Waar baal je van?

henriët

Re: Waar baal je van?

Bericht door henriët »

dat het me niet lukt om foto s up te loaden op hyves :bobo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan :banghead :bobo
refo

Bericht door refo »

henriët schreef:dat het me niet lukt om foto s up te loaden op hyves :bobo
Krijg je een foutmelding?

Want er is een tool voor waardoor het sneller gaat.
Via de site lijkt het niet te werken, maar dat is wel zo. Je moet alleen wachten tot je aan de beurt bent, dan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lourens

Bericht door Lourens »

Gijs83 schreef:Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan :banghead :bobo
Kan ik me voorstellen, ik zou ook niet gevolgd willen worden door jou. :nananere
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

fluitje schreef:
Gijs83 schreef:Dat ik niet in het clientvolgsysteem van het re-integratiebureau kan :banghead :bobo
Kan ik me voorstellen, ik zou ook niet gevolgd willen worden door jou. :nananere
Zouden clienten mijn pc gehackt hebben :quoi
*girly*

Bericht door *girly* »

dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaald :banghead Ik moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken :pan :paladin :barbare
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
vogeltje

Bericht door vogeltje »

*girly* schreef:dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaald :banghead Ik moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken :pan :paladin :barbare
Dat is echt stom! :sweat
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

wat voor gevolgen heeft dat voor jou dan?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

dat ik een zeer boze bui had.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
*girly*

Bericht door *girly* »

vogeltje schreef:
*girly* schreef:dat m'n huisarts weer een stomme stunt heeft uitgehaald :banghead Ik moest een moedervlek op m'n wang weg laten halen; heeft hij de verkeerde doorgegeven, dus nou zit die 'onrustige' moedervlek er nu nóg! Kan ik wéér een afspraak gaan maken :pan :paladin :barbare
Stom is geloof ik nog zacht uitgedrukt! Grrr wou vandaag nog even bij 'm langs gaan, maar 'meneer had pauze'...Anderhalf uur lang :oO En toen moest ik naar m'n werk, dus ik denk dat ik morgen maar 's even een vriendelijk gesprekje met 'm ga voeren :barbare
albion

Bericht door albion »

*girly* schreef:
vogeltje schreef:
Stom is geloof ik nog zacht uitgedrukt! Grrr wou vandaag nog even bij 'm langs gaan, maar 'meneer had pauze'...Anderhalf uur lang :oO En toen moest ik naar m'n werk, dus ik denk dat ik morgen maar 's even een vriendelijk gesprekje met 'm ga voeren :barbare

wat een fijne relatie heb jij met je dokter :bobo Hebben jullie er maar één? Wij hebben twee huisartsen. Maar ik ga meestal naar dezelfde. Alleen komen ze allebei uit België, dus zijn ze er niet altijd op tijd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
*girly*

Bericht door *girly* »

Ja mijn relatie met m'n huisarts is fantastisch...! We hebben hier wel 5 huisartsen in 1 praktijk, maar je hebt elk je eigen huisarts, maar ik denk dat ik nu m'n dossier toch maar 's een x op ga vragen, en 's even bij andere huisartsen ga kijken of ze nog 'n plekje over hebben!
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaan :huhu Maar dat doe ik morgen zelf maar even..

Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisarts :barbare Want die ziekenhuisbezoekjes zijn niet bepaald goedkoop ofzo :pan
-DIA-

Bericht door -DIA- »

*girly* schreef:Ja mijn relatie met m'n huisarts is fantastisch...! We hebben hier wel 5 huisartsen in 1 praktijk, maar je hebt elk je eigen huisarts, maar ik denk dat ik nu m'n dossier toch maar 's een x op ga vragen, en 's even bij andere huisartsen ga kijken of ze nog 'n plekje over hebben!
M'n vriend was zo boos dat 'ie in staat was om vanuit N-Groningen hier ff naar toe te komen om even langs de huisarts te gaan :huhu Maar dat doe ik morgen zelf maar even..

Baal er trouwens ook van dat gelijk in begin 2010 m'n eigen risico er al aan gaat....En dat door die STOMME huisarts :barbare Want die ziekenhuisbezoekjes zijn niet bepaald goedkoop ofzo :pan
Wij hebben ook een huisartsengroepsparktijk met ongeveer 5 a 6 artsen (k weet het juiste getal niet eens),
ik zou soms ook wel willen overstappen naar een andere.... maar dat is ook nogal wat...
Het niet omdat de huisarts niet deskundig is... maar hij is wel een wat lauw, en onderneemt weinig actie.
Overgaan naar een andere arts in dezelfde groepspraktijk betekent dat je laat merken dat je je huisarts toch niet
echt vertrouwt, en dat kan ook in je nadeel werken. Dacht ik...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
vlinder

Bericht door vlinder »

Nog een late reactie, maar misschien nog een bruikbare tip:
Iemand duwde mij eens in een zwembad met kleding en al. In mijn zak zat mijn mobiel nog.
Alleen Batterij eruit gehaald en alle onderdelen in een bak met rijst gelegd. Volgende dag deed hij het weer.

@ Girly,
Vertrouwen is de helft van de genezing krijgen wij voorgeschoteld.
Meis zoek lekker een ander huisarts, dit wordt nooit meer wat als ik al je verhalen zo lees.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

MarthaMartha schreef:
wat voor gevolgen heeft dat voor jou dan?
Dat ik niet kan werken, maar gelukkig hebben ze het gisteravond verholpen en kon ik vanmorgen gewoon weer aan de slag!
Plaats reactie