is beslissend voor vele jaren. Wat voor mán wil je zijn. Er is nogal wat te kiezen.
1. Trek je volledig je eigen plan qua kleding?
2. Laat je je vrouw adviseren en luister je naar wat je uitkomt?
3. Ga je vrijwel alleen af om het advies van MM?
4. Of sjouw je mee langs alle winkels en draag je de kleding die je eigenlijk niet wil dragen maar wat je toch gaat doen om de lieve vrede wil?
Mag ik je optie 2 aanbevelen?
4. Of sjouw je mee langs alle winkels en draag je de kleding die je eigenlijk niet wil dragen maar wat je toch gaat doen om de lieve vrede wil?

-
Ik ben ontroerd van al dit medeleven en die adviezen..... maar ik heb een gave om selectief te luisteren naar adviezen die me aanstaan. Verder ben ik oostindisch doof.Mister schreef:Demo, er wordt aan je getrokken. De periode waarin je nu zit is beslissend voor vele jaren. Wat voor mán wil je zijn. Er is nogal wat te kiezen.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Ik gisteren ongeveer 5 uu bezig ben geweest met het oh zo makkelijk (volgens de folder) in elkaar zetten van 2 stoelen en een tafel van de IKEA
MarthaMartha schreef:nee, als jij van mannen in pak gaat houden, heb je een probleem met mij!Democritus schreef:Ik niet..ik ook van een man ik pak houd....
Uhm...... ETTERBAKJE!!!Democritus schreef:Na deze heftige reactie ga ik voortaan naar huis en kleed me om. Want er worden blijkbaar verwachtingen gewekt die op termijn mijn beslissingsbevoegdheid kunnen ondermijnen. Mijn stelling blijft werkkleding is alleen voor op je werk...ik het heel goed vind van demo dat hij in een pak naar martje ging
hattie een pak aan dan???
ik had natuurlijk alleen maar oog voor de oogverblindende man (zonder pak

- Bert Mulder
- Contacteer:
Geachte Democritus:Democritus schreef:Arme Jean heeft zelfs zijn beslissingsbevoegdheid inzake overhemden al ingeleverd....ik Jean nooit een roze overhemd zal laten dragen...
Ik niet..ik ook van een man ik pak houd....
Na deze heftige reactie ga ik voortaan naar huis en kleed me om. Want er worden blijkbaar verwachtingen gewekt die op termijn mijn beslissingsbevoegdheid kunnen ondermijnen. Mijn stelling blijft werkkleding is alleen voor op je werk...ik het heel goed vind van demo dat hij in een pak naar martje ging
Je bent niet alleen!
Ik draag het zelfs in de kerk, als ouderling:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Jean zelf noooit een roze overhemd aan zal trekken, dus demo.. wat betreft die beslissingen enz zit t wel ok
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bart schreef:Ik gisteren ongeveer 5 uu bezig ben geweest met het oh zo makkelijk (volgens de folder) in elkaar zetten van 2 stoelen en een tafel van de IKEA

Bij mij gaan dat soort bouwpakketten altijd goed tot één van de laatste schroeven, en dan blijkt het geheel niet te passen.