Draag een kruis of Ichtusvisje...
Re: Draag een kruis of Ichtusvisje...
Ken Syrisch orthodoxe mensen met een kruis tattoo op de arm.
Ik maar denken dat Mara een vrouw was.. ..Mara schreef:Jij wel ? Ik niet !JolandaOudshoorn schreef:een (lange) rokMara schreef:Je kunt het visje toch ook verkeerd omplakken, heb ik begrepen ?
Moet het staartje nu links of rechts ?
Ach, na het visje, het kruisje, het polsbandje, de broche, wat is er nu nog te verzinnen om te laten zien waar je bij hoort ?
Ik heb niets van dat alles.
Christin zijn zit voor mij niet in een lange rok.

Ik kan je verzekeren dat ik een vrouw ben, maar niet in een lange rokBJD schreef:Ik maar denken dat Mara een vrouw was.. ..Mara schreef:Jij wel ? Ik niet !JolandaOudshoorn schreef:een (lange) rokMara schreef:Je kunt het visje toch ook verkeerd omplakken, heb ik begrepen ?
Moet het staartje nu links of rechts ?
Ach, na het visje, het kruisje, het polsbandje, de broche, wat is er nu nog te verzinnen om te laten zien waar je bij hoort ?
Ik heb niets van dat alles.
Christin zijn zit voor mij niet in een lange rok.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Even doordenken: juist ná een overtreding heb ik Hem nodig.jvdg schreef: Maar daarom ben ik nog geen voorstander van zo'n visje.
Na elke verkeersovertreding, zelfs ikben daar schuldig aan, zou zo'n symboliek schade aanbrengen aan Hem.
Dus het kan juist een reden zijn om het visje te laten zitten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Maar voor mij geldt, sorry ik ben maar een man, dat een (niet te) lange rok voor mij heel wat vrouwelijker overkomt als zo'n (daar komt ie weer) legging.Mara schreef:Ik kan je verzekeren dat ik een vrouw ben, maar niet in een lange rok
Principieel heb ik geen bezwaar tegen een legging, maar de uitstraling: Vreselijk....
Net zoals vroeger die damesbroeken met een bandje om de voet heen.
Brrrr......
Je hebt gelijk, maar ik vrees dat ik bij een overtreding juist Hem daardoor meer schade toebreng.Lourens schreef:Even doordenken: juist ná een overtreding heb ik Hem nodig.jvdg schreef: Maar daarom ben ik nog geen voorstander van zo'n visje.
Na elke verkeersovertreding, zelfs ikben daar schuldig aan, zou zo'n symboliek schade aanbrengen aan Hem.
Dus het kan juist een reden zijn om het visje te laten zitten.
Dat ik met mijn fouten de ander daardoor laat zien uit welke hoek ik kom, een hoek die het beter moet weten en daardoor juist meer verantwoordelijk is voor zijn daden.
Vooral mensen die zich christelijk noemen moeten zich daarvan bewust zijn.
Helemaal mee eens!jvdg schreef:Maar voor mij geldt, sorry ik ben maar een man, dat een (niet te) lange rok voor mij heel wat vrouwelijker overkomt als zo'n (daar komt ie weer) legging.Mara schreef:Ik kan je verzekeren dat ik een vrouw ben, maar niet in een lange rok
Principieel heb ik geen bezwaar tegen een legging, maar de uitstraling: Vreselijk....
Brrrr......
Ik draag ook graag "normale" rokken

En wij zijn ook helemaal niet tegen een legging, ( we vinden het zelfs fijn dat onze dochters er vaak fatsoenlijker bijlopen met dan anderen zonder legging, maar dat terzijde

Maar mijn man vind het foeilelijke dingen, vooral bij een volwassen vrouw, dus draag ik ze niet ( niet zichtbaar dan

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dus je man vindt het foeilelijk en dan draag jij het niet ?Orchidee schreef:Helemaal mee eens!jvdg schreef:Maar voor mij geldt, sorry ik ben maar een man, dat een (niet te) lange rok voor mij heel wat vrouwelijker overkomt als zo'n (daar komt ie weer) legging.Mara schreef:Ik kan je verzekeren dat ik een vrouw ben, maar niet in een lange rok
Brrrr......
Ik draag ook graag "normale" rokken![]()
En wij zijn ook helemaal niet tegen een legging, ( we vinden het zelfs fijn dat onze dochters er vaak fatsoenlijker bijlopen met dan anderen zonder legging, maar dat terzijde)
Maar mijn man vind het foeilelijke dingen, vooral bij een volwassen vrouw, dus draag ik ze niet ( niet zichtbaar dan)
Ik word dan een beetje recalcitrant, misschien heeft je man geen smaak

Mijn man draagt ook wel eens iets wat ik

Tssssssssss............nou mijn man heeft wel smaak hoorMara schreef:Dus je man vindt het foeilelijk en dan draag jij het niet ?Orchidee schreef:Helemaal mee eens!jvdg schreef:Maar voor mij geldt, sorry ik ben maar een man, dat een (niet te) lange rok voor mij heel wat vrouwelijker overkomt als zo'n (daar komt ie weer) legging.Mara schreef:Ik kan je verzekeren dat ik een vrouw ben, maar niet in een lange rok
Brrrr......
Ik draag ook graag "normale" rokken![]()
En wij zijn ook helemaal niet tegen een legging, ( we vinden het zelfs fijn dat onze dochters er vaak fatsoenlijker bijlopen met dan anderen zonder legging, maar dat terzijde)
Maar mijn man vind het foeilelijke dingen, vooral bij een volwassen vrouw, dus draag ik ze niet ( niet zichtbaar dan)
Ik word dan een beetje recalcitrant, misschien heeft je man geen smaak![]()
Mijn man draagt ook wel eens iets wat ikvind, ik ga er dan alleen niet naast lopen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ja maar het komt zo vreemd over, je hebt toch een eigen smaak ?
Jij vindt het leuk, het past bij je, dus waarom dan niet ? Mijn man vindt het foeilelijk
Jij vindt het leuk, het past bij je, dus waarom dan niet ? Mijn man vindt het foeilelijk

IK VIND HET VOOR MEZELF HELEMAAL NIET LEUK, HEB IK DAT GEZEGD DANMara schreef:Ja maar het komt zo vreemd over, je hebt toch een eigen smaak ?

Uh nee, maar je zei het wel zo: omdat mijn man.... enz.
Maar geeft niet, je mag je ze dragen of niet
Misschien ben ik wel te geemancipeerd, ik heb een eigen smaak, mijn man bemoeit zich er eigenlijk nooit mee.
Hooguit in positieve zin. misschien heeft hij wel geen smaak
Maar geeft niet, je mag je ze dragen of niet

Misschien ben ik wel te geemancipeerd, ik heb een eigen smaak, mijn man bemoeit zich er eigenlijk nooit mee.
Hooguit in positieve zin. misschien heeft hij wel geen smaak

Hoe zeggen ze dat ook al weer; "zij heeft de broek(legging)aan"Mara schreef:Uh nee, maar je zei het wel zo: omdat mijn man.... enz.
Maar geeft niet, je mag je ze dragen of niet![]()
Hooguit in positieve zin. misschien heeft hij wel geen smaak![]()

Met een visje erop geborduurd.Terri schreef:Hoe zeggen ze dat ook al weer; "zij heeft de broek(legging)aan"Mara schreef:Uh nee, maar je zei het wel zo: omdat mijn man.... enz.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Met een visje erop geborduurd.Terri schreef:Hoe zeggen ze dat ook al weer; "zij heeft de broek(legging)aan"Mara schreef:Uh nee, maar je zei het wel zo: omdat mijn man.... enz.