HERTALEN van preken etc.

-DIA-

Re: HERTALEN van preken etc.

Bericht door -DIA- »

Orchidee schreef:
-DIA- schreef:
Orchidee schreef:
Hendrikus schreef: Nee, je kunt beter alles bij het oude laten. Dan weet je zeker dat de jeugd afhaakt. :bobo
Dat bedoel ik................

Ik ben niet zo "geletterd", maar dat heb ik in een eerdere posting ook al willen zeggen...........
Mijn puberdochters snappen de Bijbel beter, als de aparte trant van spreken door sommige oudvaders...
Gefeliciteerd, dan zijn je puberdochters Godgeleerden!
Dat is toch bijzonder,
daar de natuurlijke mens niet begrijpt de dingen die des Geestes Gods zijn!
Pardon...:quoi
Niet mee eens dan?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Dia, dit vind ik nou spotten met anderen en daar de bijbel en God voor misbruiken...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ander

Bericht door Ander »

Ander schreef:Beste -DIA-,

Ik heb een tip voor je. Je stelt een vraag maar hebt er problemen dat er antwoorden op komen. Dat had je van te voren kunnen bedenken. Dus misschien is het gewoon verstandig de vraag niet te stellen. Overigens ben je best in staat om het snode van het kostelijke te scheiden in deze antwoorden. Maar doe dat maar stilletjes voor jezelf. Sommige mensen vinden het een beetje moeilijk om je commentaar te horen en reageren dan ook weer.

Snap je?

Groet, Ander
:lock :quoi
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Erasmiaan schreef:
Orchidee schreef:
Hendrikus schreef: Nee, je kunt beter alles bij het oude laten. Dan weet je zeker dat de jeugd afhaakt. :bobo
Dat bedoel ik................

Ik ben niet zo "geletterd", maar dat heb ik in een eerdere posting ook al willen zeggen...........
Mijn puberdochters snappen de Bijbel beter, als de aparte trant van spreken door sommige oudvaders...
Snappen ze het niet of doen ze er ook geen moeite voor, heeft het hun interesse niet? Want dan kun je 100.000 hertalingen doen, en heel ver gaan maar dan landt het nooit. Dan is er een geestelijk probleem.
Aangezien ze de Bijbel wel begrijpen, lijkt het me niet dat het een geestelijk probleem is.
Overigens zijn er hier wel een aantal ontzettend rooms en onbijbels bezig. Want nu laten jullie oud-vaders als tussenpersonen fungeren. De nieuwe heiligen???
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jongere

Bericht door Jongere »

Jammer dat het niet anders kan hier.
Gesloten