Pagina 51 van 148

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 15:53
door -DIA-
Nu zie ik het volgende, wat eventueel de oorzaak kan zijn.
Een venstertje met de tekst:

AMD Quick Stream fout
De licentie informatie om deze software te gebruiken is niet gevonden



Zo te zien zijn er meer met deze communicatiestoornis.... :(
https://community.amd.com/thread/185193

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 16:20
door Ireneüs van Lyon

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 16:24
door -DIA-
Ireneüs van Lyon schreef:Heb je deze stappen al geprobeerd?

http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... nvistatab1
Ja die had ik al nagekeken. Maar geen resultaat.
Enkel de constatering dat ik geen geluid heb en een berichtje (wat dat is weet ik niet):
AMD Quick Stream fout
De licentie informatie om deze software te gebruiken is niet gevonden

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 16:31
door Ireneüs van Lyon
-DIA- schreef:
Ireneüs van Lyon schreef:Heb je deze stappen al geprobeerd?

http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... nvistatab1
Ja die had ik al nagekeken. Maar geen resultaat.
Enkel de constatering dat ik geen geluid heb en een berichtje (wat dat is weet ik niet):
AMD Quick Stream fout
De licentie informatie om deze software te gebruiken is niet gevonden
Oke vervelend. De AMD Quick Stream fout komt vrij vaak voor na een upgrade naar Windows 10. Wellicht kan je proberen om de drivers opnieuw installeren?

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 16:33
door Ireneüs van Lyon
Hier staan trouwens wat dingen die je nog kunt proberen:
https://community.amd.com/thread/185193

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 16:38
door -DIA-
Ireneüs van Lyon schreef:
-DIA- schreef:
Ireneüs van Lyon schreef:Heb je deze stappen al geprobeerd?

http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... nvistatab1
Ja die had ik al nagekeken. Maar geen resultaat.
Enkel de constatering dat ik geen geluid heb en een berichtje (wat dat is weet ik niet):
AMD Quick Stream fout
De licentie informatie om deze software te gebruiken is niet gevonden
Oke vervelend. De AMD Quick Stream fout komt vrij vaak voor na een upgrade naar Windows 10. Wellicht kan je proberen om de drivers opnieuw installeren?
Misschien ben ik technisch wat onderontwikkeld, maar ik weet niet wat 'drivers' zijn... :huh:

Oh ja dat forum had ik ook al bekeken...

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 16:46
door Dodo
Heb je geen handige buurjongen of zo die er naar wil kijken? En anders weet Hendrikus misschien wel iemand? Dit schiet toch niet op zo.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 17:50
door -DIA-
Dodo schreef:Heb je geen handige buurjongen of zo die er naar wil kijken? En anders weet Hendrikus misschien wel iemand? Dit schiet toch niet op zo.
Tja, over het algemeen vind je niet zo bar veel jongeren in een seniorenflat :)
Ik heb wel zo een vaste pc-onderhouder, maar die kost een aardig centje.
Als ik echt vastloop moet de IT Service maar opdraven. Voorrijkosten slechts 35 euro.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 18:32
door Chrisje72
Er is in je kerk vast wel iemand die er verstand van heeft. Kaart het eens aan bij de diaconie?

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 19:37
door Terri
-DIA- schreef:
Dodo schreef:Heb je geen handige buurjongen of zo die er naar wil kijken? En anders weet Hendrikus misschien wel iemand? Dit schiet toch niet op zo.
Tja, over het algemeen vind je niet zo bar veel jongeren in een seniorenflat :)
Ik heb wel zo een vaste pc-onderhouder, maar die kost een aardig centje.
Als ik echt vastloop moet de IT Service maar opdraven. Voorrijkosten slechts 35 euro.
Studentaanhuis.nl

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 19:58
door -DIA-
Terri schreef:
-DIA- schreef:
Dodo schreef:Heb je geen handige buurjongen of zo die er naar wil kijken? En anders weet Hendrikus misschien wel iemand? Dit schiet toch niet op zo.
Tja, over het algemeen vind je niet zo bar veel jongeren in een seniorenflat :)
Ik heb wel zo een vaste pc-onderhouder, maar die kost een aardig centje.
Als ik echt vastloop moet de IT Service maar opdraven. Voorrijkosten slechts 35 euro.
Studentaanhuis.nl
Thnx!
Daar had ik al meer over gehoord, maar tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 20:59
door Dodo
Dat zul je in Rijssen wel niet hebben.

Heb je nu al de voordehandliggende dingen zelf gecontroleerd? Ga het eens systematisch na: dubbelklik op het geluidssymbooltje in de rechteronderhoek, controleer of je speakers goed aangesloten zijn, probeer of je helemaal nergens geluid uit krijgt, start de pc een keer opnieuw op. Als je er niet uit komt, bel dan Hendrikus of bel een reparateur. Maar stop met hier hulp te zoeken, want je luistert niet of het helpt niet.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 21:09
door -DIA-
Dodo schreef:Dat zul je in Rijssen wel niet hebben.

Heb je nu al de voordehandliggende dingen zelf gecontroleerd? Ga het eens systematisch na: dubbelklik op het geluidssymbooltje in de rechteronderhoek, controleer of je speakers goed aangesloten zijn, probeer of je helemaal nergens geluid uit krijgt, start de pc een keer opnieuw op. Als je er niet uit komt, bel dan Hendrikus of bel een reparateur. Maar stop met hier hulp te zoeken, want je luistert niet of het helpt niet.
Eerst de 'domme dingen' controleren, zoals een forum mijn al leerde. Dus die domme dingen heb ik al nagekeken.

Of je die in Rijssen niet hebt moet ik nog eens zien, want het is me namelijk wel aangeboden. Maar sommige mensen
doen liever alles een beetje zelf zolang als het kan. Dus daarom heb ik de boot tot nu toe nog wat afgehouden.

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 21:28
door ejvl
Heb je mijn tip al opgevolgd?

Re: Een vraag:

Geplaatst: 22 jan 2016, 21:31
door -DIA-
ejvl schreef:Heb je mijn tip al opgevolgd?
Ja hoor, maar het RODE KRUIS blijft als een rots in de branding bij het luidsprekericoontje staan.